es
Feedback
بازارآموزان (بورس ایران)

بازارآموزان (بورس ایران)

Ir al canal en Telegram

حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25

Mostrar más
1 011
Suscriptores
+124 horas
+117 días
+1430 días
Archivo de publicaciones
اسرائیل رسما به ایران حمله کرد و گردن گرفت. دلار شده 94 هزارتومن تا این لحظه و اوضاع به شدت متشنجه فکر کنم برای شنبه بورس رو تعطیل کنن

این مثلث به سمت بالا شکست، تتر و دلار صعودی شد. تارگت احتمالا سقف قبلی

🔹شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه علیه ایران را با ۱۹ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۱۱ رأی ممتنع تصویب کرد.

#دلار در تایم فریم روزانه داخل یک مثلث رفته. شکسته شدن این مثلث (خیلی زمان هم نداره) به هر جهتی باعث تعیین تکلیف بازارها می ش
#دلار در تایم فریم روزانه داخل یک مثلث رفته. شکسته شدن این مثلث (خیلی زمان هم نداره) به هر جهتی باعث تعیین تکلیف بازارها می شود.

چند خط راجع به خودرو با افزایش نرخ شب گذشته محصولات ایرانخودرو تقریبا نرخ های فروش امسال نسبت به میانگین سال 1403 حدود 50 درصد رشد داشته اند. از طرفی ایرانخودرو در فروردین و اردیبهشت امسال نسبت به سال 1403 حدود 15 درصد رشد تولید داشته است. اگر فرض کنیم تا انتهای سال ایرانخودرو بتواند رشد تولید خود را نه در حد 15 درصد و بلکه محتاطانه درحد 10 درصد ادامه بدهد، با رشد نرخ صورت گرفته تقریبا درآمد عملیاتی شرکت 65درصد افزایش خواهد یافت. ینی فروش 330 همتی سال 1403 به حوالی 550 همت خواهد رسید است که بیشترین مبلغ فروش کل بازار سرمایه می‌باشد. حال باید ببینیم که مدیریت کروز چقدر در کنترل هزینه ها می‌تواند موثر باشد. آیا در دوباره به همان پاشنه قبلی خواهد چرخید و یا کروز بالاخره خواهد توانست با مدیریت بهینه ساختار، بعد از 8 سال مجددا ایرانخودرو را به سود عملیاتی برساند؟

کلی خبر خوب یهو واسه بازار اومد و مخصوصا راجع به خودرویی ها احتمالا باید چهارشنبه بازار مثبت باشه. ببینیم چه خبر میشه

⭕️⭕️ دیوان عدالت اداری ضوابط قیمت‌گذاری دستوری خودرو را ابطال کرد 🔹دیوان عدالت اداری، مصوبه قیمت گذاری دستوری خودرو توسط وزا
⭕️⭕️ دیوان عدالت اداری ضوابط قیمت‌گذاری دستوری خودرو را ابطال کرد 🔹دیوان عدالت اداری، مصوبه قیمت گذاری دستوری خودرو توسط وزارت صمت و سازمان حمایت را ابطال کرد. 🔹 بر این اساس، حکم اجراییه رای ابطال ضوابط برای وزارت صمت، سازمان حمایت در مورد قیمت گذاری با اعلام ضمانت اجرای استنکاف مبنی بر انفصال از خدمات دولتی وزیر صمت ابلاغ شد. @BehnamSamadi_ir 🧡

وزارت خارجه: دور بعدی مذاکرات ایران-آمریکا برای یکشنبه آینده در مسقط در حال برنامه‌ریزی است.

طبق همین چارت داریم میریم به سمت 2800 انشالله اون جا به لطف ناموس کفتار و ادرار بچه نابالغ و باطل السحر و ..... شاخص برگرده بالا 😅

بورس هم نگم براتون که منفیه ، خودتون بهتر از من میدونید😃

وضعیت کشور انقدر طنز هست که همه میدونیم قیمت نان چند هست و هر روز داریم خرید می کنیم بعد میگن افزایش نرخی در کار نیست. در واقع نانی که وجود نداره رو افزایش قیمتش رو تکذیب هم می کنند. چه کاریه خب؟

افزایش قیمت نان در تهران تکذیب شد 🔹«کرمی» نایب‌رئیس اتحادیه نانوایان سنتی: 🔹بررسی‌ها برای تعیین نرخ نان نوع یک و دو سنتی در خرداد ماه انجام می‌شود و احتمال حذف آرد نوع یک وجود دارد. 🔹هنوز قیمت جدیدی برای نان اعلام نشده و نرخ‌هایی که امروز در فضای مجازی مطرح شده همان قیمت‌های قبل است. 🔹استانداری‌ها متولی نرخ‌گذاری نان هستند، جلساتی نیز در این ارتباط برگزار کرده‌اند اما هنوز به قطعیت نرسیده‌اند و موضوع قیمت نان همچنان در حال بررسی است.

🎥 قائم مقام ایران خودرو: در صورت تعلل وزارت صمت، قیمت‌های جدید را اعلام می‌کنیم 🔹اگر قیمت‌های جدید را وزارت صمت ابلاغ نکند و تعللی صورت بگیرد، طبیعتاً از بقیه ظرفیت‌های قانونی استفاده و قیمت‌ها را اعلام می‌کنیم. 📈 @Econ_Fouri

شاخص کل همون طور که میبینید مقتدرانه ریزشی شد. تا کف کانال و محدوده ای که علامت زدم اصلاح داریم.
شاخص کل همون طور که میبینید مقتدرانه ریزشی شد. تا کف کانال و محدوده ای که علامت زدم اصلاح داریم.

به این پیام دقت کنید.

شاخص بدجور منفیه اولین روز کاری هفته

#بفجر تحلیلی که ریپلای شده دقت کنید. از اون جا تا حالا 31% رشد کرده. مقاومت اساسی و سختش همون هست که مشخص کردم. اون جا خالی ن
#بفجر تحلیلی که ریپلای شده دقت کنید. از اون جا تا حالا 31% رشد کرده. مقاومت اساسی و سختش همون هست که مشخص کردم. اون جا خالی نکنید خودشون زحمت می کشن خالی میکنن😁

#وگستر چارت یک نمونه کلاسیک از چارت های ریزشی است. به هیچ وجه نخرید و با سلام و صلوات راهیش کنید چون داره میره واسه دیدن محدو
#وگستر چارت یک نمونه کلاسیک از چارت های ریزشی است. به هیچ وجه نخرید و با سلام و صلوات راهیش کنید چون داره میره واسه دیدن محدوده 5200ریال. 7 ماه پیش یک نفر که خیلی ادعاش می شد این سهم رو معرفی کرد و این سهم رو به بچه های کارگزاریش انداخت. از همون جا تا این جا حداقل 40% قیمت سهم ریخته.