es
Feedback
02:08

02:08

Ir al canal en Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Mostrar más
854
Suscriptores
+224 horas
-37 días
+230 días
Archivo de publicaciones
من همیشه اینجا حفظ ظاهر میکردم😔

تو اولین نفری بودی ک پرسیدی

به هیچ وجه

آدم مؤدبی هستی؟

بحث ناموس رو پیش نکش

ایدیت رو میدی؟

علاقه ای هم ندارم به این موضوع

نمی‌دونم

همین ناشناس بودنه آدم رو جذب میکنه حالا من از اونایی نبودم که تو ناشناس پیشنهاد بدم ولی خب

بله عرض کردم بالاتر

https://t.me/ZER0TW08/7195چحوری میشه وقتی نه دیدنت نه شناختنت🤣

والله العظیم یو آر گی

هممم 🤔

چطوری خوشگل پسر فعلا زیر فشارزندگی همگی داریم پاره میشیم این همه بدبختی کم بود حالا باید فکر زنده موندنم باشیم

چندماه اخیر بحدی ADHD ام تشدید شده که هیچ متنی نتونستم بنویسم و حتی موسیقی کم گوش میدم اگه کم شه، آره. این کارو میکنم. خودمم دلم میخواد

آخه تو فقط همین یه هنرو ک نداری. اون ک گفته مثل بقیه چنلا نشو، من هم منظورم نیست ک چرت و پرت تفت بدی. تو خوب مینویسی و موسیقی کار میکنی‌. چرا اینا نباشن؟

photo content

بذار تاریخ عکسو ببینم

https://t.me/ZER0TW08/7171 کی رفتی مترو انقدر خلوت بوده

ولی خب نمی‌دونم چرا چون من اونقد ناشناسم ک حتی نمی‌دونید اسمم چیه یا حتی از خودم عکس گذاشتم سواله واسم