𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 125
المشتركون
+724 ساعات
+367 أيام
+12930 أيام
أرشيف المشاركات
1 125
https://t.me/eclixxe/35674
عذر میخوام اما گوه بی جا میخورن، صرفا سر دراوردن حرص و ترس دخترای طفلی. واژه بیچاره تو مخیه اینا طفل معصومن و بی گناه
1 125
https://t.me/eclixxe/35666
کیر هممونم روش بره ناکافیه.
حیف کیر که مایه میزاریم واسه این نوب سگ حقیر زن جنده.
1 125
https://t.me/eclixxe/35662
عزیز همه اینا عقدهی توجه کافی ای هست که ننه اش بخاطر زیرخواب بودن هزار پدری که حتی پدرش نبودن و بخاطر شلوغ بودن سرش توجه نداده بهش رو داره ( حقیر حیوونکی، حتی سوسک میتونه پت خوبی باشه اما این نه ) .
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
