fa
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

رفتن به کانال در Telegram

عندي مشاعر وبدفنها.

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
293
مشترکین
+124 ساعت
-77 روز
-4830 روز
آرشیو پست ها
واقول ناسي وأبان قاسي وأنا حنيّن🩶

من راقب عينيكِ مات حباً🤎

مبقاش جوايا شيء تحطميه انا واحد هربان من ماضيه💀

كنت تغيب مهما تغيب واحلف بكل يمين لما ترجع هاعمل فيك واسوي، وتو ماتهل عليا كل حاجه تروح لحالها وقلبي يصفالك زي ندي الفجر..
- الهروب 1991 .

‏يسطا لقد طعنتني ثم تظاهرت بأنك انت الذي تنزف

‏معظم مشاكلي بسبب اني اتكسفت ، اتكسفت اقول ان ليا باقي فلوس و مشيت ، اتكسفت اقول لأ لشخص ، اتكسفت اقول ان الهزار ده خلاني ازعل و ان الموقف ده منمتش بسببه ، اتكسفت ابعد عن ناس مش شبهي كل مرة اتكسفت فيها ضيعت حقي ، جيت علي حساب نفسي بشكل مُبالغ فيه ، فضلت بعاني وسط ناس مش شبهي!!

بشوفك ، زي أول مرة كنتِ غيرهم كنتِ حرة !

لا السيفُ يفعلُ بي ما أنتِ فاعلةٌ ولا لقاءُ عدوَّي مثلَ لُقياكِ لو باتَ سهمٌ من الأعداءِ في كَبدي ما نالَ مِنَّيَ ما نالتْهُ عيناكِ.

• إنَّني أنسَىٰ مُعَاناتي عِندَما أكُونُ مَعَكِ .
- أوسامو دازاي.

هَل تظُن أنّ بِاستطاعتِك لفتَ إنتباهَ جِثّة ؟.

لكنهُ قلبي يتهيأ أشياء لن تحدث كعودتك.
- بلال راجح