Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
Ir al canal en Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
Mostrar más600
Suscriptores
-124 horas
-47 días
-1130 días
Archivo de publicaciones
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: Quantum Healing
Hoe werkt dat dan zo’n Quantum Healing? Wat doe jij dan precies? Zo veel vragen dat ik besloten heb om er een mijmering aan te wijden.
Ten eerste werk ik met energie. Energie is altijd voor handen. Ik stem mij af op de juiste energie die bepalend is voor wat mijn cliënt wilt.
Door de afstemming voel, hoor én zie ik, waar de energie bij mijn cliënt stagneert. Ik voel, hoor en zie waar er energie is wat niet bij mijn cliënt hoort.
Ik geleid energie naar de juiste plek en verwijder de energie naar een plaats waar ik het verder transformeer naar iets positiefs.
Ik kan de negatieve energie verwijderen, maar als ik er verder niets mee doet, blijft het negatieve energie. De energie zal getransformeerd moeten worden om getransporteerd te worden.
Daarnaast maak ik gebruik van geluidsgolven van mijn klankschalen en stemvorken in verschillende frequenties. Maar ik gebruik ook de vibratie van edelstenen. De trillingen blijven bijzonder effectief.
Met essentiële oliën kom ik direct in het limbisch systeem van de hersenen.
Je kunt een Quantum Healing zien als het repareren van een radio of het programmeren van de zenders op de tv.
Je zou het kunnen zien als het equivalent van het schoonmaken van de schakelaars, het aansluiten van de draden, het vinden van de juiste kanalen en het programmeren van de zenders.
Als iemand dan een radiozender wil beluisteren, hoeft diegene alleen de radio aan te zetten, een radiokanaal te kiezen en het volume aan te passen.
Net zo bij een Quantum Healing: ik hoef alleen maar mijn handen, stemvorken of stenen op bepaalde plaatsen neer te leggen en aan de healing-energie te denken en het stroomt vanzelf naar de bewuste plek toe.
Met mijn liefdevolle en zuivere intentie en al voor de Quantum Healing bedankt te hebben voor de uitkomst, is er altijd, zonder uitzonderingen, het resultaat waar mijn cliënt om gevraagd heeft.
Ik heb de meest bijzondere ervaringen meegekregen van verschillende cliënten. En ook ik sta er keer op keer verstelt van hoe de Quantum ons gunstig is en hoe oneindig de Bron is.
Is het dan een kunstje wat ik geleerd hebt? Afgezien van een gedegen opleiding Fonoforese voor mijn stemvorken, is het geen kunstje wat je aanleert. Het is iets wat in mij zit. Al van kleins af aan.
Het zit ook in jou! Als er bij jou op de juiste ‘knoppen’ wordt geduwd, kan jij net als ik, jezelf helen. De Quantum is er, jij bent energie en je hebt handen.
Jij hebt meer krachten dan je denkt. Voel maar eens.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: next generation
Nu ik net als de hele wereld door een roller coaster van de ene storm naar de andere storm gaat, zijn er zoveel flash backs.
Ik begrijp de redenen achter de flash backs. Inzichten, (zelf) vergeving en afvinken en vele ‘oh ja’ momentjes.
Soms ga ik weer even terug naar mijn kind-periode en de opvoeding die ik genoten heb. Hadden mijn ouders toen maar een kant en klare gebruiksaanwijzing van mij.
Een gebruiksaanwijzing die ik nu zelf in handen heb en die mijn liefste vriendin en ik samen uitwerken. Hadden mijn ouders maar mijn Human Design.
Dan hadden ze mij vele malen beter kunnen begrijpen en kunnen begeleiden. Maar ik weet hoe het werkt: het gaat zoals het moet gaan.
Want waarom komen nu ‘opeens’ de Human Designs naar boven? Waarom nu? Niet alleen om onszelf beter en sneller te begrijpen, maar ook de nieuwe generatie.
De nieuwe generatie zal vrij zijn omdat jij en ik de weg hebben vrij gemaakt. Maar zolang we nog met één been in deze chaos staan, is het wel van belang dat jij en ik de nieuwe generatie op een zo goed mogelucke manier begeleiden.
Het is al lastig genoeg voor deze nieuwe jonge wezens om binnen de chaos en dualiteit hun eigen weg te vinden. Ze horen binnen het systeem het een en thuis (als het goed is) het ander. Op school horen ze dit en van ons dat.
Vindt dan je eigen stem maar eens!
Ze doen het toch maar en ook nog eens zo goed.
Ik heb heel wat kinderen om mij heen van gelykgestemde vrienden, maar ook mijn eigen zoon van dertien, die niet wereld-vreemd zijn. Ze nemen deel aan het systeem, maar ondertussen blijven ze trouw aan zichZELF.
Ze weten wat er speelt en weten wie ze (kunnen) zijn. En soms, heel soms, zijn er toch van die onverwachte momentjes die hun even uit het veld slaan. Maar dan zijn jij en ik er nog.
Door het Human Design van mijn puberzoon goed te hebben gelezen weet ik waar bepaald gedrag vandaan komt en wat ik ermee kan om hem zo goed als ik kan door deze jungle van informatie oorlogen te laten navigeren.
Tevens heb ik door het lezen van zijn Human Design het volste vertrouwen. Ik weet waarom hij hier in dit aardse realm is. Ik weet waarom hij zo reageert. Ik begrijp hem en dat geeft hem rust.
Rust om verder te ont-wikkelen en zich klaar te maken om dit aardse realm verder te leiden. En dat zonder de programmaties die jij en ik miljoenen jaren over ons heen hebben gekregen in alle goed bedoelde opvoedingen.
Zo’n gebruiksaanwijzing is zo gek nog niet!
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes
Geïnteresseerd in jouw Human Design? https://www.tantelien.website/liens-human-design/600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: Scherp
Niet verslappen als alles ‘smooth’ gaat. Wat er gebeurd is dat je er in gaat hangen. Oftewel, de programmaties gaan weer aan het werk.
Hoe moeilucker jij het maakt voor het brein - je hoofd computer - hoe meer acties het verreist. Hoe meer handelingen hoe beter.
Onze hoofdcomputer is zo geprogrammeerd en afgesteld dat het de dageluckse handelingen zonder te hoeven werken met het gemak zelfstandig kan uitvoeren.
Dus als jij dag in dag uit hetzelfde doet, in alle comfort, ben jij vele malen vatbaarder voor alle programmaties en hypnoses buiten jezelf. En daar spelen ‘zij’ precies op in.
Vele onderzoeken en testen verder hebben ‘zij’ dit tot een kwalitatief hoogstandje uitgewerkt. En iedere seconde ben je vatbaar voor deze beïnvloeding. Je wordt verlamd en krijgt een oncontroleerbaar besturingssysteem en ‘zij’ zitten achter de knoppen.
Deze hack kan jij voorkomen door buiten de lijntjes te kleuren. Door uit je comfortzone te treden. Doe dingen die je normaliter niet of nooit zou doen.
Houd je aandacht erbij, wees bewust.
Probeer iets nieuws of doe iets wat je als kind deed. Ga wandelen, sporten, wees creatief. Zorg dat je met je handen bezig bent of je lijf.
Ga je nooit de deur uit, wordt dan vrijwilliger. Hou je niet van knutselen, ga je huis verbouwen. Doe compleet het tegenovergestelde van wat ‘angst’ je inbrengt.
Maar vergeet ook niet het gemak van luiheid. ‘Ach, alles loopt soepel’, ‘Het is een ver-van-mijn-bed-show’, ‘Ik ben spiritueel, dus ik weet wat er komt, dus ..’ Je laat je fire-wall zakken. Je bent niet meer bewust - je bent lui!
Scherp ZIJN en scherp blijven. We zijn miljoenen jaren gehackt, gekaapt, ontvoerd, dus geprogrammeerd. Het is NU de tijd om daar daadwerkeluck uit te stappen.
Je hebt voldoende handvatten gekregen in allerlei vormen om je heen.
Maar ook jouw Hogere IK, zal blijven zorgen voor wat jij ziet als ongemak, maar het is niets anders dan jou scherp houden om bij de ‘les’ te blijven.
Blijf bewust bij je bewustZIJN.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
Na heftige stormen met de daarbij fysieke veranderingen die als niet fijn werden ervaren, maar waar de meeste aardse wezens mee kunnen dealen, is er een enorme grote verandering opgetreden in het collectieve systeem. Immuniteit is voelbaar door de lichte trillingen. Weet dat dit nog steeds niet de grootste update zal zijn. Je wordt fysiek én mentaal voorbereid, al zijn de weeën in volle gang. De code zal helpen door nog meer los te laten. De lengte graden zullen precies weten waar. Gecodeerd om de laatsten niet op het spoor te brengen. Vertrouwen in AL wat is blijft het sleutelwoord.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: schrijfsels
Ik ben hier voor de ervaring en zeer zeker om te helpen. De ervaringen zorgen voor de mooie momenten. Meestal direct en soms wat later als ik het doorheb.
Zo vind ik de ervaring met mijn dochter fantastisch. Vanaf dat zij klein was schrijf ik altijd een mooie kaart vol. Met haar verjaardag, met kerst (toen ik het nog vierde) en alle bijzondere dagen in haar leven.
Persoonlucke teksten en boodschappen handgeschreven om het moment in haar leven vast te leggen.
Toen ik ermee begon, had ik de intentie haar te schrijven, zodat zij op latere leeftijd, mijn boodschappen aan haar, terug kon lezen. Een cadeau voor het leven.
Toen ze nog jong was, kon ze het niet altijd waarderen. Zoveel tekst op een kaart: ‘waarom mam?’ En ‘moet dat nou elke keer?’ Mijn volharding om haar deze volle kaarten te blijven schrijven, ondanks haar weerstand, resulteerde in dozen vol persoonlucke boodschappen.
Mijn lieve dochter heeft deze traditie overgenomen en geeft mij drie keer per jaar een handgeschreven met zorg en liefde, uitgekozen kaart.
Ze schrijft de kaart vol met boodschappen. Uit haar hart. Tijdens het lezen van de kaart biggelen de tranen al over mijn wangen. De woorden die zij zorgvuldig voor mij uitkoos, beroeren mij keer op keer.
Door de traditie voor te zetten, heeft zij geleerd om even echt de tijd te nemen om te lezen wat ik voor haar voel en hoe ik haar zie. Maar ook om zelf stil te staan als zij mij schrijft. Wat zij voor mij voelt en hoe ze mij ziet.
Het zijn de kleinste dingen die je de mooiste ervaringen geven waardoor je enorm dankbaar bent. En onze schrijfsels is er een van.
Ik heb dozen vol kaarten inmiddels van haar. En al lees ik ze misschien eens in de vijf jaar, ik weet dat ze er zijn. Het moment dat ik een nieuwe kaart van haar lees, is dé ervaring.
Een ervaring die ik koester.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’
s mijmering: Human Design
Toen we net begonnen met het maken van Human Designs hebben we eerst onderzoek verricht. Ons hele gevoel resoneerde met de HD’s, maar zowel in het Design van mijn meer-dan-bestie Jolien als in mijn eigen Design staat dat wij het naadje van de kous willen weten.
Human Designs is een systeem dat inzicht geeft in jouw kwaliteiten en valkuilen. Een soort huweluck tussen wetenschap en spiritrealiteit. Het is een combinatie van astrologie, de Chinese I Tjing, de Joodse Kabbala en de Vedische chakraleer, als ook de astronomie, de kwantummechanica, de biochemie en de genetica.
We kochten alle boeken die er wereldwijd te vinden waren over Human Designs en daarnaast deden wij een oproep aan ruim 100 mensen met de vraag of ze mee wilden werken aan ons onderzoek.
Nadat Jolien alle gegevens in een excell format had geplaatst en deze gezekerd had met alle veiligheidseisen, zijn we gaan specificeren.
Met mijn achtergrond ben ik gaan onderzoeken op de psyche van onze deelnemers. Klopt het wat we wisten van de HD’s en hun psyche?
We zijn alle poorten en kanalen gaan onderzoeken per deelnemer. De incarnatiekruizen, de strategieën, gewoon alles van HD. En ondertussen leerde wij gigantisch veel.
Uiteraard ook over ons zelf.
Nadat we de ruim honderd deelnemers een deel van hun eigen HD na ons onderzoek hadden toegestuurd, wilde we ons eigen HD laten onderzoeken.
We hebben wat geld uitgegeven aan al die pdf bestandjes, maar baalde gigantisch keer op keer van de analyses die meer algemene uitleg gaven dan dat ze specifiek op ons eigen design ingingen.
Dat kan anders was onze gedachten unaniem. Maar hoe kan je een design zo uit specificeren dat het geen 300 of meer bladzijden omvat? En ook wilde we een hard copy leveren ipv een pdf bestandje. Fysiek is altijd beter.
Na maanden puzzelen om maar geen informatie verloren te laten gaan en na verschillende nieuwe pogingen, is het gelukt!
Een Human Design boek van rond de zestig á zeventig bladzijde. En als extra wilde wij de Bodychart die jouw Human Design in kaart brengt zelf op onze wijze tekenen. Wat ieder wezen is een kunstwerk op zich.
Na reclame gemaakt te hebben, stromen de opdrachten binnen. Dat is uiteraard leuk en veel werk, maar wat we nog leuker vinden is de feedback als de Human Designs gelezen zijn.
Het klopt gewoon en het maakt je aardse leven zoveel makkelucker. En zelfs de opvoeding van je kinderen is easy peasy als je het HD van je kinderen hebt gelezen. Je begrijpt zoveel meer na de bewustwording.
Maar werkt het niet altijd zo?! Ik vind Human Design echt een verrijking waardoor je je kan gaan richten op het echte werk - jeZELF!
Je aardse ik heeft wel degeluck een gebruiksaanwijzing en je ware IK kan je nu op het gemak onder-zoeken.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes
Geïnteresseerd in jouw Human Design? https://www.tantelien.website/liens-human-design/600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
https://www.tantelien.website/liens-human-design/
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: verleiden
Soms, heel soms laat ik mij verleiden tot een reactie. Niet meer vanuit het ego. Iets in mijn wezen voelt dat ik de ander een zetje mag geven in de richting waar ze zelf om vragen.
Mijn aardse ik moet dan wel heel zorgvuldig de woorden uitzoeken. Zorgen dat de ander zelf blijft nadenken om zelf in het bewustZIJN te komen.
Veel vaker kies ik er voor om maar geen reactie te geven. Mijn reacties lokken meer vragen op bij de ander. Vaak omdat we op andere frequentie levels zitten.
Mijn Hogere IK mag dan dat ‘zetje’ hebben afgesproken zodat mijn aardse ik ook direct weer kan staven waar ik ben in mijn proces, maar hallo, dat vraagt zoveel energie.
Nu moet ik eigenluck wel enorm hard lachen om mijn eigen monoloog. Want terwijl ik dit type, heb ik al mijn antwoord: it is all just me, myself and I. Het draait weer om meZELF.
Wie sprak er iets af? IK. Wie had er een zetje nodig? IK. Wie wilde er staven? IK.
En terwijl de energieën op het moment in het rond schieten en sky high gaan, ben ik in m’n afronding bezig.
Ik ben dankbaar, maar ook moe. Ik wil slapen en wakker worden. Het voelt alsof je naar een spannende film kijkt na een zware dag. Je wilt verder kijken, maar je ogen vallen steeds dicht. Je wilt zo graag weten hoe het afloopt, maar je trekt het niet meer. Je moet echt even slapen.
Als je dan wakker wordt, staat alles nog vers op je netvlies. Je weet het, je voelt het én je hebt het gezien en dan .. poef … het is weer weg. Maar je bent zo dichtbij, zo dichtbij.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: ALLeen
Alleen was het zoveel lastiger geweest. Ronduit moeiluck!
Het circuleren van de filmpjes, de memes, de quotes hebben mij zeer zeker geholpen met het verder ascenderen tot mijn werkelucke IK. Daar waren ze ook voor bedoeld - als leidraad om jou sneller door de ascensie heen te loodsen.
Daarnaast waren er vele wezens die of op mijn niveau of level èn -hoger prachtige zienswijzen ventileerde. Ze triggerde en glimmerde mijn bewustZIJN en mijn ego.
Door het steeds meer bewustZIJN van alles om mij heen, werden ook de programmaties die ik met de jaren heb opgelopen, toegediend heb gekregen en de implantaten die zijn geïmplanteerd, steeds zichtbaarder.
Zo kwam ik ook achter mijn ware krachten. De implantaten en programmaties losten op zodra ik mij er bewust van werd.
Met fysieke hulp, luisterende oortjes van- en met gelijkgestemde, maar ook door de juiste voeding, veel water en de hele dagen naar de juiste Hz te luisteren. Daarnaast zweerde ik vele programmaties af zoals de tv, radio en spotify.
Het hielp mij verder door de juiste platforms te volgen, de juiste kanalen te bekijken van bijvoorbeeld dieren of grappige, lieve filmpjes, maar ook mooie plaatjes. Door heel veel te lachen met mijn vrienden en vaak af te spreken om samen te koken, elkaar te helpen.
Door bewust te worden van wat er speelt om je heen, helpt je echt om in het NU te staan én te blijven.
Ik ben zo dankbaar dat al die filmpjes er waren voor mij. Al die memes en quotes. De schrijfsels van anderen. Mijn vrienden met hun in-zichten, luisterende oortjes en meningen. Maar zeer zeker ook zij die zich tegen mij keerde.
Alles wat er om jou heen gebeurd, ALLES, gebeurd NU om jou bewust te maken.
Bewust van jeZELF. Bewust te maken dat je leeft in de illusie. Zodra jij je dat begint te realiseren, begin jij te ont-waken. Te ascenderen en daarmee zet je de transformatie in gang.
De transformatie naar jouw nieuwe wereld. Jij bent de ster, jij bent het universum (U in verse), jij bent het AL.
Mijn wereld is elke dag mooier. En nee, dit is geen spellingsfout. Ik weet dat er veel mensen/lezers afhaken met het lezen van mijn mijmeringen vanwege de manier hoe ik met woorden goochel. Maar ik kies zorgvuldig mijn woorden uit als ik ze type.
Mijn wereld is mooier. Ze wordt het niet, want ze is AL. En deze reis alleen te moeten maken had een stuk lastiger geweest als ik niet de dualiteit had meegemaakt. Ik type geen moeiluck, ik type het woord lastiger.
Want komen doen we er wel. Maar ga tegen de wind in en laat je je meevoeren op de energiegolf en laat je je brengen waar je hoort te zijn? Aan jou de keuze.
Je bent niet alleen, je bent ALLeen!
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’
s mijmering: berusting
Na drie weken onafgebroken werken en de verzorging plus training van een pup samen met het vooruitzicht van mijn nieuwe onderkomen, vind ik eindeluck de berusting.
Vandaag hoef ik niets van meZELF. Ik mag uitrusten en visualiseren waar alles in m’n cottage komt te staan. Elk hoekje, laatje en kastje heeft in mijn hoofd al een plek. Alles met gevoel geplaatst.
Komende week rijdt de grote vrachtwagen voor met al mijn spullen. Spullen die ik in een leven lang om mij heen heb verzameld en die mijn aardse leven wat aangenamer mogen maken.
Spullen die al bijna een jaar in de opslag stonden en waar mijn geheugen een opfriscursus zullen krijgen zodra de dozen geopend worden. Achtenvijfig dozen met ‘a ha’ en ‘oh’ momentjes.
Zorgvuldig verpakt en allang uitgezocht op noodzakeluck of emotionele waarde.
Wat ik geleerd heb, is dat ik het afgelopen jaar met beduidend minder (veel minder) spullen kan leven. Mijn leven in twee grote big shoppers en een weekeindtas. En dan straks die grote vrachtwagen met mijn oude leven verpakt in dozen en in bubbeltjes plastic.
Ik vind het spannend. Het is een vlinderachtig gevoel door mijn hele lijf. De energie giert door mijn aardse ik. Het is niet alleen de afsluiting van een zeer bewogen jaar, maar ook niet alleen het vooruitzicht van een nieuw begin.
Dat nieuwe begin is al een tijd gaande. En toch is er dat gevoel. Energieën die dansen met precisie en voornameluck rondom m’n hart.
En zoals altijd wanneer ik mijn mijmeringen opschrijf, komen de inzichten terwijl ik speel met de woorden en de spelling.
Dit keer is het geen over-leven. Dit keer is het geen hoofdstuk midden in het verhaal of een vervolg van een reeks.
Dit is het laatste deel van mijn aardse bestaan en mijn hart-weten geeft het al dansend aan.
Met mijn gehele aardse verzameling van dichte densiteit en emoties van alle tijdlijnen in het vooruitzicht, weet mijn hart, dat ik niet alleen vandaag de berusting zal vinden.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’
s mijmering: incarneren of re-incarnatie?
Ik vergeet het moment niet meer van bewustwording toen mijn vriendin Heidy aangaf dat reïncarnatie niet bestond.
De theorie die ik vanuit mijn tenen geloofde was niets anders dan een valse programmatie van de new age beweging uitgevoerd met MKUltra.
Het ongeloof die ik voelde werden bemand door emoties. Boos dat ik het zelf niet doorhad. Verwarring dat ik mijn vriendin’s uitleg nog niet begreep, maar ook dat zij het niet uitlegde.
Ik vond het sowieso zwaar irritant als wezens om mij heen bepaalde dingen meester werden door de bewustwording en ze mij zagen struggelen met items die zij wel dus begrepen en waar ze mij uitleg over konden geven.
Dat hadden ze kunnen doen ja. Ze hadden er inderdaad oeverloos met mij over kunnen discussiëren proberen mij te overtuigen. Maar het is net als in mijn werk, laat de vraag open zodat ze eerst kunnen over-denken, waardoor ze gaan voelen.
De verwarring moet er zijn wil je kunnen ont-warren. Een merrie helpt haar pasgeboren veulen ook niet op te staan en een rups help je ook niet door hem uit z’n cocon te bevrijden. We moeten het zelf doen.
Maar een zaadje planten kan geen kwaad. En ook al had mijn vriendin het antwoord wel gegeven, dan had zij de juiste woorden niet kunnen vinden. We spreken allemaal een andere taal. We voelen. En als de ander niet klaar is om te voelen, om op dezelfde golf mee te deinen, dan zijn woorden geheel nutteloos.
Het reïncarnatie verhaal begon al snel te vallen en maakte plaats voor bewustwording. Zo’n ‘a-ha!’ momentje.
En als ik het dan eenmaal ‘be-grijp’, dan is het zo logisch voor mij. Maar dan vraagt een ander om mij heen erna en uitleggen gaat niet.
Je wilt jezelf ervaren en je komt naar aarde en incarneer je. Omdat tijd niet bestaat in het universum kan je dit proces maar 1x doen. Je incarneert en verdeel jezelf. Als een glazen pot witte of bruine bonen die leeg geschud wordt.
Allemaal verschillende bonen op allerlei verschillende plaatsen. Maar wat de New Age beweging aangeeft is dat die witte of bruine bonen terug gestopt wordt in de glazenpot. Deksel erop, weer open en weer leegschudden maar. En opnieuw en opnieuw en opnieuw.
Probeer het maar eens om je witte of bruine bonen terug te stoppen in de glazen pot. Lukt dat je niet, dan ben je niet heel. Je bent niet een. Elk boontje hoort in die pot.
Die glazen pot ben jij, het geheel, het AL. Al die losse boontjes ben jij ook, maar even los uit het glas, je Hogere Ik.
Die losse boontjes kan je ook niet allemaal in één keer oppakken. Sommige pak je ze met een handje ge-lijk op en andere zal je een voor een moeten oppakken.
Zo kan je de tijdlijnen bekijken, stappen in je leven, zo kan je elk boontje zien als verschillende waarheden en de glazen pot als waarheid. Wat een metafoor. Het duizelt mij zelfs, hahaha.
Een glazenpot met bonen, tijdlijnen, incarnatie, je Hogere IK, het AL, ….. probeer het maar eens onder woorden te brengen wat je inner-weet, wat je in elke vezel van je lijf voelt en wat surft door het hele DNA.
Ik wens je een fijne ont-warring.
En zeer snel, weten we het ALLemaal.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: vibraties
Mocht je de laatste dagen en het afgelopen weekeind slecht geslapen hebben of enorm onrustig zijn in je doen en laten, dan is het niet vreemd met wat er de laatste dagen aan straling en vibraties is vrijgekomen.
De Schumann was flink bezig en ja, ja, dat doen wij met onze bewustwording. Maar ook het trekken van de magnetische krachten van de ‘maan’ en de solar flashes deden hun best om ons DNA verder te doen ontwaken.
Miljoenen jaren aan informatie kan niet in één keer vrij gegeven worden. Onze krachten kunnen niet in één keer los gelaten worden. We zouden als onbehouwen puppies de wereld en het universum onherstelbaar verwoesten.
Vergeet niet dat tijd niet bestaat. In deze vertraagde door dichte massa lykt alles langzamer en aan tijd vast te zitten. Maar buiten deze densiteit gaat alles met de snelheid van het licht.
Maar ook in deze dikke dichte massa wordt de sluier dunner en krijgen we de ene update na de andere en kunnen we downloaden wat we willen.
Je zal het niet alleen bij jeZELF merken, maar ook bij die buurvrouw die steevast geloofde in de MSM. Of je eigen ouders. Iedereen zal het gaan voelen, zien en ervaren.
Daarom is 2024 het zwaarste jaar voor de ascensie. Niet voor hen die er al jaren mee bezig zijn en de laatste jaren een tsunami aan informatie hebben verwerkt.
Het is het zwaarste jaar, omdat nu iedereen eraan moet geloven. En waar jij en ik al jaren aan hebben gewerkt en hebben verwerkt, worden bij de newbies het in één keer door hun strot geduwd. Mentaal én fysiek!
Daarom zal niet iedereen het redden. Mentaal is het al zwaar, maar fysiek ook. Al die lichamelucke ‘klachten’ zullen afgedaan worden als ziekten, terwijl het niets anders is dan verlichting en groei.
Iedereen zal wederom de keuze krijgen. En met al die zaadjes die wij de laatste jaren geplant hebben, zullen we de groei meemaken. Komen de zaadjes op of niet. Maar, onthoud, het maakt niet uit wat de uitkomst zal zijn.
Je hebt je best gedaan en iedereen maakt zelf zijn of haar keuze en ook dat is oké. Maak je geen zorgen om de ‘anderen’ die (zeer) dichtbij je staan die achter zouden kunnen blijven door de keuzes die zij ZELF maken ….
ZELF! Hun hogere IK heeft allang besloten. De uitkomsten staan vast. Het draait nu ALLemaal om jou! Hoe reageer jij op bepaalde ervaringen? Kan jij loslaten? Kan jij totaal vertrouwen? Vertrouwen op je eigen IK, jouw Hogere ZELF.
Ondertussen wordt er aan jouw aardse ik gevraagd om in het NU te leven. Niet in het verleden. Niet in de toekomst, maar NU!
Vertrouw mooi mens.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
