fa
Feedback
ׁ֪海

ׁ֪海

رفتن به کانال در Telegram

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
152
مشترکین
-124 ساعت
-67 روز
-2230 روز
آرشیو پست ها
در کل حرفا خودتو ناراحت نکن کساییم که رفتن بهتر هرچقدر از ادمای پر دراما دورتر باشی بهتره تو خیلی مهربونی و تا الان که انقد اذیتت کردن حرفی نزدی کارما واقعیه و این ادما کارمای کاراشونو پس میدن مهم نباشه برات حرفاشون تو به کارت ادامه بده و به چنلا اهمیت نده خیلی از ارتیست های مهربون و ناز هستن که حمایتت کنن💕 صرفا بعضیا از ارت و ارتیست سر درنمیارن و فقط دنبال جلب توجه و دراما ساختن هستن بعدش مینالن که چرا این کامیونیتی انقد پر دراماست منم یه دوست داشتم بنده خدا خیلی نقاشیش خوب بود اومد با خوشحالی چنل زد همه پریدن بهش و با گریه چنلش رو دیلیت کرد خیلی این ادما کثیفن و کنسلن همینجوری مهربونی بمون و بدون ما دوست داریم💋💋💋🫶🫶🫶

عزیزی که پیام ناشناس دادی من نمیدونم چرا برام نیومده ببخشید😭

بچه ها ما دو نفریم داریم پیام میدیم ها😭

ببخشید الان میرم به کارای بدم فکر کنم😔🌈

Typical

😦😦😦😦یاخدا ببخشید😔😔😔😔😔

https://t.me/Ocean_Veil/304 از ما ۲۰۰ ممبر دزدیدی؟؟؟؟؟؟؟؟ کنسلییییی😡😡😡😡😡🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 من حقم خورده شوده الان گریه میکنم و خودمو میکشم

این یکی نقطه هم انگار ai بوده دوتا پرایوت شیر خورده 😭😭

ای بابا لو رفتم الان ممبرای چنلارو میدزدم یام یام یام ممبراتون خورده شد

توی راست ترین نقطه چپش یه نقطه میکروسکپی خاکستریه چرا باید اونجا باشه این ai 😦😦😦😦😦😦😦

https://t.me/Ocean_Veil/299 Ai !!!!!???????????? 😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨 مدرک بده این نقطه رو خودت نوشتیییییییی زاویه ۴۰ درجه ۶۰ کیلومتر زوم کن کجههههههههه ای اییییییی👅🫵🫵🫵🫵🫵🫵🫵🫵

با ai زده شده این . 😱

سبحان الله این چقد فور میخوره

.

چرا پیامای رندوم اینجا فور میخورن

عزیزدلم ازت ممنونم😭 من کاری با کسی ندارم بازم فقط صرفا ناراحت شدم

میشه لطفا بس کنید؟ قبلا مشیانه بود لکسیا بود ارتیست های تازه وارد رو اذیت میکردن و ازشون چنل میزدن حالا شما شروع کردید؟ چرا نمیتونید یه گوشه بشینید ارتتون رو بزنید؟ این بچه چیکارتون داشت توهین کرد؟ اومد ارت شمارو دزدید؟ ۲۰۰ تا چسه ممبر تو چنلش بود فشاری شدید؟ میشه به تقاص کاراتون فکر کنید؟ هرچیز قشنگ میبینید مارو گاییدید با ai تریس هرچی میشه ai بخدا کم کم دارم فکر میکنم خودمم ai ام 🙏🙏🙏🙏🙏 بزارید ملت ارت بزنن زندگیشونو کنن دیگه چقدر کیریه شخصیتتون ببخشید فردا ایشون ارت جدید زد تایم لپس گذاشت چجوری میخواید ترامایی که بهش زدین رو جبران کنین؟ با ببخشید فشاری شدم🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 با مامانم دعوام شده بود🥺🥺🥺🥺🫁

عزیز دلی