ch
Feedback
screen

screen

前往频道在 Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

显示更多
未指定国家未指定类别
560
订阅者
+524 小时
+647
+7230
帖子存档
فقط من که لفت دادم

می‌بینید تروخدا.

گیس و گیس کشی

عجب بحثی هم بود

دل‌درد بعد نون بربری درد خیلی بدیه به عنوان کسی که مشکل معده داره اصلا پیشنهاد نمی‌کنم

آره دارم شوخی می‌کنمکننقسزهملس

https://t.me/cytir/2859 آره میدونم اینو که گفتم میخواستم یکم جو و حال و هوا رو عوض کنم یکم از فکر بیان بیرون💔

مال منم فکر کنم آخراشه

..

اقا نتم تموم داره میشه این وسط

اشکالی نداره انون بیا توی بغل ما سه تا گریه کن

https://t.me/cytir/2847 وا خدا نکنه😭راستش خوشحالم که عذاب وجدان ندارم ولی حالمبد جدی😭

یادش بخیر خیلی جدی بهش اس‌ام‌اس دادم گفتم آنلاین شو تا باهاش بحث کنم.

مطمئنم حتی خودشم چنین فکری راجع به خودش نمی‌کنه

واکنش من به شما دوتا.

sticker.webp0.07 KB

کی؟ این؟ مظلومه؟

https://t.me/cytir/2840 چقدر مظلومه الان گریم میگیره :(

بخواب فردا هضم شده ایشالا

ملت اینجا کات کردن انون