لحد إمتي"ي
Ir al canal en Telegram
لأن ضِحكتك بمفردها عِناق كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk
Mostrar más4 720
Suscriptores
+624 horas
+77 días
+5930 días
Archivo de publicaciones
4 719
Repost from مَراسِيل𓂆
عزيزتي ليلى "
ماذا افعل في الفكرة المجنونة التي سيطرت علي ؟
فكرة أنك لي وانا لكي .مهما طال الزمن.
ان الخطأ الوحيد الذي ارتكبتيه هو انك جعلتيني اراكي
وانك جميلة وانك رقيقة وانك أنتِ .
(الباب المفتوح)1963
4 719
عارفين ليه فاقد الشيء يُعطيه وبشدة!
عشان طول ما الإنسان مُفتقر لشيء، لشعور، لمكانة معينة هو شايف إنه لو حسَّها أو امتلكها هيبقا سعيد ومرتاح ومُستأنس!
عشان كدا هيفضل يعطي، ويزرع الشعور، ويوزع على كل اللي حواليه اللي هو مُفتقر له على أمل أنه يجي يوم ويعيش اللي طول عمره اتحرم منه..
ولإنه عارف مدى شعور الفقد دا أو إزاي متأثر بحرمانه!
4 719
- فيه عريس متقدملي اسمه محمد حسني مبارك وانا رافضه الموضوع دا نهائي عشان مفيش اي تريقة تحصل واهلي مقتنعين بيه عشان هو....اضغط لمتابعة القراءه ➪
⏎ افضل اتشانل ميمز فـِ التلي كله جوين .
⏎ للتبادل @K_R_09_bot
4 719
بتغلط؟
وبتقول ربنا ساترني؟
فعلا ربنا ستير سبحانه وتعالى لكن خليك فاكر إن رصيدك من الستر ممكن يخلص في أي لحظة لو فضلت تغلط وتتمادى!
الفضيحة ممكن تيجي فجأة!
وأصعب حاجة إنك تُفضَح بعد ما كنت متغطي ومستور!
فأوعى تغتر بستر ربنا عليك...
خُد خطوة التوبة وخاف من ربنا وعقابه
قبل ما اللحظة تيجي وتتفضح في الدنيا وفي الآخرة على رؤوس الأشهاد يوم القيامة..
4 719
أُذنبُ ثم أتوب ، أُذنِبُ ثم أتوب
فهل أنا منافق..؟!
لا ، أنت أوَّاب (نِعْمَ العَبْدُ إِنَّه أَوَّابُ)
الأواب: هو الذي يذنب فيستغفر ثم يعود يذنب فيستغفر ثم يعود يذنب فيستغفر، وهڪذا هو في صراع مع نفسه الضعيفة والشيطان
4 719
اللي بيزعل بجد إنك عمال تجري تجري تجري
وتقف شويه عشان تاخد نفسك وتشوف أنت وصلت لحد فين
تلاقي نفسك لسة واقف مكانك !
4 719
Repost from مَراسِيل𓂆
يا رب
أنا لا أطمعُ في شيء
سوىٰ عفوكَ عنَّي،
وأَن تغْفِرْ لِي وَتدخلني الجَنّة.
فاللَّهمَّ لَا تحرمني!
4 719
إنها ليلة الجمعة يا ربّ.. أحب الأيام إليك.. فاللهم ببركة الصلاة على حبيبك مُحمد نسألك أن تفرّج همومنا، وتُذهِب الحزن عن قلوبنا، وتُنزل علينا من السعادة والبشائر ما يفوق أمنياتنا، وتُجيب الخير من دعواتنا، وأن يُدرِكنا لُطفك، ويشملنا عفوك، وتحاوطنا ببركتك.. اليوم وكل يوم.. يا ربّ🤎
4 719
Repost from رَقِيـــق 𐚁̸ .
أدركتُ متأخرًا جدًا، أنّ الأمر لم يكن يَستحق أنْ أمنّحه حتىٰ نظرةً، بصيرتي العميقة كانت عمياء!
الآن أتركُ كلَّ شيءٍ ورائي دُونَ ترددٍ، ولا ألتفتُ إلىٰ ما كان، أُغادرُ المكان الذي لا يُشبهني، ولا يَحتويني، أتركُه بلا عودةٍ :)).
- رضوَىٰ شاهين.
4 719
Repost from رَوْنق࣪ ۪ 𐚁̸ .
"للّٰهِ حساباتٌ أخرى،
وترتيباتٌ أوسع،
وأنّي له وإليه أسلمت وعليه توكلت.")
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
