fa
Feedback
قُربى

قُربى

رفتن به کانال در Telegram

Owner: @maaias79 Group link: https://t.me/qourpaa https://ngl.link/ayamedhat86008

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
2 204
مشترکین
+124 ساعت
-157 روز
-1530 روز
آرشیو پست ها
Repost from غداً
وأعظُمُ مَا تُكَلِّفُني اللَّيَالِي سُكوتٌ عِندَما يَجِبُ الكَلام.
وأعظُمُ مَا تُكَلِّفُني اللَّيَالِي سُكوتٌ عِندَما يَجِبُ الكَلام.

مش مهم تَبقي مبهـࢪ خالص علي قد انڪ تڪون حقيقي وبس ، مفيش احسن من انڪ تعيِش بطَبيعتڪ وروحڪ ، تتڪلم بطبيعتڪ ، تضحڪ بطبيعتڪ ، تزعل بطبيعتڪ ، مفيش اي داعي انڪ تخفي هويتڪ وتتصنع هويه تانيه عشان تعجب حد ولا عشان تعجب المحيط بتاعڪ ، انت مش موجود فـ الدنيا عشان تعجب ناس معينه ، اللي حابب يتقبلك زي منت يـَ اهلاً وسهلاً واللي مش حابب يروح يفصله شخص علي مزاجه ♡.

- متعاتبش اللي اختار يڪون غريب بعد ما ڪان أقرب حد ليك ومعملش حساب لحاجة ، لأن العتاب ع قد القيمة ، واللي باعك يوم هيفضل يبيعك طول العمر ، ف احمد ربنا إنك شوفت الحقيقي بدري ومتزعلش ع حد اختار يبعد ، يمكن ربنا شاله من حياتك عشان شاف وسمع اللي انت لا قدرت تشوفو ولا تسمعه ꨄ .

Repost from N/a
فـِ الخلفيه الطحان بيقُول: لو غَـاويه أماكن عاليه فـَ أنا لسه كتافي تِشيل 💕 "

- السعي الوحيد اللي لازم تسعى ليه في الدنيا هو أنك تبقى شخص عشرته طيبة، وجوده خفيف، روحه نقية، بينشر حب ! وزي ما قال فؤاد حداد: "مَطرَح ما يمشي الدُنيا تفرح بُه كل العيون الطيّبة تصاحبُه" 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖🌷 ""."".

مش مهم تَبقي مبهـࢪ خالص علي قد انڪ تڪون حقيقي وبس ، مفيش احسن من انڪ تعيِش بطَبيعتڪ وروحڪ ، تتڪلم بطبيعتڪ ، تضحڪ بطبيعتڪ ، تزعل بطبيعتڪ ، مفيش اي داعي انڪ تخفي هويتڪ وتتصنع هويه تانيه عشان تعجب حد ولا عشان تعجب المحيط بتاعڪ ، انت مش موجود فـ الدنيا عشان تعجب ناس معينه ، اللي حابب يتقبلك زي منت يـَ اهلاً وسهلاً واللي مش حابب يروح يفصله شخص علي مزاجه ♡.

- متعاتبش اللي اختار يڪون غريب بعد ما ڪان أقرب حد ليك ومعملش حساب لحاجة ، لأن العتاب ع قد القيمة ، واللي باعك يوم هيفضل يبيعك طول العمر ، ف احمد ربنا إنك شوفت الحقيقي بدري ومتزعلش ع حد اختار يبعد ، يمكن ربنا شاله من حياتك عشان شاف وسمع اللي انت لا قدرت تشوفو ولا تسمعه ꨄ .

فـِ الخلفيه الطحان بيقُول: لو غَـاويه أماكن عاليه فـَ أنا لسه كتافي تِشيل 💕 "

- السعي الوحيد اللي لازم تسعى ليه في الدنيا هو أنك تبقى شخص عشرته طيبة، وجوده خفيف، روحه نقية، بينشر حب ! وزي ما قال فؤاد حداد: "مَطرَح ما يمشي الدُنيا تفرح بُه كل العيون الطيّبة تصاحبُه" 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖🌷 ""."".

مش هعيش وحدي 🥺🤍🌼 https://t.me/gimil9/2136 للتبادل . @Yass5obot

*إختاري رجلاً ، لا يَجعلُ قلبك يَنام باڪياً يَعتذر منك وإن ڪُنتِ مُخطئه ، اختاري الذي لا تهونينَ على قلبهُ🫂❤.*

هنا هتلاقوا منشورات حلوة ومفيدة… تابعوا وشاركوا معايا، هيعجبكم اوي يحبايب 🤎🤎💭" وصلوهااا 500k - لـِ تبادل @bbxbx3_bot https://t.me/omaima15120/227

يلا تبادل ابعتو

‏كُل ألم يُحترم، وأي بلاء يُحترم، ولحظات فتور غيرك تُحترم، وإذا اقترف أحدهم ذنبًا وقت ضعفهِ، وشكى لك نفسه؛ يُحترم. قدرة تحمُلك لا تُساوي قدرة تحمُله، وَوسعك لا يُعادل وسعهُ، أنت؛ أنت.. وهو؛ هو. فلا تكُن بلاء فوق بلاءهِ، ووحشة في قلب وحشتهِ، فكلُ ما هنا مُتعِب، وكلُ من هنا مُتعَب!

يلا

صوتوا

المتسابق : ƕξണᕱ 𒍦

السعي حلو لأن الفراغ مُهلك، بس ما خلف الكواليس مؤلم! مؤلم لأنه بياخد مننا فِكر ووقت وعُمر وتجارب وفي الآخر لا صابت لا خابت. بناخد كل خطوة وإحنا مش عارفين إذا كانت صح ولا غلط، بنبقا نفسنا حد يقولنا أي حاجه تنور لينا خُطانا. و في نهاية المطاف عسانا إنها خُطى نؤجر عليها، ما أصاب منها سَنسعد به، و ما لم يصب سنضعه في خانة التجارب التي ينبغي أن نتعلم منها و نتشاركها مع الغير فربما يُعينهم ذلك ع خطوة يُقدمون عليها. أسأل الله أن يُسدد خُطانا ولا يُذهب منها شيئا سُدى ويرزقنا الصبر والرضا أينما حللنا. - غادة رجب