es
Feedback
Born to die

Born to die

Ir al canal en Telegram
2 007
Suscriptores
-2924 horas
-1377 días
+69330 días
Archivo de publicaciones
بابا چی داری میگی من میخام اونجا واسم ولی خوب زنک بزنم

بای

من جونم میدم ولی حلیم ول نمیکنم

خفه

من میخام برم حلیم بگیرم 😂

اووووووووو

سه

میلی حرف دارم دارم

ساعت چند

توضیح بدم

بهتره

بعد زنگ بزن

نخوابی

همه بهت میگم

حاجی

🤣🤣🤣🤣🤣

ازش 10 تمن پول گرفتم رفتم دادم درست کنن

گفتم حروم زاده سر تبل پول دادم

من امروز رفتم تبل بزنم حاجی پسر تبل جوری زد افتاد😐

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣