es
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Ir al canal en Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Mostrar más
1 124
Suscriptores
+724 horas
+367 días
+12930 días
Archivo de publicaciones
نه فکر نکنم

واسه دیو بودن زقادی دافه

اونم دیوه مگه

معشوقه مو سفیدست

به تو دادم دیگه سبزک

من الان یه دیو واقعیم

به من بده

بیخیال دارم فکر اضافی میکنم

نمیدونم چجوری باید به یکی کاراکتر دیو بدم که ناراحت نشه..

sticker.webp0.28 KB

چلنج میزارم سرگرم شم از یه جا به بعد کلمو کیری میکنه

پکاش خیلی خوشگله سر بزنین بهش

Repost from N/a
دو نفر تا 70 ...💔

من خودم به شخصه کاراکترش رو خیلی دوست داشتم حقه هاش حرف اولو میزد

https://t.me/eclixxe/35674 عذر میخوام اما گوه بی جا میخورن، صرفا سر دراوردن حرص و ترس دخترای طفلی. واژه بیچاره تو مخیه اینا طفل معصومن و بی گناه

https://t.me/eclixxe/35666 کیر هممونم روش بره ناکافیه. حیف کیر که مایه میزاریم واسه این نوب سگ حقیر زن جنده.

دقیقا همینطوره

https://t.me/eclixxe/35662 عزیز همه اینا عقده‌ی توجه کافی ای هست که ننه اش بخاطر زیرخواب بودن هزار پدری که حتی پدرش نبودن و بخاطر شلوغ بودن سرش توجه نداده بهش رو داره ( حقیر حیوونکی، حتی سوسک میتونه پت خوبی باشه اما این نه ) .

sticker.webp0.10 KB

باید اروم باشی تا بگذره