fa
Feedback
screen

screen

رفتن به کانال در Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
560
مشترکین
+524 ساعت
+647 روز
+7230 روز
آرشیو پست ها
فقط من که لفت دادم

می‌بینید تروخدا.

گیس و گیس کشی

عجب بحثی هم بود

دل‌درد بعد نون بربری درد خیلی بدیه به عنوان کسی که مشکل معده داره اصلا پیشنهاد نمی‌کنم

آره دارم شوخی می‌کنمکننقسزهملس

https://t.me/cytir/2859 آره میدونم اینو که گفتم میخواستم یکم جو و حال و هوا رو عوض کنم یکم از فکر بیان بیرون💔

مال منم فکر کنم آخراشه

..

اقا نتم تموم داره میشه این وسط

اشکالی نداره انون بیا توی بغل ما سه تا گریه کن

https://t.me/cytir/2847 وا خدا نکنه😭راستش خوشحالم که عذاب وجدان ندارم ولی حالمبد جدی😭

یادش بخیر خیلی جدی بهش اس‌ام‌اس دادم گفتم آنلاین شو تا باهاش بحث کنم.

مطمئنم حتی خودشم چنین فکری راجع به خودش نمی‌کنه

واکنش من به شما دوتا.

sticker.webp0.07 KB

کی؟ این؟ مظلومه؟

https://t.me/cytir/2840 چقدر مظلومه الان گریم میگیره :(

بخواب فردا هضم شده ایشالا

ملت اینجا کات کردن انون