es
Feedback
راهیرا؛ سازمان معناگرا (کانال شخصی دکتر فاطمه قیطرانی)

راهیرا؛ سازمان معناگرا (کانال شخصی دکتر فاطمه قیطرانی)

Ir al canal en Telegram

تماس با ادمین کانال @dr_gheitarani

Mostrar más
2 087
Suscriptores
+224 horas
+67 días
+130 días
Archivo de publicaciones
📌فهرست جامعی از شبکه های اجتماعی علمی که در آنها جمع زیادی از محققان و پژوهشگران، دانشجویان و اساتید جهان عضویت داشته و فعال
📌فهرست جامعی از شبکه های اجتماعی علمی که در آنها جمع زیادی از محققان و پژوهشگران، دانشجویان و اساتید جهان عضویت داشته و فعالیت میکنند.

رهایی_از_دانستگیBUTbook@کریشنا_مورتی.pdf2.04 MB

📌دانلود فایل کامل کتاب" رهایی از دانستگی" 👇👇 📌کتاب رهایی از دانستگی از جی کریشنامورتی را با ذهنی باز و بدون پیش‌فرض بخوان
+1
📌دانلود فایل کامل کتاب" رهایی از دانستگی" 👇👇 📌کتاب رهایی از دانستگی از جی کریشنامورتی را با ذهنی باز و بدون پیش‌فرض بخوانید. 📌به آرامی بخوانید و در مورد ایده‌هایی که ارائه می‌شود تأمل کنید. 📌از یادداشت‌برداری و هایلایت کردن نکات مهم نترسید. 📌اگر در درک برخی از مفاهیم مشکل دارید، از منابع دیگر کمک بگیرید.

📌این ۱۵ دقیقه را با دقت تماشا بفرمایید!! 📌📌پاسخ بسیاری از سوالات ما در ارتباطات و جنس عملکرد ما در موقعیتهای مختلف است. ✴️بیولوژی بهترینها و بدترینهای رفتارهای ما 📌📌پاسخ به اینکه، چگونه انسان می‌تواند تا این اندازه دلسوز و نوع دوست باشد؟ 📌📌و در عین حال تا این اندازه وحشی و خشن؟ 📌 برای درک دلیل انسانها و رفتارشان، عصب‌شناس رابرت ساپولسکی، به بررسی دقیق اقدامات در بازه‌های زمانی مختلف از ثانیه به میلیون‌ها سال قبل می‌پردازد. سازمان انسان مدار (کانال شخصی دکتر فاطمه قیطرانی) #انتقال_تجربه https://t.me/Hrbasedorg

سازمان انسان مدار (کانال شخصی دکتر فاطمه قیطرانی) #انتقال_تجربه https://t.me/Hrbasedorg

سازمان انسان مدار (کانال شخصی دکتر فاطمه قیطرانی) #انتقال_تجربه https://t.me/Hrbasedorg
سازمان انسان مدار (کانال شخصی دکتر فاطمه قیطرانی) #انتقال_تجربه https://t.me/Hrbasedorg

طرز پخت سازمانی به مثابه یک زندان با ظاهری شیک، اما باطنی رنج آور: اولین و مهترین شرط برای چنین سازمانی، ثروتمند بودن صاحبان و بنیانگذاران آن است. حالا: ۱.  دستمزدهای بالا پرداخت کنید، تا آدمها معتاد درآمد بالا شوندو نتوانند پیشنهاد کاری سازمانهای دیگر را بپذیرند! چون اصولا انسان، اول نفع فردیش برایش مهم است! ۲. حالا تا میتوانید مسئولیت بدهید و اختیار ندهید... کارهای عجیب و غریب بخواهید؛ ولی مراقب باشید همیشه با یک بهانه، از نتایج بهترین خروجی و کار  هم ناراضی باشید...اصلا بگذارید آدمها همیشه درگیر این باشند که شما حتی کوچکترین حرف و حرکت بدنتان آنها را تایید میکند یا نه؟ مخصوصا آنهایی که تله های ذهنی عمیقی دارند! عجب ترکیبی شد، میدانید چرا؟ چون در این فضا: شاغل با استعداد و  وجدان حرفه ای،  کار میکند که پول زیادی که میگیرد باعث عذاب وجدانش نشود و دائما ثابت کند لیاقت درآمد بالا را دارد... شاغل بی اخلاق و بی مهارت، ولی باهوش هم، در اوج آرامش، زیرآبی میرود تا بتواند سر ماه حقوق بالایش را بگیرد! اما بیخیال سرزنش و بازیهای هر روزه راس سازمان است! چون فهمیده همه اش بازی است! شاغل بی مهارت بی هوش و ذکاوت هم، در اوج سردرگمی و شلوغ کاری، مشغول حرف و حدیث پراکنی است و دائما غر میزند، ولی تا جاییکه بشود هم نسبت به یادگیری مقاومت میکند، چون نیازی نیست ، پول خوب را دارد میگیرد! جالب است ... همه اینها را هم دستمزد بالا در سازمان نگه داشته... تازه میتوانید شاخص نرخ ماندگاری هم بالا تخمین بزنید: به به... بالاست...عجب برند کارفرمایی!! حالا تیر نهایی را بزنید، دستمزد و پاداش شاغل بی مهارت و بی وجدان را باز هم بیشتر کنید...چون به خوبی توانسته رگ خواب شما را دست بگیرد.. رنگ و لعاب بسازد که بهانه های هر روز شما را زیبا جواب بدهد... و اتفاقا دارد به ناخودآگاه شما، که نیاز دارد شکستن غرور افراد با استعداد و با وجدان، ولی نیازمند درآمد را ببیند و کیف کند ، کمک میکند.... عجب رسپی شد.... یک عده بی وجدان بی مهارت و بی مسئولیت، در کنار یک عده ضعیف عملکرد غرغرو؛ در کنار یک عده دلسوز با وجدان ولی سرخورده، با زندانبانی بیمار و غیر قابل پیش بینی،  که هر ماه دارد کادو می دهد... این شرایط من را یاد نظریه شرطی سازی اسکینر می اندازد..... لطفا شریف و اصیل باشید! با پول و سرمایه و ثروتتان؛ سیرک راه نیندازید... برای به کرسی نشاندن ایده و نظر و سبک فکر و شاید هم عقده هایتان، کارآفرینی نکنید!! با آدمهای بالغ و نابالغ بازی نکنید... آدمها را درگیر افیون پول نکنید... اینجا سازمان است نه زندان... کسب و کار است نه کاسبی... جای اثر گذاشتن و باقی ماندن است؛  نه جای ریشه زدن و نابود کردن و عقده گشایی! این روند، به قیمت کشتن روح انسانهای بالغ و نابالغ در یک نسل نه، چند نسل تمام میشود! مطمئن باشید آخر سر خودتان هم چیزی گیرتان نمی آید و در این منجلاب غرق میشوید! سازمان و کسب و کار جای مقدسی است! جای انسان است! انسان..... کانال سازمان انسان مدار ( کانال شخصی دکتر فاطمه قیطرانی) https://t.me/Hrbasedorg

چند ماه پیش یادداشتی را در کانال منتشر کردم که تجربه زیسته واقعی خودم بود از کار مشاوره در یک سازمان بخش خصوصی که به لطف خداوند پشت سر گذاشته شد. حال مجدد آن یادداشت را بازمنتشر میکنم. لطفا با دقت بخوانید... بلای خانمانسوزی است که بی صدا و ویرانگر، بسیاری از سازمانها و شرکتهای بخش خصوصی را درگیر کرده است.👇👇👇👇

سازمانی که داور زیاد دارد؛ قهرمان نمی سازد!
سازمانی که داور زیاد دارد؛ قهرمان نمی سازد!

🟠 مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از اساتید، متخصصان و مدرسان فرهیخته برای طراحی و تدریس دوره‌های
🟠 مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از اساتید، متخصصان و مدرسان فرهیخته برای طراحی و تدریس دوره‌های آموزشی با هدف استفاده از حداکثری ظرفیت‌های علمی و جامعه فرهیختگان در حوزه‌های: صنعتی، فناوری اطلاعات، زبان‌های خارجی، مدیریت، فنی، ایمنی، منابع انسانی، روان‌شناسی، مهندسی، ارتباطات و ... دعـــوت بــه هــمـکـــاری آمــوزشــــــی می‌نماید. چنانچه در مسیر خلق آینده‌ای بهتر با ما هم افقید، با ثبت رزومه و زمینه‌های تخصصی خود در این حرکت اندیشه‌ساز و اثرگذار همراه شوید. ثبت‌نام از طریق لینک زیر: B2n.ir/hn5661 مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی

Summaries-of-the-40-best-business-books (1).pdf9.92 MB