ar
Feedback
Born to die

Born to die

الذهاب إلى القناة على Telegram
2 007
المشتركون
-2924 ساعات
-1377 أيام
+69330 أيام
أرشيف المشاركات
بابا چی داری میگی من میخام اونجا واسم ولی خوب زنک بزنم

بای

من جونم میدم ولی حلیم ول نمیکنم

خفه

من میخام برم حلیم بگیرم 😂

اووووووووو

سه

میلی حرف دارم دارم

ساعت چند

توضیح بدم

بهتره

بعد زنگ بزن

نخوابی

همه بهت میگم

حاجی

🤣🤣🤣🤣🤣

ازش 10 تمن پول گرفتم رفتم دادم درست کنن

گفتم حروم زاده سر تبل پول دادم

من امروز رفتم تبل بزنم حاجی پسر تبل جوری زد افتاد😐

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣