Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
Ir al canal en Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
Mostrar más600
Suscriptores
Sin datos24 horas
-37 días
-1130 días
Archivo de publicaciones
600
Gina’s mijmering: meester schaken
Zie je nu zelf hoe alles wordt uitgespeeld. Zwart tegen wit. Volgende zet. Wit tegen zwart. Volgende zet. Paard verslaat toren. Volgende zet. Koningin verslaat paard. Volgende zet. Pion verslaat Koningin, enz enz.
Het is schaken! Zij schaken. Schaken op het zwart witte schaakbord. Wij niet. Wij hoeven alleen maar te scheppen. Te creëren. Te manifesteren.
Laat hun maar lekker schaken. Laat ze het uitzoeken met hun dualiteits-spel. Het zijn de meesters tegen de meesters. Lagere frequenties.
Maar stel jezelf nu de vraag … ben ik de pion of ben ik de schaker?
Ik ben degene die lekker in het gras lig, de vogels hoort fluiten, geniet van een sappige appel, terwijl mijn kinderen lol hebben met elkaar. En ondertussen ken ik mijn krachten en sta ik klaar als het nodig is. Maar voor de rest … ik geniet met volle teugen.
Dus ik, ik ben de creator.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: zelf bouwen
Ik weet nog wel dat ik aankondigde op Faceboek, dat ik zou stoppen. Wat een weerstand van ‘vrienden’ kreeg ik over mij heen.
Het was een weloverwogen beslissing. Ik liet toch 4.2k achter waaronder familieleden die ik alleen online sprak.
Als je daarover nadenk is het toch bizar - alleen online ‘spreken’.
Maar hoe ging ik dan verder en zorgde ik ervoor dat mijn praktijk en mijn bedrijf zichtbaar bleef? Geen mainstraim meer.
Hoe zorgde ik er zelf voor dat tussen die 4.2k opgebouwde kennissen en ‘vrienden’ niet in de vergetelheid kwamen en dat ik contact bleef houden?
Wat ik al eerder aangaf, het was een weloverwogen beslissing. Ik zou zelf weer ouderwets moeten laten zien wat ik kan, wie ik ben en wat ik doe.
Ik wilde mijzelf weer zichtbaar maken. Weg van de gebaande paden en mezelf - de echte ik en niet mijn digitale versie - in het licht zetten.
Ik wilde weer fysiek gaan afspreken. Mezelf fysiek laten zien en laten horen. Als hard werkende huismus met drempelvrees is dat best lastig.
Maar lastig was juist goed, daarmee wist ik dat ik op de goede weg zat. Van lopende cliënten naar nul. Van vele lezers naar 14 die mee liepen naar Telegram.
Alles wat ik had opgebouwd, brak ik zelf nu af. Maar dit keer bouwde ik het zelf. Eigenhandig en met vertrouwen. Ik wist nu waarom en waardoor.
Vele Face boek gezichtjes zie ik niet meer. Niet meer digitaal en niet meer fysiek. Zelfs niet op straat als deze grijze mus zich eens laat zien.
Nu na ruim twee jaar is het goed gekomen. Precies zoals ik er vertrouwen in had en heb. De praktijk bloemt weer. Het bedrijf bloemt steeds groter, ik ga vele fysieke verbindingen aan uit mezelf en mensen zien mij zoals ik ben.
De lezers die ik nu heb zijn echt! Ze hebben mij gevonden. Ze willen het lezen. Het was een vrije keuze uit vrije wil.
Net zoals ik de keuze had om mezelf opnieuw uit te vinden. En dat voelt zo lekker. Ik gun het je ook.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: jouw brein
Ons zenuwstelsel neemt de wereld waar en vertelt je hoe je erop moet reageren.
Moet je springen? Moet je rennen? Moet je eten? In een fractie van een seconde neemt het beslissingen en creëert ook emoties, ideeën en herinneringen. Een ongelooflijke machine die nooit stopt met reageren.
Het is een universum in ons eigen lichaam die ons menseluck maakt.
Het brein is pure verwerkingskracht. Verbinden met een enorm netwerk van zenuwen en vezels die perfect in synergie werken om data om te zetten in actie.
Het zenuwstelsel bestaat uit gespecialiseerde cellen, neuronen genaamd die honderden kilometer per uur signalen sturen. Neuronen zijn de bouwstenen van de hersenen.
Het zijn de delen die je laten denken. Beslissen, inbeelden, dingen zien of ergens naar luisteren.
Neuronen lijken niet op andere cellen. De meeste cellen zijn compact en rond. Maar neuronen lijken meer op de wortels van een bloem. Ze hebben vertakkingen in elke richting die zich verbinden met andere neuronen zodat ze informatie kunnen uitwisselen.
Er zitten er honderd miljard in de hersenen. Met nog eens miljoenen door het hele lichaam.
Maar wat ze echt ingenieus maakt is dat we deze cellen kunnen trainen om bijna alles te doen. En daarbij transformeren ze ons volledig.
Het vereist enorme mentale behendigheid. En het begint allemaal met zicht. Alles wat we zien begint als één ding: licht!
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: schepping
Ik ben net een kleuter die alles aan het leren is en soms word ik echt een beetje geïrriteerd door al die programma’s. Heb ik net het een onder de knie en begrijp ik het, staat er alweer een nieuwe uitdaging klaar.
Nog net tijd om te ademen, maar geen adempauze. Het is een trein die maar door dendert en geen station (meer) aandoet.
Precies waar de storm voor staat. De ascensie gaat nu aan één stuk door. De lagen worden er niet meer afgepeld, maar afgerukt.
Het wezen die ik ben, begrijpt het, voelt het en snakt naar die bevrijding. Mijn ego wilt rust en is lui. Ze is moe.
Oké, ze is er nu wel aan gewend dat we dit pad belopen, maar ze probeert de boel te saboteren door het langzamer te willen doen. Mini stapjes in plaats van een normale tred.
Het proces, de storm die nu gaande is en waar we nu midden in zitten, zorgt er juist voor dat we ook niet meer rustig kunnen lopen. Het is nu rennen met de wind in onze rug. Ze blaast ons de goede kant op.
Daardoor ont-dek ik mezelf niet, maar ik creëer mezelf opnieuw. Ik hoef niet meer uit te zoeken wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
Als ik een betere wereld wil bieden, dan zal ik zelf de wereld het beste bieden.
Ik hoef niet te her-inn-eren wie ik was. Ik hoef niet meer te ont-dekken. Ik weet wat ik kan. Ik weet wie ik ben. Ik weet wie wij zijn.
Ik besef dat het leven geen ontdekkingsproces is, maar een scheppingsproces. Wat ik creëer, manifesteer ik. Wat wij [collectief] creëeren, manifesteren wij.
En als we erachter komen hoe simpel onze creatie krachten en manifestatie krachten werken, dan ben je daar waar je altijd al wilde zijn.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: intuïtie
Met de mantel van liefde en licht verkleden zij zich die ons op een dwaalspoor willen brengen.
De verwarring die ze verspreiden om ons ver weg te houden van ons geboorte recht van innerlucke leiding.
Als je zelf niet onderzoekt en alles maar aanneemt voor zoete koek, zal je je nooit vrij voelen. Het is de gemakzucht of luiheid die zich als een mot aangetrokken voelt naar een kaars.
Het duister heeft er geen problemen mee om zich voor te doen als de grote helper, de redder of de Messias.
Doe je eigen onder-zoek. Graaf. Met wat modder onderweg, vind je diep de grootste schat: je ware ik.
Onthoud dat het feit dat iemand zijn kaars omhoog houdt niet betekent dat je in de vlam moet vliegen, het betekent ook niet dat hij de antwoorden heeft op jouw situatie en leven, of dat hij zelfs maar weet waar hij naartoe gaat.
Jij voelt het echt zelf wel mooi bijzonder mens, wanneer het goed voor je is of niet. De antwoorden zitten in jou en je hebt de allerbeste antennes en radars. Laat je niet van de wijs brengen.
Maar het vergt oefening. Je kan niet meer lui zijn of gemakzuchtig. Jij gaat er voor zorgen dat jij verbinding gaat maken met je eigen systeem.
Je kan je laten inspireren door anderen. Voelen waar je mee resoneert. Draagt het bij in je ont-wikkeling, lift het je op naar een ander level? Ga ervoor.
Wees zuinig met jouw vertrouwen. Vertrouw niet direct op de woorden van anderen om je gedachten of werkeluckheid te definiëren of te dicteren.
Ken je waarde. Jij bent een uniek wezen. En je bent een bijzonder mooi mens. Als jij straalt, straal ik ook. Dank je wel voor je inzet.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: zien
Als jij je jezelf wilt herinneren zal je moeten vergeten wat je ooit over jezelf dacht. Vergeten hoe jij jezelf ziet. En vergeten hoe anderen jou zien en over je denken.
Om te herinneren zal je moeten her in eren. Naar binnen en je echte ik eren. Zoals je echt bent.
We voelen alleen niet meer wie we zijn. We denken alleen maar en we denken ook nog eens via- en door programma’s.
Wat nou als je er totaal niets meer om geeft wat een ander van jou denkt? Dat je een hele dag, een hele week, alleen maar bent zoals jij wilt zijn. Fysiek én mentaal.
Dan word je misschien wel dat spirituele wezen die jij altijd al was. Je bent nooit anders geweest. Je was het alleen vergeten. En door al die verschillende programma’s door de jaren heen ook nog eens flink verwijderd van je echte ik.
Door het ascensie proces en de vernieuwde trillingen van Moeder Aarde word je eigenluck terug geshaked naar je eigen waarlucke trilling.
De frequentie knop kan je steeds beter vinden. Programma’s kan je steeds beter verwijderen en los laten. En je vind steeds meer andere wezens die op dezelfde golflengte als jij aan het surfen zijn.
En juist door diezelfde golflengte met eigen trillingen kan je eindeluck zijn wie jij echt bent. Je gaat jezelf weer zien. Want zij die ook op die golf surfen oordelen niet. Het is zoals het is. En jij mag zijn wie jij bent - fysiek, mentaal, astraal en spiritueel.
Ik zie jou! Zie je mij?
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: tamagotchi
Ik ben al heel dit leven omringd door honden. Thuis hadden we bouviers. Een koppeltje wat zelfs 6 puppies kreeg. Too cute.
En toen ik uiteindeluck op mezelf ging wonen, nam ik een lady & de vagebond hondje - Amerikaanse Cocker Spaniel.
Een ontzettende lieve hond die overal mee naar toe ging, maar ook overal doorheen sleepte. Hij mocht er alleen maar vier jaar zijn.
Daarna kwam mijn eerste Shih-Tzu. Als echte Star Wars fan zag ik die kleine Ewoks en ondanks dat ze ‘stout’ waren, waren de kopjes über cute. Toen ik een oud echtpaar op straat zag lopen met een levende Ewok op 4 pootjes, kwam ook de Shih-Tzu in m’n leven.
Het liefste hondje. Ook zij ging weer overal mee naar toe. Zelfs mee naar het werk. Ze was naast m’n kinderen mijn alles. Ik heb ook twee weken moeten huilen toen ik afscheid van haar moest nemen. Wat mistte ik haar.
Ik wilde nooit meer een hond. Maar elke dieren mama of dieren papa heeft dat geroepen die dat gevoel kent.
De kinderen misten toch wel erg een hond en als je naar puppies gaat kijken ben je verkocht. En zeker als het een tweeling is die in één vliesje met zijn broertje zat.
Te klein voor zijn ras en veel te lief. Een incarnatie van een mooi zielsdeel woont er in mijn allerliefste en trouwste vriendje op 4 mini pootjes.
Ik behandel hem ook als een geïncarneerde zielsdeel. Ik ben gewoon zijn mama die hem geadopteerd heeft. Ik mag voor hem zorgen en hij zorgt nog meer voor mij.
Hij is mijn tamagotchi. Het is Japans voor ei en het Engelse woord watch. Als woorden speler maak je er dan I watch van. Hoe mooi is dat?!
En dierendag? Commerciële onzin. Het is altijd liefdesdag, voor elk bezield wezen. Fijne liefde.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: zaadjes
Jullie kunnen helpen!
Door de codes en/of de mijmeringen te delen en rond te strooien kan jij een ander helpen in zijn of haar bewust-zijn proces.
Misschien is het net dat ‘zaadje’ wat ze nodig hadden, maar wisten ze niet waar ze moesten zoeken.
Jij plant de zaadjes en zij mogen zelf oogsten.
Gina’s codes zijn alleen te lezen op Telegram. Dus deel gerust op je andere socials en wijs hen de weg.
Jij kan helpen!
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
We zitten in een enorme verschuiving. Voor hen die niet zien is het chaos, paniek en angst. Voor hen die half begrijpen is er ruis. Zij die weten voelen nu.
Het doet pijn om afstand te nemen, maar het is een tijdeluck afscheid. Zij zijn nog niet klaar om door te gaan en soms willen zij ook niet. Het is de keuze van de vrije wil. Maar alles zal anders worden, niets blijft hetzelfde. Voor het eerst.
De portalen zijn daar, de diamanten schitteren en kristallen worden zichtbaar. De afsluiting is gaande.
Zij die voelen zijn al trots en zij die nog ruis ervaren zullen zeer spoedig weten en zullen trots worden.
Blijf binnen, in jezelf. Kijk niet meer naar buiten, want de chaos is gaande en wordt erger. Maar het is de illusie. Als ieder straks kan zien, weet je werkeluck. Spoedig. Geduld. De afsluiting is gaande.
©️Gina ➰ @Ginas_codes
Free to share with mentions
600
Gina’s mijmering: alchemie
Een alchemist kent z’n krachten. Ze nemen de negatieve energie achter elke emotie en buigen de energie om tot iets positiefs.
De manier waarop je je intense emoties reguleert kan een krachtige verandering in je leven teweeg brengen. Dit is transmutatie.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share with mentions600
Ik vind de code op deze manier zelfs veel krachtiger. Ik bewoog toen ik de foto nam en schrok van het resultaat. Tegenwoordig reageert mijn camera ook enorm op de kracht van de codes.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes
Free to share with mentions
600
De laatste blokkades worden opgeruimd. Verwijderd. In elke tijdlijn. Van moeder Aarde, van jou en het spel.
Voel de beweging. Ervaar de beweging. Wees de beweging. Wees klaar en sta klaar!
©️Gina ➰ @Ginas_codes
Free to share with mentions
600
Gina’s mijmering: leren
Ik ben de quote zo vaak tegengekomen dat het een rood draadje in mijn leven leek: ‘Hoe meer je leert, hoe minder je weet’.
Nou … nu na deze jaren heb ik deze zin zelf ook vaak uitgesproken. Ik heb nog nooit zo ontzettend veel geleerd als de laatste jaren. Zelfs niet zoveel als student.
Ik was een geen typische student. Ik begon vrij laat en raakte zwanger van mijn eerste. Ik deed aan niets mee en was alleen maar aan het leren.
Ik dronk niet, gebruikte niets. Leren, leren, bekeren. Want zo zie ik het na mijn laatste studie. Ik bekeerde mij met de programmatie van hen, zodat ik zelf kon programmeren.
Gelukkig ben ik direct na het afstuderen en drie jaar werkzaam te zijn geweest in het systeem uit het systeem gegaan. En zelfs in die drie jaar, heb ik altijd mijn eigen koers gevaren.
Programmeren kan en doe ik nog steeds, het is een onderdeel van mijn takenpakket wat ik ooit afsloot. Ook hier, maar ook daar.
Maar ik zie het meer als deprogrammeren. Zoals bij een computer en laptop heeft de externe harde schijf een opslag capaciteit. Ik haal je externe harde schijf leeg en zorg ervoor dat je je uploads kan ontvangen en je kan her-inn-eren wie jij echt bent.
Ik help met de deprogrammatie dat je zoveel mogeluck kan relativeren en kan vertrouwen op je innerlucke kompas. Ik help met zaaien, maar het oogsten moeten je zelf doen.
Zo oogste ik na de laatste jaren enorm veel input. M’n bol zat zo vol dat ik het gevoel had dat mijn hersenen uit m’n hoofd aan het groeien waren.
Ik was mezelf aan het deprogrammeren. Maar het persoontje die ik ben, wil eerst know-how en input. Ik ben leergierig en nieuwsgierig. En opeens was ie er … ‘Hoe meer ik leerde, hoe minder ik wist’
Alles was anders en niets is zoals het is. Onder is boven en boven is onder. Ik heb het los gelaten en ben gaan voelen en nu komen de antwoorden vanzelf.
Ik begin te zien. En omdat ik voel, weet ik. En nu ik weet, ben ik. Ik ben.
Jij ook!
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share with mentions
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
