es
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ir al canal en Telegram

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

Mostrar más
600
Suscriptores
Sin datos24 horas
-37 días
-1130 días
Archivo de publicaciones
Gina’s mijmering: vibe Ik schrijf altijd mijn eigen teksten, maar dit schrijfsel van @Lichtflits vond ik zo pakkend, alsof ze in mijn hoofd zat. Het is zo Ik, dat ik het graag met jullie wil delen: “Het meest irritante aan mij is dat ik altijd denk in oplossingen. Tenminste dat is wat ik uit mijn omgeving hoor. Dat ik niet meega in het drama, maar blijf geloven dat er voor alles een verbetering of een oplossing is. En blijkbaar is dat irritant. Ik heb er lang over nagedacht, want ik luister wel naar wat een ander ervaart. Ik neem het ook serieus in de zin van dat ik oprecht zie en voel dat het drama bestaat. Ik heb ook opgemerkt dat sommige mensen het heel prettig vinden om in de slachtoffer energie te hangen, al was het maar vanwege de aandacht die dan aangetrokken wordt. Ik ben me er ook totaal bewust van dat ik wanneer ik niet helemaal meega, ik beoordeeld wordt als hard of niet medelijdend. Maar waarom zou ik gaan meelijden als ik ook kan meeleven. Ik erken dat het probleem er is, ik zie en voel wat er gebeurt en leef dan mee in de zin van dat er als vanzelf een suggestie in me opkomt wat je zou kunnen doen om het dragelijker te maken of zelfs op te lossen. Jezelf te verschuiven naar een betere energie waardoor er zich eigen innerlijke deuren openen waardoor je het eigen probleem met andere ogen kan bekijken. Het enige wat ik kan bedenken waarom dat irritant is, is dat het je uit de energie haalt waar je in zit terwijl je daar blijkbaar in wil blijven. En precies dat, begrijp ik niet. Waarom zou je willen blijven hangen in dat wat slecht voelt ? Alles is altijd in beweging, of in beweging te brengen. Uit eigen ervaring weet ik dat het soms niet vanzelf gaat, dat je jezelf in beweging mag brengen, innerlijk. En dat dat niet altijd makkelijk is, daar weet ik alles van. Het gaat met vallen en opstaan. En ik heb totaal niet de intentie om irritant te zijn, maar blijkbaar is dat het waar ik zelf naar mag kijken. Want misschien is de boodschap wel dat ik me irriteer aan mensen die blijven hangen in dingen die, wanneer ze in een andere energie komen, zich zo kunnen oplossen, wanneer men voor een oplossing zou gaan. Interessant.” @Lichtflits Haar nieuwste boek ‘Zet je licht aan’ is nu te koop via https://www.lichtflits.com/421743127/category/509921/webshop In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: doorzetten Een upgrade willen we allemaal, maar het wordt een ander verhaal als we er iets voor moeten doen. Veel mensen haken na een tijdje alweer af. Tegelykertijd is het een bekend gegeven dat een verandering pas blijvend is als je iets minimaal 3 maanden volhoudt. Alleen dan creëer je een nieuwe gewoonte en kom je tot échte doorbraken. Maar hoe doe je dat als je nog allerlei andere verplichtingen hebt die je kunnen afleiden?  Wees bewust van de afleidingen. Weet dat ze bestaan om je heen en niet in jou! Alles wat jij IN jou toe laat, dringt diep door in je onderbewustzijn, waar al je angsten en gedragsprogramma’s liggen opgeslagen. Daar wordt energie in beweging gezet, zodat vastzittende emoties en beperkende overtuigingen aan de oppervlakte komen en je energie frequentie verlagen. Wees bewust van jouw scheppende rol voor meer rust, balans, creativiteit en zelfvertrouwen. Je krijgt meer energie en een grotere drive om je levensplan te ontdekken én uit te voeren. Schep en creëer zelf nieuwe technieken om versneld aan je celgeheugen te werken, deze te helen en je energie te verhogen. Hoe? Door het gewoon te zeggen. Zo simpel werkt het. Niet nadenken. Gewoon doen. Voel maar eens. Voelt een beetje vreemd in het begin, maar dat komt omdat je de programmatie voorbij gaat. Maar dit is jouw natuur. Doe het maar mooi bijzonder mens. Nu! In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: vrije energie Quantum is alles wat jij origineel bent. Zonder de programmaties, zonder de implants die op jouw DNA zitten. De pure Bron vonk, het één zijn met het Universum.   Quantum werkt met behulp van de heilige geometrie, Moeder Aarde en haar edelstenen uit liefde. De Quantum zorgt ervoor dat blokkades verdwijnen, ziekten worden opgelost, de energie vrij kan stromen en zeker niet onbelangrijk, je bent geheel afgeschermd en beschermd.    Je bent verlost van beperkingen. Je zal observeren en niet meer absorberen. Je zal geven, zonder dat jij iets van jezelf [weg]geeft. Je kan beter in contact komen met jezelf én je BEWUST-ZIJN. Negatieve invloeden hebben geen schijn van kans meer. Want jij bent weer je authentieke ik - de vrije energie. Jij bent de Quantum!   In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: vormen Weet je het nog, de vormenstoof? In allerlei kleuren je vaardigheden en motoriek ontwikkelen. Het driehoekje, de vierkant, het rondje, de pentagon en de ovaal. Tegenwoordig in hippe natuurlucke kleuren in een houten stoof. Vroeger in spuuglelyk plastic in de primaire kleuren. Door figuren in de juiste passende vormen te plaatsen zou het ruimteluck inzicht worden gestimuleerd. Zouden we het anders niet hebben gehad dan? Wat nou als dat vanaf jouw eerste jaar al een van jouw programma’s was? Hoe vaak heb jij in je leven jezelf al een vorm gegeven? Je vormt jezelf zo vaak en in elke omstandigheid. In de psychologie zijn er een paar cruciale momenten in een mensen leven - de vormingsperiode. En bestaat het leven niet uit vormen, uit geometrie?! Laten we de vormen bij de juiste vorm houden. Rond is rond, vierkant is vierkant en zo door. En wat wij er omheen hebben gevormd weglaten. Hoeveel vormen heb jij jezelf al gegeven? En wat heb jij nog meer vorm gegeven? Ben jij bij alle vormen de diepte in gegaan? Volgens mij was dat toch de bedoeling dat we vanaf ons eerste jaar met behulp van de vormenstoof ruimteluck inzicht zouden krijgen. De diepte kunnen inzien. Er draaien veel valse programma’s waar jij niets meer aan heb. Gooi ze maar van je harde schijf. Ga maar de diepte in. Daar vind je de beweegbare vorm die jij altijd al bent geweest. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: levelen Just because you knew me does not mean you know me - Alleen omdat je me kende betekent niet dat je me kent. Ik vind het een fantastische zin en die zo passend is in deze tijd van ascensie. Gehele families, gezinnen en vriendenkringen zijn door de afgelopen jaren van elkaar vervreemd. Let eens op het woord! Door de ascensie voelen ze nu ook ver en ook vreemd. We stonden vaak op één lijn en toen lijnrecht tegen over elkaar en door los te laten schoot de een na de ander door naar een andere level. Diegene die door schoot, kon wel terug naar het lagere level, want die had het level al gespeeld en is nu bezig met het nieuwe level. Maar zij die achterbleven op het oude level, kunnen niet bij je komen. Zij moeten hun level doorkomen en afmaken. Sommige vinden een achterdeurtje waardoor ze toch sneller een leveltje verder komen. Het gaat gewoon even niet meer dat levelen. Er wordt opeens over koetjes en kalfjes gepraat om bepaalde onderwerpen maar te vermijden. Ze hebben het over ‘dingen’ die totaal niet meer in ons leven voorkomen. Dus je weet niet eens meer waar zij het over hebben. Maar dat geldt ook andersom. Zij begrijpen ook niets van wat jij zegt. Ze vinden je ‘opeens’ vreemd of vreemder. Ze kunnen je zelfs voor lelucke dingen uitmaken. Of een egoïst. Maar dat vind ik persoonluck een compliment en een aanwijzing dat ik juist bezig ben. Ze en dat zijn zij die zijn blijven hangen in het spel, weten het allemaal wel beter. Ze schijnen je ook van A tot Z te kennen. Helemaal prima. Het doet niet af dat ik vele verdrietige mensen om mij heen zie strugglen met hun ascensie. Ze voelen zich nog meer alleen. Kom op, nog 1 level verder. Spring hoger. Spring. Nog een keer. En kijk … daar zijn de anderen. We kennen je niet en toch weer wel. Het geeft niet dat ze je op dat andere level even niet meer herkennen. Het hoort bij het spel. Ze komen vanzelf wel weer. Speel je eigen spel en kom erbij. We wachten nu allemaal in de free zone. Nu samen met alle vreemde eendjes. Maar we beseffen maar al te goed waar we op wachten. En dat alleen al maakt het wachten toch waard?! In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: Lichttaal Als je door middel van een tekening naar lichttaal kijkt, dan kan dit al veel in jouw energetische systeem doen. Door simpelweg ernaar te kijken verschuiven er namelijk al dingen in je energetische systeem. Via lichttaal bied je iemand de spreekwoordelijke sleutel aan tot innerlucke transformatie en het herinneren van slapend potentieel in je DNA. Lichttaal is daarom een zeer krachtige tool die je leven zeer positief kan veranderen. Lichttaal is een liefdevolle herinnering aan dat wat je bent en mag zijn. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: Reïncarnatie en karma bestaan niet! Wat ik mij herinner, is geen verleden tijd. Het gebeurd nu, alleen een ander deel van mij, een ander deel van het groter geheel, volgt de lessen in een andere trilling. Herinneren is niets anders dan kijken naar dat andere deel. Kijken wat het doet, wat het ervaart en dat voelt als een herinnering van lang geleden. (Vaak noemt met dat een vorig leven.) Ik herinner me, door te kijken naar dát deel dat in de trilling zit van een dimensie met nog meer ervaringen, door te kijken wat er dan gebeurt. Verleden en toekomst bestaan niet, het is een illusie. Alleen het heden bestaat. Alles is heden. Het nu! Stuur die liefde en je zult liefde ontvangen. Meteen, want alles gebeurt op hetzelfde moment. Al je delen zijn in staat van ervaring. Bepaalde delen ervaren nu onze cultuur. Maar een ander deel van ons ervaart nu de Maya’s. Weer een ander deel van ons ervaart de rijkdom en de kennis van Egypte. Weer een ander deel van ons ervaart letterluck Moeder Aarde door in het Amazonegebied te zijn, en doet daar zijn ervaringen op. Als je contact maakt met al je delen, zonder masker en volledig in balans alles tege-lijk kunnen ervaren. Wat het deel van jou hier niet lukt, zal je deel in de Amazone wel lukken, omdat je ervaring van dit leven, door het dan gemaakte contact, voelt wat niet werkt. Datgene wat in dat leven uitgewerkt gaat worden, die ervaring van jou, zal gebruikt gaan worden in je leven. We noemen het ‘her-inn-eren’ om het duideluck te maken, om het uit te leggen. Her-inn-eren is een emotie die we her-kennen. De waarheid is dat we weten dat we contact maken met onze andere delen. Door al onze delen te her-inn-eren, komen we tot weten. Dit is een proces waarvan we ons steeds meer bewust gaan worden. Er zal een moment komen in je tijd op Aarde dat je contact gaat maken met al je delen. Dit kan plaatsvinden omdat de echo’s van liefde je weer bereiken en dan zal je mijn waarheid weer her-inn-eren, dan zal je contact maken met al je delen en je zult je op dat moment alle ervaringen van je delen her-inn-eren. We zullen ons allemaal hetzelfde ervaren, we zullen ons allemaal hetzelfde her-inn-eren. Dan zullen we ook ervaren dat LIEFDE de creatie is van alles. Als we dan gaan ervaren, kunnen we opnieuw creëeren. Dan wordt er niet voor ons gecreëerd, maar creëeren we voor onszelf. Dan zal de Aarde het paradijs worden en zullen al onze broeders en zusters op de Aarde neerstrijken. Want de Aarde is alle dimensies tezamen. De Aarde is de mooiste planeet in het Universum. De Aarde is een creatie, gemaakt uit liefde, onvoorwaardelucke liefde tussen Moeder Aarde en Vader Hemel. Deze liefde is onvoorwaardeluck omdat zij ons hun kind Aarde hebben gegeven, zonder verwachtingen, maar met alle geduld. Het fijne is dat zij weten dat we niets fout kunnen doen. We mogen experimenteren, we mogen spelen. Want wij hebben de kracht om de poort weer te openen en de echo van LIEFDE weer te laten klinken. In liefde en eerst voor jezelf! In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: ziek of ? Je bent niet ziek, je bent herstellende. Je bent misschien moe van al die jaren ‘over-leven’. En wat heb jij onderweg in jouw spel allemaal verzameld in je rugzakje? En dan is er ook nog eens een ascensie gaande, een retrograde van verschillende ‘planeten’ en Moeder Aarde die zo aan het schudden is alsof er geen Schumann resonantie bestaat. Wist jij trouwens dat er nog nooit in de gehele wetenschap, een virus geïsoleerd is. Nog nooit! Niet één! Hoe bestaat het?!! Maar hoe verklaar je dan al die ziekten en al die symptomen? Mensen zijn toch echt ziek. Echt keelpijn, hoesten en zelf erger. Denk eens aan programmering. Reclame bijvoorbeeld is een grote vorm van programmeren. Van kleins af aan leer je al dat als de ‘R’ in de maand verschijnt, dat griep heel normaal is. En zo zijn er van de 8 reclames zes stuks die over jouw gezondheid zouden gaan. Je wordt alleen maar geïndoctrineerd met medicamenten wat goed voor dit kwaaltje is of voor dat kwaaltje. Je hoofd is met je op de loop gegaan. Door alle angstporno en de woorden ‘gezondheid’ is in het in je hoofd de symptomen gaan uitwerken. Dat uit zich in je lichaam. En dan krijgt je lichaam een conflict. Dat conflict is een biologisch conflict. Jouw lichtvoertuig weet nameluck niet het verschil tussen een fysiek trauma of een mentaal trauma. Het heeft nameluck maar een doel: jouw gezond houden. Jouw biologie zorgt dat je blijft leven. Het gaat vocht aanmaken of neemt vocht af. En dat wordt door de geschoolde artsen gezien als een ziekte. Noem zelf maar iets op. En zoek dan ook direct uit waar de artsen hun opleidingen van krijgen. Maar als je niet sterk bent in je hoofd, dan laat het je lichaam ziek worden. Want in je hoofd is niet in je hart oftewel je BEWUST-ZIJN. Ben je wel sterk, dan weet je dat je lichaam juist herstellende is van iets wat daarvoor een psychische gebeurtenis was. Ga maar na voordat je ziek werd wat er in je leven zich afspeelde waardoor het lichaam in een conflict kwam. En wat dacht je van het collectieve conflict?! Een van de redenen dat vele mensen tegelyk (of is het nu wel -lijk?) ziek worden. Ze zien massaal hetzelfde. Horen massaal hetzelfde en praten massaal over hetzelfde. Maar ziek ben je niet. Je word ziek van al die programma’s en de programmering. En je lichaam gaat in herstel. Gun jezelf ook dat herstel. Als je hier voor het eerst achter komt is het cru en gemeen. En dat is het ook. Voorgelogen worden is altijd gemeen. Maar nu heb jij de keuze. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: Sims Wie heeft er wel eens het spel Sims gespeeld? Ik in ieder geval niet digitaal of bewust. Ik hou persoonluck niet van digitale spelletjes. Maar mijn interesse werd gewekt door een nieuwe upload in mijn eigen ascensie. Als ik op Sims zoek, krijg ik het volgende … “The Sims is een strategisch levenssimulatiespel. In dit computerspel kan de speler over het leven van virtuele mensen ( Sims) beschikken. Met de basis kan je een hele buurt vol Sims creëren en je kan hun leven sturen naar je eigen inzicht. Het is de enige game waarin nieuwe Sims met unieke karakters voor uitgebreide en soms rare mogelijkheden zorgen in de verhalen die jij verzint”. Klinkt bekend. Maar we zoeken even verder. “Voor The Sims is gebruikgemaakt van een combinatie van 3D en 2D- technieken. De Sims zelf zijn opgebouwd uit een 3D-structuur, terwijl het huis en de voorwerpen in 2D worden weergegeven. In plaats van het bereiken van een doel, wordt de speler aangemoedigd zijn eigen beslissingen te nemen en zich te begeven in de interactieve omgeving. Het enige echte doel in het spel is het op de juiste manier besteden van de tijd van de Sims. Sims hebben een zogenaamde vrije wil en hoewel de speler hen iets kan laten doen, kunnen ze besluiten dat ze eerst iets anders willen doen, of zelfs het bevel van de speler volledig negeren. De speler moet beslissen hoeveel tijd van de Sims besteed wordt om aan verschillende vaardigheden te werken, zoals trainen, creativiteit en inzicht. De enige manier om deze vaardigheden te verbeteren, is door deze activiteiten aan de dagelijkse routine van de Sims toe te voegen. Er moet ook opgemerkt worden dat de Sims niet volledig autonoom zijn. Bepaalde beslissingen kunnen ze niet nemen zonder specifieke bevelen van de speler, zoals het betalen van rekeningen. Daarnaast heeft het spel een zeer geavanceerd architectuursysteem. Het spel was oorspronkelijk zelfs bedoeld om alleen huizen te bouwen, waarna de Sims het moesten beoordelen. Tijdens het maken van het spel werd besloten dat de Sims erbij interessanter was dan alleen de huizen. De kunstmatige intelligentie van het spel is zeer verfijnd. De Sims reageren uit zichzelf op externe situaties en behoeften, hoewel het toezicht van de speler belangrijk blijft om ze in leven te houden. The Sims kan oneindig lang gespeeld worden, aangezien er geen enkele manier is om het spel te winnen”. Hmmm …. klinkt wel erg bekend allemaal. Is het wel zo dat ik dit spel nooit heb gespeeld, althans bewust?! Het gaat misschien wat ver, maar mijmer eens met mij mee. Stel je toch eens voor. Als ik nu om mee heen kijk zaten we in de escape room, ons brein en gaan we nu allemaal richting de free zone, ons hart. Afwachtende op een nieuwe upload om door te gaan naar het nieuwe level. Ben jij de speler of ben jij de Sim? Als jij de speler bent, speel het spel met verve, want jij bepaalt nu! In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: het Spel Als je het spel kent, haar inhoud, de spelers en de spelregels, kan je het spel beter spelen. We kunnen zonder het weten best het spel spelen. Maar dan kijk je rond je heen en je speelt het na. Er zijn ook die het spel best een beetje doorhebben en proberen een tactiek uit, maar verliezen het toch van hen die het al langer spelen. Dan heb je nog hen die vals spelen, maar toch door de mand vallen en zij die het van A tot Z doorhebben. Zij spelen het spel zo uit. Het groepje slimmerds zijn er ook nog, die het spel zo uit spelen. De bedenkers van het spel hebben uiteraard aan alle mogelucke uitkomsten gedacht. Het spel mag niet te makkeluck zijn. Het spel moet opwindend en uitdagend zijn, want de spelers moeten wel geboeid blijven om door te spelen. Spanning, romantisch en gewoon alle ingrediënten die het waard zijn. De spelers genoten en speelde het spel zoals de bedenkers het bedacht hadden. Maar een groepje hackers hebben het spel verpest. Door virussen het spel in te brengen zorgden ervoor dat de spelbedenkers geen vat meer hadden op de uitkomst en het doel van het spel. Er moesten programmeurs, andere hackers en fire walls komen om het gehele spel weer aan de gang te krijgen zonder dat het spel zou crashen. Een heel gedoe, want ondertussen breidde het virus rond en door cookies en andere ingenieuze trucjes zorgde de spelers er zelf voor dat de programmeurs moeiluck konden deprogrammeren. Vanuit de verste hoeken en her en der werden programmeurs naar het spel gestuurd om mee te helpen de meerdere virussen te isoleren en nieuwe codes te schrijven. Het is een spel waar veel aandacht en liefde in was gestopt en wat de bedenkers niet zomaar wilde opgeven. De consequenties van een eventuele crash zou teveel consequenties leveren. Ook aan de andere spellen. Met een goed plan, de best opgeleide ingenieurs en juiste tactieken werden de meeste virussen uit het spel gehaald. Net voldoende om de spelers te helpen de juiste koers te bepalen zonder dat zij zelf het spel zouden schaden. De bedenkers weten nu dat zij de beloofde update kunnen geven waardoor het spel naar een hoger level gebracht kan worden. Ik vond het spel op den duur echt niet leuk meer. Ik zat vast en kon geen kant op. Maar nu, kan ik eindeluck weer verder. Ik zie mijn avatar groeien en van alles in haar rugzakje stoppen die we samen onderweg ontdekken en overwinnen. Het spel Aarde is toch weer leuk geworden. Vind jij het ook weer leuk? In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions