es
Feedback
شین

شین

Ir al canal en Telegram

لینک ناشناس من✨ t.me/BluChtBot?start=6ea3af06bfdbad8189

Mostrar más
Irán147 949La categoría no está especificada
211
Suscriptores
Sin datos24 horas
+37 días
-530 días
Archivo de publicaciones
‏كاش وقتى دلتنگ يه نفر ميشيم خودش بفهمه و بياد برامون حرف بزنه.

+5
Alireza-Ghorbani-Parvaze-Ghooha-320.mp38.10 MB

امشبو قربانی گوش بدیم🤌🏻😅

مجتبی شکوری هم حرف جالبی زد! میگه برای دوست داشتن یه زن باید مَرد بود نه پسر بچه!

اشوان عزیزم🤌🏻🥹🤍

در حال حاضر تنها کاری که در برابر مشکلات زندگی میتونم بکنم اینه که چایی بخورم.

Shadmehr Aghili - Shadmehr Classic ( Special Nowruz 1404 ).mp3137.66 MB

30582.mp33.75 MB

بازی روانی یعنی مقصره اما؛ خونسرد میمونه و بی توجه! دادت که در اومد اسمتو میذاره غرغروی بی منطق و اینجوری وادارت میکنه به سکوت و خود خوری:)))

این دیالوگ «نمیدونم مثلا ساعتتو دربیار بذار روی میز بگو برای تو کردم» هم از اون چیزهایی بود که وقتی بزرگتر شدم درکش کردم.

«‏آن‌ پاسخ‌های بی‌رحمانه را به‌یاد بیاور! به یاد بیاور تا دلتنگ نشوی.»

Shadmehr-Aghili-Mamnoon-320.mp38.24 MB

بی احترامی خدافظی میاره عزیزم من تا آخر عمر صبر نمیکنم تا تو یاد بگیری چجوری با من رفتار کنی.

مهم‌ترین بخش صلح “رها” کردنه.

قرارمون رفت تا قیامت…!

تاکسیک واقعی؟ آدمی که از نقش قربانی بیرون نمیاد

حق با شمس تبریزیه: ‏هرچه در پی‌اش بدوی، از تو می‌گریزد؛ آرام که بگیری، می‌آید.

ممنونم از چایی که تو این زندگی سخت کنارمه.

‏من زندگيم دقيقا مثل رانندگيمه، مویی رد می‌كنم🦦

حتی قبل از اینکه همو بشناسیم مثلِ الان غریبه نبودیم.