fa
Feedback
میراکل

میراکل

کانال بسته

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
127
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-230 روز
آرشیو پست ها
وای بچه‌ها نوروآناتومی‌ چقدر شیرینه.

برای جبران تمام کم‌کاری‌های زندگیم به یک عمر دوباره نیازمندم.😭😭😭 پس فعلا تا بعد.

photo content

Too Fasle Parvaze Pelikanha (320).mp311.48 MB

دیگه باید زندگی بزرگسالی رو بپذیرم.

رسیدم به مث آدم زندگی کردن.

Repost from Mira library
احساس دلتنگی و تنهایی می‌کرد. شب‌ها نمی‌توانست راحت بخوابد. کابوس می‌دید، عرق می‌کرد، هذیان می‌گفت، و به بهانه‌های مختلف کریه می‌کرد. -سمفونی مردگان/عباس معروفی

من با تیکه‌های شکستم دارم خونه می‌سازم، خونه‌ای که تاابد سختیا‌مو به یادم میاره.

همین زن که نشسته پیش چشات، همین زن پای تو تا مرگ میره.

داشتم به این فکر می‌کردم که زندگی جوری پیش رفت که من الان پنج ترم ازش عقبم و فکر کردن به اینکه چجوری درستش کنم. دیوونه‌ام می‌کنه. اما میرسم به اینکه هنوز جوونیم، یاد می‌گیریم چطور زندگی کنیم.👍

زندگی هم برای واقعی قشنگه‌.

درس خوندن برای واقعی لذت بخشه.
+1
درس خوندن برای واقعی لذت بخشه.

مغزم برای فرار درس: چطور دوران فیزیوپات را مفید بگذرانیم؟ بشین دختر برای علوم پایه بخون.😭

Repost from Zahra moments🍁
تو سريال "good fight" چیز جالبی می‌گفت: اگه ميخواى بدونى كه يه نفر رو براى زندگیت دوست دارى، چشمات رو ببند و تصور كن بعد از ظهر خسته از راه ميرسی، ماشين رو دارى پارک ميكنی و ميفهمى كه اون تو خونه منتظرته! اگه اين فكر خوشحالت ميكنه اون آدم، آدم زندگیته...

به قول کیتلین کلی " کاش می‌شد از نوشتن درموردت دست بردارم اما گویا کلمات ساز خودشون رو میزنن".

من دوسِت نداشتم؟ من با گوش دادن تموم آهنگا‌، به تو فکر کردم.

من دوسِت نداشتم؟ من هیچ وقت کسیو اونجوری نگاه نکردم.

من دوسِت نداشتم؟ من بخاطر شکستن روان‌نویسی که یه بار تو دستای تو بوده، ناراحت‌ شدم.

برق نیست و تو این گرما دارم ذره ذره آب میشم.💘

اگه‌ می‌تونید، بخونیدش💓
اگه‌ می‌تونید، بخونیدش💓