میراکل
قناة بسيطة
از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
127
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
127
Repost from Mira library
احساس دلتنگی و تنهایی میکرد. شبها نمیتوانست راحت بخوابد. کابوس میدید، عرق میکرد، هذیان میگفت، و به بهانههای مختلف کریه میکرد.
-سمفونی مردگان/عباس معروفی
127
داشتم به این فکر میکردم که زندگی جوری پیش رفت که من الان پنج ترم ازش عقبم و فکر کردن به اینکه چجوری درستش کنم. دیوونهام میکنه.
اما میرسم به اینکه هنوز جوونیم، یاد میگیریم چطور زندگی کنیم.👍
127
Repost from Zahra moments🍁
تو سريال "good fight" چیز جالبی میگفت:
اگه ميخواى بدونى كه يه نفر رو براى زندگیت دوست دارى، چشمات رو ببند و تصور كن بعد از ظهر خسته از راه ميرسی، ماشين رو دارى پارک ميكنی و ميفهمى كه اون تو خونه منتظرته!
اگه اين فكر خوشحالت ميكنه اون آدم، آدم زندگیته...
127
به قول کیتلین کلی " کاش میشد از نوشتن درموردت دست بردارم اما گویا کلمات ساز خودشون رو میزنن".
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
