es
Feedback
شین

شین

Ir al canal en Telegram

لینک ناشناس من✨ t.me/BluChtBot?start=6ea3af06bfdbad8189

Mostrar más
Irán147 949La categoría no está especificada
211
Suscriptores
Sin datos24 horas
+37 días
-530 días
Archivo de publicaciones
يك بار باهاش قرار ميذارى، ميگه خستم يك بار مياد بيرون، همش خميازه ميكشه، يك بار ميريد رستوران، ساعتشو نگاه ميكنه كه بره بخوابه، يك بار قرارو كنسل ميكنه به دوستاش برسه، يك بار آخر هفته رو بخاطر خانوادش نمياد پيشت، چندبار جاى جديد بيدا ميكنى، بليط سينما میگیری، بليط كنسرت، برنامه بولينگ ميذارى، برنامه پیکنیک و طبيعت میچینی، ولى حتى يك بار يه برنامه نميچینه سورپرایزت كنه ... تهش ميدونى چی ميشه؟! حس ميكنى يه آدم نديده‌ای! رابطه نديده، عشق نديده، تفريح نديده...!!!!

گفتم: «چطوری نشون ميدن؟!» گفت : «سوال خيلى خوبيه... يك بار زنگ ميزنى، برميداره ميكه الان كار دارم... چند ساعت بعد زنگ ميزنه، تو بلافاصله جوابشو ميدى... دوباره همون اتفاق ميفته ... تكست ميدى، ميگه دارم ناهار ميخورم... درصورتى كه تووسط ناهار داشتى ازش خبر ميگرفتی. .. يك روز ديگه زنگ ميزنى، ميگه بايد برم باشكاه... ٢ ساعت بعد اون زنگ ميزنه، بلافاصله جواب ميدى ... وقتى گوشیو قطع ميكنى ميدونى چه حسى دارى؟! حسِ آدمى كه تا جايى كه جا داره آويزون يه آدمه...!

كفتم: «به نظرت اين اتفاق چطوری ميفته؟!» گفت : «به مرور ...! كاملاً به مرور... وقتى يك بار اهميت بدى وحس كنى خيلى بچه وكودن و احمقى كه اهميت ميدى، وقتى يك بار توجه ميكنى وحس ميكنى توجه كردن، يعنى آويزون بودن، وقتى يك بار برات مهم باشه وحس كنى پوزخند ميزنن به اهميت دادنت، وقتى يك بار حساس بشى و حس كنى حساس بودن يعنى احمق بودن، وقتى يك بار وقت بذارى وحس كنى كول بودن و باحال بودن، يعنى وقت نذاشتن و غير قابل دسترس بودن، وقتى يك بار برات ارزشمند باشه وحس كنى ارزش دادن يعنى ضعف، ياد ميگیری مثل خودشون باشى: سرد، بى روح و بى تفاوت...!»

كفت: «همه از اول سرد، بى روح، خشك وبى تفاوت نيستن... يه روزى، يه شبى، يه لحظهاى، يه جايى، يه آدمى، جورى با يه اقدامى، يه عملى، يه حرفى، باعث شده اون آدم به خودش وهمه ثابت كنه اگر شما ميتونيد بى تفاوت وسرد باشيد، من بيشتر بلدم...!»

کودک درونم🙂‍↔️💕 هر سری هم سر اینکه سیندرلا درنیومد غصه میخورم
کودک درونم🙂‍↔️💕 هر سری هم سر اینکه سیندرلا درنیومد غصه میخورم

نمک🥹
نمک🥹

جایی نمان که غمت بی‌ارزش باشد؛ آدم‌ها اگر دوستت داشته باشند، نمی‌توانند غمگینی‌ات را نادیده بگیرند.

.

کیارستمی میگه: در گلایه کردن میل به آشتی هست. اما وقتی دیگه نمی‌رنجیم معنیش این نیست که قوی شدیم،معنیش اینه چیزی به پایان رسیده.

من واسه اینکه «زندگی کوتاهه» تصمیم اشتباه گرفتم چرا اینقد طولانی شد پس؟

Masoud Sadeghloo - Bad Kardi.mp37.49 MB

هرجایی که برنده بودی کنار تو ذوقتو کردم 🤞🏻

‏زیبارویان شانس ندارند. اکس تاکسیک دارند و معده درد.

‏من یه عمر معذرت خواهی به خودم بدهکارم که همه آدمها رو بیشتر از خودم دوست داشتم. به جای اینکه اول به خودم برسم، بقیه رو در اولویت قرار دادم و این اشتباه بود.

ترکیبِ برنده: پیدا شدن آدم درست تو زمان و موقعیت درست♥️

کاش اون که میگه آسونه یه دیقه جا من بود

نمی بینیم با شوق قدیمام دیگه دلم گرم نیس به دور و بریام… مگه دیده بودی تو اینو از من که اعتماد توم نی قدر یه ارزن… آدما یاد دادن شبیه مرزن باس رد شی ازشون تا برسی مقصد…

درک:شاید اون درگیر جنگیه که از مال منم بزرگ‌تره مهربونی:میفهمم خسته‌س،حق داره،زندگی واقعا سخته درک+مهربونی=آدم امن

تهش قراره بمیریم؟! پس بیا نترسیم! به تهِ هیچی فکر نکنیم؛ ریسک کنیم! وقتی ناراحتیم گریه کنیم، قهقهه بزنیم، موزیکامونو گوش بدیم، بخوریم زمین، زیرِ بارون خیسِ خیس بشیم، شب گردی کنیم، تو خیابونا بدوییم، بخندیم..! لعنتی بیا تا هستیم دیوونگی کنیم و نترسیم.

من ازت خیلی توقع داشتم و خیلی عقب موندی