es
Feedback
لحد إمتي"ي

لحد إمتي"ي

Ir al canal en Telegram

لأن ضِحكتك بمفردها عِناق ‏كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk

Mostrar más
4 719
Suscriptores
-124 horas
+107 días
+4930 días
Archivo de publicaciones
كل يوم بتأكد إن الصبر هو من اصعب العبادات، تخيل تصبر على حاجه انت متعرفش اي نهايتها، بس بتدعي ربك وتتوكل عليه، لذلك قال الله سبحانه وتعالى: ﴿إنّما يُوَفّى الصَابِرونَ أجْرَهُم بِغيْرِ حِسَاب﴾.

محدش يستاهل تسيبه لدماغُه، وخصوصا لو شخص مبيبطلش يفكر هو عمل إيه علشان اقرأ المزيد
هنا كل ما بداخلك  .
وَاسِي

⁠ألطف حاجة ممكن تحصل لأي حد الفترة دي انه يلاقي حد بيدعمه نفسيًا وواقف جمبه ومش شايف اقرأ المزيد
هنا هتلاقيٖ كُل ما بداخلـك  .

عن خيبة ماجدة الرومي وهي تقول: "يُخبرني أنّي تحفتهُ وأساوي آلاف النجمات، وبأني اقرأ المزيد
هنا كل ما بداخلك  .
𝑭𝑶𝑹𝑮𝑬𝑻

- عايز شغلانه عاديه جداً ف حدود ٨٠ ألف فالشهر ان شاء الله أنزل ٤ ساعات فاليوم مش مشكله .|•

‏أتمنى ان لا تنجو مني يومًا، أن أبقى مألوفًا لديك وتتعثر بي دائمًا.

Repost from خايف''ف
يوما ما 💙
يوما ما 💙

Repost from هدوءء🎀
عايزه صحاب جداد عشان صحابي القدام بيربوا عيالهم

Repost from سَكينه')
‏يارب؛ علّمني كيف أُحِب، الحب الصحيح.. لا الحُب الذي يُحيي مَن أُحبّهم ويُميتني أنا ألف مرة! علّمني أن أبقى مُخلِصة لِمَن يُشكّل وجودي فارقًا في حياته، ألّا أستنزف نفسي عبثًا في علاقات لَن أجني منها إلا خسارة راحتي ونفسي !

جوين الاتشانل تُحفة 💗 https://t.me/mooohor

Repost from لحد إمتي"ي
جوين الاتشانل تُحفة 💗 https://t.me/mooohor

‏كان نفسي يكون ليا حد قريب مني، يستحملني و ابقى مهم عنده وميملش من حزني..!

Repost from غداً
‏لا أستطيع نطق كلمات لا أعنيها حتى لو كانت تحيّة بسيطة؛ الرغبة الصادقة هي الدافع الأوّل لكلّ تصرّفاتي. 🤍

جوين الاتشانل تُحفة 💗 https://t.me/mooohor

‏الفكرة يا حبيبي أنني لم أستطع تجاوزك وقف العمر عليك فعلاً .

هو عشان مش بسمح لحد يقرب منى أبقى مرتبطه ما ممكن اكون معقده يا جماعه احسنوا النيه

‏الفكرة يا حبيبي أنني لم أستطع تجاوزك وقف العمر عليك فعلاً .

اللهُم إني أسألك حُسن الخَاتمة اللهُم ارزقني توبةً نصوحة قبل الموت اللهُم يا مُقلب القلوب ثبت قلبي على دينك اللهُم إنك عفوٌ كريمٌ تُحب العفوَ فأعفُ عنا

Repost from حِسّ
أساس كل آلام الانسان النفسية هو ممارسته الحياة المتاحة و ليست المطلوبة .

‏وتضيقُ دُنيانا فنحسَبُ أنَّنا سنموتُ يأْسًا أو نَموتُ نَحيبا واذا بلُطفِ اللهِ يَهطُلُ فجأةً يُربي منَ اليَبَسِ الفُتاتِ قلوبا