es
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ir al canal en Telegram

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

Mostrar más
600
Suscriptores
-124 horas
-47 días
-1130 días
Archivo de publicaciones
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: schaduwwerk Ik heb nog zoveel te ver-werken. Soms popt er ‘opeens’ een oude herINNering op. Een die ik allang vergeten was. Een memorie waar ik mij zelfs voor kan schamen hoe ik toen handelde en mij gedroeg. Maar, ik troost mijzelf direct. A het is gebeurd en B ik weet NU beter. Ik geef het een plekje omdat ik er nu bewust van ben. Ik zie mijn eigen fouten in. Ik zie het verdriet wat ik anderen aan-gedaan heb. Bij mijn ouders, mijn (ex)vrienden, kennissen, ex-vriendjes, mannen die verliefd op mij waren, collegae, vriendinnen, onbekenden. Maar ook bij mijn kinderen en zelfs mijn honden. In mijn gedragingen was ik niet perfect. Verre van. Het waren moment opnames waar ik niet mijn beste IK liet zien. En ik zou alles en iedereen er de schuld van kunnen geven; het systeem, hormonen, de hack waarin ik zat, MK Uktra van mijn part, van alles. Maar het is een deel van mij. Niet was, maar is. Ook dat deel van onbezonnenheid, impulsiviteit, roekeloosheid, egocentrisch, jaloers zijn, wraakzuchtig en nog wel meer, hoort bij mij. Ook dat maakt Gina. Het zijn mijn schaduwkanten en ik zou liegen als ik zou schrijven dat ik mijn schaduwkanten geheel heb ‘schoon gepoetst’. Ik heb het wel steeds meer onder controle en zie ook steeds meer in. Dat ik nu al wat jaartjes andere en veel bewustere keuzes maak, mag duideluck zijn. Ik weet steeds beter wie IK ben. Ik roemde altijd mijn oprechtheid en mijn eerluckheid. Ik ben adrem en spreek mezelf uit als het om onrecht gaat of om mijn waarheid. Inderdaad, mijn waarheid! De waarheid van anderen kan heel anders zijn. Of op een andere tijdlijn zitten. Nu ik bewuster ben en mij steeds meer herINNe[e]r, hoeft het programma ego mij niet langer te beschermen. Ik heb de hack weggenomen en de virussen (zoals bij een computer) kunnen niet meer door mijn fire wall heen. IK krijg steeds meer de controle over mijn aardse ik. Door het bewustZIJN en vooral te leven in het NU accepteer ik al mijn delen. Ik ben door het schaduwrijk gegaan. Ik heb het ervaren, geaccepteerd en nu laat ik het. Want het is oké. Ik heb ieder vergeven en ik heb vooral mezelf vergeven. Het is oké. Wie ik toen was en wie ik nu ben. Juist al deze fractalen, deze deeltjes, zorgen voor alle kleuren voor het wezen wat ik altijd al was. IK ben, IK voel, IK zie, IK weet, IK leef. IK ben het ALLes en het niets. IK ben het donker en het (zuivere) licht. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: het hartsweten Je hart weet al zo lang wat je ogen nog niet kunnen zien. Ook je gedachten zijn nog niet klaar om het te accepteren. Sommige wezens zijn hier niet neergezet om mee te doen. Ze zijn hier om je eraan te herinneren hoe het eruit ziet als je dat niet doet. Neergezet? Yep, in jouw illusie. Wat ik zie is niet wat jij ziet en andersom. Ons brein laat ons denken dat we hetzelfde zien, maar als we naar ons hart-denken gaan, weten we beter. We worden bedolven onder het gewicht van informatie, programma’s die afspelen. Informatie die verward wordt met kennis: kwantiteit wordt verward met overvloed en rijkdom met geluk. Het is de verwarring binnen het aardse spel waarop jij je keuzes maakt. Doordat we nu massaal aan het transformeren zijn, maken we hart-keuzes waardoor het DNA verder en verder ontwaakt. Jouw kristallichaam ontwaakt. Jij bent de kern kracht. Door jouw expansie is de frequentie verandert in de realiteit die nu gecreëerd wordt in het ‘royale hier en nu’. Het is niet meer te stoppen. Het is nu alleen nog maar een kwestie van geduld en vertrouwen. Je hoeft niet meer te weten wie je was, als je nu maar weet wie je bent en wie je wilt zijn. Vertrouwen krijgen en behouden in jeZELF. Want jij weet het in je hart en daardoor zal je zien. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: soeverein Zolang je blijft geloven in de soevereiniteit van bedrijven zal je in het systeem, dus in de matrix gevangen blijven. Soevereiniteit betekent dat je geen uitleg of verantwoording verschuldigd ben aan een ander orgaan. Dat je zelf het hoogste bent. Zolang je dat blijft denken blijf je verwijderd van je gevoel en ben je nog steeds aan het vechten tegen jeZELF en de oneindige Bron. Jij bent de oneindige Bron. ALLes is er AL! Maak je ALLes eigen. Wordt autonoom in verschillende disciplines en wat je niet meester bent, zorg dan dat je mensen om je heen verzamelt die daar wel meester in zijn. Je vertrouwt nog steeds niet en zeker niet op jeZELF. Je vertrouwt het systeem niet hier op het aardse (en terecht), maar we wonen hier en hebben ermee te maken. Gebruik het dan in jouw voordeel. Je bent je er bewust van en dat is al heel wat. En waarom zou je er geen gebruik van maken? Omdat je het oneerluck vindt hoe ze jou en ons behandelen? Het is het spel, de illusie waarin jij nu aan het ontwaken bent stapje voor stapje. Wordt autonomer, leer, ervaar en vertrouw meer op jeZELF. Vertrouw op het Hoogste! Ook het hele Nesara/Gesara verhaal is het wantrouwen in jeZELF. Je vertrouwd niet dat ALLes er AL is en dat jij de grootste kracht bent. Je wilt niets met het verrotte systeem te maken hebben en toch wil je eerlucke bedrijven en voldoende geld wat jouw recht is. Maar wat is jouw recht? Is dat het aardse recht met verzonnen regels en wetten in deze illusie. Een droom in een droom waar jij van dient te ontwaken. Of is jouw recht toch meer iets universeels om te ont-dekken wie jij werkeluck bent? Een autonoom en soeverein wezen van energie die AL is. Heb vertrouwen! In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: helpend handje Afhankeluck zijn van derden omdat je zelf bepaalde skills niet hand-ig ben. Ik kan het wel, maar of de uitkomst of het resultaat dan zo is zoals ik het zou willen … uuuhh herinner je mijn mijmering over het boren nog? Dat bedoel ik. Met sommige handelingen is het beter om deze uit handen te geven aan anderen die deze skills wel meester zijn. Maar dat betekent dus ook een bepaalde afhankeluckheid, met een enorme hoop geduld! Twee skills die ik nog niet meester ben en er op dit moment weer een ervaring in krijg. Mijn eigen ruïne wordt ‘as we speak’ omgetoverd tot een kasteel. En ik heb er dit keer voor gekozen om alles te laten doen. En alles door anderen betekent .., juist, los laten. Stiekem ben je dan nog met van alles bezig. Telefoontjes plegen, plannen, administratie, checken enz. En juist die laatste handelingen geven mij veel meer stress dan dat ik het zelf allemaal zou doen. Maar mijn prioriteiten en energie liggen elders. Mijn werk, m’n cliënten en mijn opdrachten gaan dit keer voor. Ik vertrouw erop dat m’n ruïne een kasteel wordt waar ik samen met m’n zoon en hond geheel tot ont-wikkeling kan komen. In een oase van rust en sereniteit. Maar tjonge jonge, voordat je daar bent, ga je bijna overspannen de verhuizing in. Dit keer zonder te tillen, want ook dat doe ik niet meer. Het is genoeg geweest. Mijn lijf is moe van al die tropenjaren en dit keer heb ik gekozen voor meZELF. En dat voelt fantastisch. Een spreekwoordelucke rib uit je lijf om alles uit handen te geven, maar wel de rust. En juist die rust daar ga ik voor. Plus het geeft mij weer de ervaring om de skills geduld en loslaten meester te worden. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Sterrenzaden staan klaar en zijn gereed. Stellar 67° prisma 23° actieradius 58° Activatie in 8 Zij die ervoor ko
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Sterrenzaden staan klaar en zijn gereed. Stellar 67° prisma 23° actieradius 58° Activatie in 8 Zij die ervoor kozen staan stil, zij die niet weten raast de wereld op top speed De herhaling blijft in het woord vertrouwen. We vragen niet meer ‘surf mee op jouw gevoel’: Het is tijd om nu te weten. De wereld om jou heen zal gekker dan gek worden. Hysterisch en waanzinnig in elke vaste vorm. Branden, stormen, water, uitbarstingen. Oorlog tussen de sterren op het aardse. De dichtheid zal toenemen bij de niet-wetende. De volgende versnelling is nu ingegaan. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes

Ꮆ丨几卂’s mijmering: fatale woordkeuze Je kent de uitdrukking vast wel ‘what doesn’t kill you makes you stronger’. Je zal ook wel eens stevig meegeblerd hebben met het liedje. Ik wil dat je gaat onthouden dat woorden krachten zijn. Echte krachten in de zin van super powers. Wees bewust! Echt bewust! Van wat je zegt, van wat je zingt, van wat je denkt en wat je doet. Jij hebt nu de keuze. Maak de juiste keuze voor jeZELF. De zin ‘what doesn’t kill you …’ heeft zeker effect op je en op je hele systeem. Zo zal het je parasympatisch zenuwstelsel ontregelen en je hormoonhuishouding. Het zal je zelfverzekerdheid aantasten. Het zal zich opsluiten in je lichaam en gaan sluimeren. En soms zal het er zelfs voor kunnen zorgen dat het je wilde dat het wel gebeurde. Het maakt je niet sterker. Dikke punt! Het was een keuze op een gebeurtenis. En jouw invloed zit in jouw keuze én in jouw reactie. Laat je niets aanpraten dat je trauma’s mag oplopen omdat ze je sterker maken. Ze maken je NIET sterker! En of het nou een fysieke knal voor je kop is of dat je leluck over jezelf praat … trauma is trauma. Het lichaam kent werkeluck géén verschil tussen fysiek of mentaal, trauma is trauma. Laten we alsjeblieft stoppen met het ophemelen van trauma’s als levenslessen waar we gezegend mee worden. Of alsof we ervoor gekozen hebben om sterker van te worden. Let op je woorden. Wees bewust van wat je zegt. Tegen jeZELF en tegen anderen. We gaan nu echt veranderen! In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: mijn werk Ik druk mijn gevoelens uit in het maakproces als ik bezig ben met een nieuwe collectie. Ik trek mij helemaal terug in een andere wereld. Mijn wereld, de wereld die ik ken. Als ik bezig ben met maatwerkopdrachten zoals een lichtcodetaal ART, dan mag ik de unieke blauwdruk en emoties vertalen van anderen. Door mijn gevoel af te stemmen op de vibratie van mijn opdrachtgever, kom ik op dezelfde frequentie en bevind ik mij in zijn of haar wereld. Ik werk altijd vanuit mijn gevoel en intuïtief krijg ik door hoe de stukjes van anderen tot één geheel komen. Elk detail komt aan de orde en dat vertaald zich terug in mijn ART. Zowel in mijn praktijk waar ik psychologie op een holistische manier praktiseer en orthomoleculaire voedingstherapie toe pas, als mijn opdrachtgevers van tante Lien, trek ik altijd mensen aan die dezelfde waarden aanhangen. Ze erkennen de waarden van mijn creativiteit. Ik heb het mooiste beroep ter wereld: ik mag geheel meZELF zijn en alles doen wat IK leuk vind en daarbij help ik enorm veel mensen met de vertaling van hun aardse ikkie en hun Hogere Zelf. Ik mag de mens zichZELF laten zien. Op zowel fysiek, mentaal, spiritueel en astraal vlak. Er is niet maar één weg, maar alle wegen leiden tot de connectie tot zichZELF. En tot op de dag van vandaag krijg ik na al die vele jaren meters te hebben gemaakt, nog mega veel energie van mijn werk. De mens inspireert mij dagelucks. Het is als werken met een puur en natuurluck palet. Zo zuiver en intens. Alle ingrediënten komen samen tot één geheel. En juist dat geheel overspoeld mij met Liefde. Onvoorwaardelucke Liefde. En dan … dan weet ik weer waarom ik hier ben. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: terugblikken Als ik terug kijk naar wat ik de laatste 4 jaar allemaal heb geleerd en heb ontleerd, moet ik lachen. Wat een shitshow was het af en toe. Erachter komen en accepteren dat alles wat je ooit geleerd hebt van je ouders, op school en omgeving niet waar is. Erachter komen dat alles, maar dan ook echt alles andersom is, binnenstebuiten zit of op z’n kop staat. Niets is wat het lijkt. Ik heb nachten wakker gelegen, gehuild, verdriet gehad, vol verbazing stoïcijns voor mij uit gestaard. Ruzie gemaakt met mijn gezin en naasten. Ik was woedend. Ik heb alle emoties en gevoelens in een rotvaart mogen ervaren. En als iets, wat ik had geleerd of had ontleerd een plekje had gekregen en had geaccepteerd, kwam er direct een nieuw feitje, wetenschap of iets dergelucks waardoor mijn wereld en systeem weer op z’n kop stond en instortte. Ik kon weer overnieuw beginnen. Ik heb de diepte in moeten duiken en zelfs nog dieper. Ik kwam bij angsten. Angst voor m’n kinderen. Ik kwam bij intense haat uit. Zelfs bij walging. Ik kwam uit bij verwondering. Wachtende bij de deur van geduld, opende er weer nieuwe deuren, waardoor mijn geduld weer op de proef werd gesteld. Maar keer op keer was daar ook de acceptatie. Het inner-weten. En toen alles was gepasseerd, was er niets meer. Niets, behalve ik. En ik werd IK. Het ALLergrootste en belangrijkste in mijn aardse leven. Ik ben mijn lichte en mijn donkere kant, ik ben puur en zuiver, maar ik ken ook mijn krachten. Nu ik terugblik moet ik lachen. Wat een prachtige reis was dit. De beloning is het waard. Wat was het prachtig _ dank je wel. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: winterslaap Vanavond ben ik met m’n beste vrienden en we zitten qua vibratie en frequentie enorm dicht bij elkaar. Op één variable lijn zeg maar. En hoewel we bij elkaar zijn vieren wij niet wat het gros van de rest van de wereld wel viert. Een afsluiting en een nieuw begin. We maken geen voornemens. En toch …. De programmatie zit zo diep en toch voelen we ons geïndoctrineerd om mee te doen. Ik werd er gisteren zo gigantisch boos om en met name op mezelf. Boos dat ik toch weer mee deed aan onder andere het commerciële gedeelte. Het wordt niet eens een nieuw jaar. De kalender klopt niet en het jaargetijde is er niet naar. Plus als je de achtergrond weet van deze ‘oogst’-maand, dan wil je het nooit meer vieren. Heel de decembermaand wil je skippen en je terug trekken in je winterslaap. En daar zit het pijnpunt - we willen geen party-poopers zijn. De feestvreugde van anderen verpesten. Het is nameluck zo’n gezellige maand met familie en vrienden. Is dat werkeluck zo? Ik ken serieus niemand die niet loopt te zeiken over (schoon-) familie, boodschappen of cadeaus. Het is een oogst-maand voor de duisteren en keer op keer trappen we er in. En dan de voornemens … Goed bedoeld, maar die druk die mensen zichzelf opleggen … bizar. Jullie weten dat ik niet geloof in ‘als’, ‘stel dat’, ‘of’, ‘maar’ daar zijn alleen verzekeringen rijk mee geworden en het systeem leeft ervan. Wat nou als jouw ‘stel dat’ eens anders ingevuld wordt? Zullen we een lijstje maken? ⁃ Stel dat ik meer luister naar mijn INtuitie? ⁃ Stel dat ik mij niet meer laat weerhouden door mijn zorgen? ⁃ Stel dat ik mijn passie ga volgen? ⁃ Stel dat ik beter voor meZELF ga zorgen? ⁃ Stel dat ik meer in meZELF ga INvesteren? ⁃ Stel dat ik het verleden, maar ook de toekomst los laat? Stel je toch eens voor …. Ik ga vanavond gewoon genieten van mijn vrienden, mijn gezin en m’n hondje. En mijn voornemen is om mij niet druk te maken om de anderen. Het is allemaal gepland zoals het heeft moeten zijn. Mijn eigen divine planning. Love you all mijn andere ik’s. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website ✨ Laatste dag met gigantische kortingen ✨ Free to
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website ✨ Laatste dag met gigantische kortingenFree to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: chaos en verderf Ik keek zondag sinds lange tijd weer eens een keer naar het zes uur journaal …. WTF! Wat een totale chaos show hebben ze ervan gemaakt. Wat bizar. Wat erg en gemeen. Heel de wereld staat in de ‘fik’. Ik kon er om lachen, maar had ook direct de teleurstelling dat het nodig is om wezens te doen ontwaken. Dat bepaalde wezens laag in hun frequenties blijven en angstig zijn, blijven, maar ook worden. Ik begrijp het hoor. Als ik niet het inner-weten gevoel zou hebben en niet de know-how van de onderzoeken en studies van de afgelopen jaren, zou ik mij ook enorm naar voelen met wat zich in de illusie wereld afspeelt. Het is niet niets wat ze in dat zes uur journaal toonden. Maar het is niet mijn wereld. Niet mijn illusie. Niet mijn droom. Steek ik dan m’n kop in het zand? Nee! Er is ook geen zand .. Ik keek naar wat zij ons voor willen houden, zodat ik weet waar de wezens die semi ontwaken, nu zijn. Waar zij qua fysieke en mentale problematiek tegen aanlopen. Waarom? Ik weet het niet. Niet om te helpen. Misschien nog een stukje IK die ‘heimwee’ had. Mijn eigen wereld is zo vredig. Ik ben zo lekker aan het spelen. Ik geniet echt. Ik heb een jaar mogen afsluiten die stijf stond van schaduwwerk. Een jaar waarin ik zoveel heb mogen leren en heb mogen ervaren. Het was heftig, maar het zo waard. Want mijn groei, mijn ont-wikkeling, mijn plus en min, zien-, proeven-, weten-, horen-, tasten-, met diep diep vertrouwen de beloning al. Mijn wens is echt voor ieder om echt volledig het vertrouwen te krijgen en te hebben. Ook al zie je het nog niet, vertrouw dan maar blind. Wat kan er erger zijn dan waar we jaren in hebben geleefd? Jouw nieuwe wereld is prachtig, vredig en enorm liefdevol. En je kan doen waarvoor het bedoelt is - spelend ervaren. Heb vertrouwen. De wereld is de illusie. De chaos is de illusie. Vanuit de chaos gaat het alleen om jouw keuzes en jouw reacties. Blijf bij jeZELF kanjer! Het is echt een illusie. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website ✨ Nog 4 dagen gigantische kortingen ✨ Free to shar
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website ✨ Nog 4 dagen gigantische kortingenFree to share with mentions