ch
Feedback
𝐂𝐎𝐃 𝐀𝐑𝐍𝐢𝐊 ⚚ آرنـیـکـ

𝐂𝐎𝐃 𝐀𝐑𝐍𝐢𝐊 ⚚ آرنـیـکـ

前往频道在 Telegram

🔺 | کــاد | ﷽ | آرنـیـکـ | 🔺 🔺 𝐎𝐰𝐧𝐞𝐫 : @ISO_rID 🔺 𝐀𝐝𝐦𝐢𝐧 : @ihesamyazid ـ @Tomyidf 🔻 گـپ آرنـیـک :👇 🔺 𝐆𝐩 : @ARNiK_GP 🔺 𝐅𝐫𝐞𝐪𝐮𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 : @Ieoeol

显示更多
1 740
订阅者
-624 小时
+167
+1230
帖子存档
آماده باشید برای ریمچ

الان ریمچ کنم یا ساعت 10

ریمچ کنم پینگا کیری بود ؟

ریمچ لفت بدید

تا ۱۰ مین دیگه فول نشه کنصل

2065637160 بریزید پرایز 200
2065637160 بریزید پرایز 200

پرایز به ۲۰۰ تغییر کرد ریکشن هارو بترکونید

برید اینو لایک کنید پرایز کنم ۲۰۰

ساعت اسکواد تغییر کرد

ریکشن زیر ۱۵ کنصل

▫️ امروز  یک کاستوم جایزه دار  داریم ▫️ ▫️ ▫️▫️▫️▫️▫️▫️ ساعت : 8:30 مود : اسکواد ▫️ مپ : ایزولیتد ▫️ پرایز : 100▫️ ▫️ قوانین کاستوم ▫️ ▫️ @ARNiK_rules ▫️ ▫️ برای دریافت جایزه حتما عضو چنل های زیر باشید از قبلن ▫️ @COD_ARNiK ▫️ --------------------------- @ID_Pasha1

5 تا عضو دیگه بیدارید میرم برای کاستوم ۱۰۰ تومنی

🖤 چهلمین روز از جان‌فشانی جوان‌مردان سرزمین‌مان چهل روز گذشت… چهل روز از پرکشیدن جوانان و مردمان این خاک که آرزوهایشان هنوز ناتمام مانده بود، چهل روز از داغی که بر دل خانواده‌ها و مردم این سرزمین نشست. یاد و نامشان خاموش نخواهد شد؛ آن‌ها که با قلب‌های پر امید زندگی می‌کردند، امروز در حافظه جمعی یک ملت زنده‌اند. در این چهلم، با احترام سر فرود می‌آوریم در برابر صبوری خانواده‌ها، در برابر درد مشترکی که بر دوش یک سرزمین مانده است. روانشان آرام و یادشان جاودان تسلیت و همدردی ما را پذیرا باشید. به اميد فردای بهتر🕊

واریزی مچ دوم مچ سوم هم واریز کردیم چون اکانتشون اسکمه اسکرین نمیشع گرفت
واریزی مچ دوم مچ سوم هم واریز کردیم چون اکانتشون اسکمه اسکرین نمیشع گرفت

واریز کاس اول
واریز کاس اول

کاس بعدی رو چالش میریم وینر های کاستوم ها با مدرک پی @ID_Pasha1 تا ساعت 12 بیاید پی

عضو نشید چنل ها جایزه بهتون نمی‌رسه 👍