es
Feedback
02:08

02:08

Ir al canal en Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Mostrar más
854
Suscriptores
+224 horas
-37 días
+230 días
Archivo de publicaciones
.

photo content

همه عکسام با گوشیه گوشیمم شیائومی Poco x3

با چی عکس می‌گیری؟ می‌شه یکی از اونایی که با گوشیه رو نشون بدی؟ و این که مدل گوشی‌ت چیه؟

مایل به ازدواج؟

سواله یکم خصوصی نیست؟

خانواده ات رو چطوری میبینی؟ مثلا صرفا یکسری آدم که نباید توی کار هم دخالت کنن و توی یه فضای بسته باهم زندگی میکنن؟

متوجه منظورت نشدم 😕

https://t.me/ZER0TW08/7218 آدم‌ها از یه جا به بعد وقتی یه آدم واقعا نرمال می‌بینن:

یه چیزی توجهمو جلب کرد بطور کلی چرا؟؟😂😂😂

😔😔

چند سالتونه؟

انگار مامانم اومده تو ناشناس پیام داده

سلام امیدوارم خوب باشی عکسای خیلی قشنگی میگیری و بطور کلی خیلی زیباو خاص هستند موفق و سلامت باشی

ولی تو باعث شدی حقیقتو بعد از یکسال ب بچه های چنل بگم 😔😔

من همیشه اینجا حفظ ظاهر میکردم😔

تو اولین نفری بودی ک پرسیدی

به هیچ وجه

آدم مؤدبی هستی؟