ماذا بعد! 🖤
Ir al canal en Telegram
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚♀️💙
Mostrar más638
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
-730 días
Archivo de publicaciones
639
وتدركُ معَ مرور الوقت إنّك
لم تكن بحاجة لشيء
سِوى ان تغمض عينيك
ان تدع الحياة تصارع ذاتها
وتخرج بهدوء من بابها الخَلفي.
639
ربي إني
تائه حزين,
فَدلني فوحدك تعلم بِحالي,
وحدك قادر على أن تجعلَني أطمئن.
عبدُك مُتعب ، هزمه ڪُل شيءٍ هُنا
حتىٰ نفسُه
ما لنا حيلةٌ إلا الرّجا .»❤️🩹
639
+4
لأ متلغبطش عشان انتي موضحه جامد😂❤️
طالما مامتك قالت تروحي يبقى تروحي علشان طنط كدا عارفهم كويس،ومتلبسيش الدريس الاسود عشان دول فعلاً دماغهم تعبانه البس البلوزه والجيبه ،ومفيش حاجه اسمها عشان الراجل المتوفي ،مهو انتي كدا كدا روحتي الفرح سواء لبسه اسود ولا فاتح فهماني ؟ ويا رب بقى يعدي ع خير ناس معندناش دم ب ربع جنيه.
639
+4
صدف ايه ؟
دا لحد م يتجوزوا هيخلصوا ع العيله 😂❤️🩹،اللهم لأ شماته ،بس يعتبر والله اشاره م ربنا كل دا ،دا ايه الست المريضه دي والله مريضه وهتخلي عيالها مرضى ،حقيقي ست طماعه بشكل ما يتوصفش والله ،لأ يحبيبي ولا طولتي ولا حاجه ،بس أنا بقى عندي فضول اعرف هيحصل ايه لحد م يتجوزوا ،دا لو لو اتجوزوا.
639
+3
الموضوع فيه حاجه مش مظبوطه بالمره ،وحقيقي الشيطانه الكبيره هي الأم ،بجد بتخسر بناتها بالشكل الرخيص دا ،انتي ايوا فعلاً متتكلميش وتقول اللي تقوله انتي عارفه نفسك المهم تختصري العيله دي تماما كلمي بس البنت اللي اتظلمت دي،وكمان مروحتيش عندهم خالص ،لانه حقيقي باين عليهم عقول مريضه وتعبانه ،وبعدين معتقديش هيبقىف حياتهم خير بعدين ،هيبقى خير ازاي والعلاقه اتبنت ع كسر خاطر حد وطمع وعدم حسن نيه،يلا ربنا يصلح الحال.
639
صباح النور ،هو اه الموضوع يدايق ،بس خلاص طالما خطيبك رد يبقى خلاص،وبعدين احنا كلنا شطار،كل واحد شاطر ف مكانه ،ومش رأي شخص يتقال يبقى انتي كدا فعلاً ،فيه ناس كدا متعرفش تتكلم ولا تعرف طريق جبر الخواطر ،متزعليش نفسك ولا تعيطي انتي عسوله وشطوره ف كل عين حد بيحبك وسوي نفسياً ،ربنا يوفقك💗.
639
مقدرش اقولك نيتها ايه ،عشان ممكن فعلاً خايفه ع مشاعرك ،بس الحقيقه مفيش فعلاً مبرر،انتي اتعودي تشغلي نفسك وتعتمدي ع نفسك يعني خلي اعتمادك ع نفسك ووجودك انتي الفعلي عليكي انتي بس ،هو اه صعب انك تكوني وحيده بس مش أصعب من علاقه توكسيك أو ناس فيك مزيفه ،انتي ادعي دايما يا رب ارزقني بالصاحب الصالح المصلح ،يا رب متحوجنيش لحد ،أي علاقه متعبه أبعدي عنها فوراً ،أي حد مش عطيكي قيمتك ألغي وجوده.
639
﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾
- سُبحان الله .
- الحَمد لله .
- لا إله إلا الله .
- الله أكبر .
- لا حَول و لا قوة إلا بالله .
- سُبحان الله و بِحمده .
- سُبحان الله العَظيم .
- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ.
-لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ.
-اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ.
-يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .
639
+1
طالما انتي بتقولي المستر كان شايف وسامع كل حاجه وهو مقالش حاجه ،يبقى هو كدا مش حقاني وأهم حاجه عنده الفلوس ،لو هتقدري تستغني عنه وتفهمي من حد غيره يبقى الافضل متروحيش ،لكن لو انتي بتفهمي منه ومهم شرحه يبقى تحاولي تتجاهلي اللي حصل وتتجاهلي البنت وكله ،وتعدي الشهر دا ،لكن لو مش مضطره يبقى فاكس ،عشان نفسيتك مش اكتر.
639
+2
عادي انكم ترجعي تاني صحاب،بس فعلاً عمركوا م هترجعوا لبعض ،صعب شويه ترجعوا ،هترجعوا لو بتحبوا بعض جامد بس بعد معاناة منكم ومحاولات وأنكم باقيين ع بعض ،بس انتي خليكي ف حالك شويه يعني متتعلقيش ب وجودها جامد عشان متتعبيش،يعني خليها صاحبه لحد ما تشوفي بقى🤍.
639
كل الكهوف مُظلمه إلا الكهف في مصحفنا نور بين الجمعتين🤎
لا تنسوا قراءه سوره الكهف يارفاق🤎.
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
