es
Feedback
𝐂𝐎𝐃 𝐀𝐑𝐍𝐢𝐊 ⚚ آرنـیـکـ

𝐂𝐎𝐃 𝐀𝐑𝐍𝐢𝐊 ⚚ آرنـیـکـ

Ir al canal en Telegram

🔺 | کــاد | ﷽ | آرنـیـکـ | 🔺 🔺 𝐎𝐰𝐧𝐞𝐫 : @ISO_rID 🔺 𝐀𝐝𝐦𝐢𝐧 : @ihesamyazid ـ @Tomyidf 🔻 گـپ آرنـیـک :👇 🔺 𝐆𝐩 : @ARNiK_GP 🔺 𝐅𝐫𝐞𝐪𝐮𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 : @Ieoeol

Mostrar más
1 740
Suscriptores
-624 horas
+167 días
+1230 días
Archivo de publicaciones
آماده باشید برای ریمچ

الان ریمچ کنم یا ساعت 10

ریمچ کنم پینگا کیری بود ؟

ریمچ 2065641150
ریمچ 2065641150

ریمچ لفت بدید

تا ۱۰ مین دیگه فول نشه کنصل

2065637160 بریزید پرایز 200
2065637160 بریزید پرایز 200

پرایز به ۲۰۰ تغییر کرد ریکشن هارو بترکونید

برید اینو لایک کنید پرایز کنم ۲۰۰

ساعت اسکواد تغییر کرد

ریکشن زیر ۱۵ کنصل

▫️ امروز  یک کاستوم جایزه دار  داریم ▫️ ▫️ ▫️▫️▫️▫️▫️▫️ ساعت : 8:30 مود : اسکواد ▫️ مپ : ایزولیتد ▫️ پرایز : 100▫️ ▫️ قوانین کاستوم ▫️ ▫️ @ARNiK_rules ▫️ ▫️ برای دریافت جایزه حتما عضو چنل های زیر باشید از قبلن ▫️ @COD_ARNiK ▫️ --------------------------- @ID_Pasha1

5 تا عضو دیگه بیدارید میرم برای کاستوم ۱۰۰ تومنی

🖤 چهلمین روز از جان‌فشانی جوان‌مردان سرزمین‌مان چهل روز گذشت… چهل روز از پرکشیدن جوانان و مردمان این خاک که آرزوهایشان هنوز ناتمام مانده بود، چهل روز از داغی که بر دل خانواده‌ها و مردم این سرزمین نشست. یاد و نامشان خاموش نخواهد شد؛ آن‌ها که با قلب‌های پر امید زندگی می‌کردند، امروز در حافظه جمعی یک ملت زنده‌اند. در این چهلم، با احترام سر فرود می‌آوریم در برابر صبوری خانواده‌ها، در برابر درد مشترکی که بر دوش یک سرزمین مانده است. روانشان آرام و یادشان جاودان تسلیت و همدردی ما را پذیرا باشید. به اميد فردای بهتر🕊

واریزی مچ دوم مچ سوم هم واریز کردیم چون اکانتشون اسکمه اسکرین نمیشع گرفت
واریزی مچ دوم مچ سوم هم واریز کردیم چون اکانتشون اسکمه اسکرین نمیشع گرفت

واریز کاس اول
واریز کاس اول

کاس بعدی رو چالش میریم وینر های کاستوم ها با مدرک پی @ID_Pasha1 تا ساعت 12 بیاید پی

عضو نشید چنل ها جایزه بهتون نمی‌رسه 👍