ׁ֪海
الذهاب إلى القناة على Telegram
إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
152
المشتركون
-124 ساعات
-67 أيام
-2230 أيام
أرشيف المشاركات
152
در کل حرفا
خودتو ناراحت نکن کساییم که رفتن بهتر
هرچقدر از ادمای پر دراما دورتر باشی بهتره
تو خیلی مهربونی و تا الان که انقد اذیتت کردن حرفی نزدی
کارما واقعیه و این ادما کارمای کاراشونو پس میدن
مهم نباشه برات حرفاشون
تو به کارت ادامه بده و به چنلا اهمیت نده
خیلی از ارتیست های مهربون و ناز هستن که حمایتت کنن💕
صرفا بعضیا از ارت و ارتیست سر درنمیارن و فقط دنبال جلب توجه و دراما ساختن هستن
بعدش مینالن که چرا این کامیونیتی انقد پر دراماست
منم یه دوست داشتم بنده خدا خیلی نقاشیش خوب بود
اومد با خوشحالی چنل زد
همه پریدن بهش و با گریه چنلش رو دیلیت کرد
خیلی این ادما کثیفن و کنسلن
همینجوری مهربونی بمون و بدون ما دوست داریم💋💋💋🫶🫶🫶
152
https://t.me/Ocean_Veil/304
از ما ۲۰۰ ممبر دزدیدی؟؟؟؟؟؟؟؟
کنسلییییی😡😡😡😡😡🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
من حقم خورده شوده الان گریه میکنم و خودمو میکشم
152
https://t.me/Ocean_Veil/299
Ai !!!!!???????????? 😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨
مدرک بده این نقطه رو خودت نوشتیییییییی
زاویه ۴۰ درجه ۶۰ کیلومتر زوم کن کجههههههههه
ای اییییییی👅🫵🫵🫵🫵🫵🫵🫵🫵
152
میشه لطفا بس کنید؟
قبلا مشیانه بود لکسیا بود ارتیست های تازه وارد رو اذیت میکردن و ازشون چنل میزدن
حالا شما شروع کردید؟
چرا نمیتونید یه گوشه بشینید ارتتون رو بزنید؟
این بچه چیکارتون داشت توهین کرد؟ اومد ارت شمارو دزدید؟
۲۰۰ تا چسه ممبر تو چنلش بود فشاری شدید؟
میشه به تقاص کاراتون فکر کنید؟
هرچیز قشنگ میبینید مارو گاییدید با ai تریس هرچی میشه ai
بخدا کم کم دارم فکر میکنم خودمم ai ام 🙏🙏🙏🙏🙏
بزارید ملت ارت بزنن زندگیشونو کنن دیگه
چقدر کیریه شخصیتتون ببخشید
فردا ایشون ارت جدید زد تایم لپس گذاشت چجوری میخواید ترامایی که بهش زدین رو جبران کنین؟
با ببخشید فشاری شدم🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 با مامانم دعوام شده بود🥺🥺🥺🥺🫁
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
