es
Feedback
بازارآموزان (بورس ایران)

بازارآموزان (بورس ایران)

Ir al canal en Telegram

حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25

Mostrar más
1 011
Suscriptores
+124 horas
+117 días
+1430 días
Archivo de publicaciones
#وهامون به شکل حلزونی ونچسبی داره بالا میره چون خیلی کند و ضعیفه حرکتش. ول کنید به حال خودش تا اون دو تا تارگت رو بزنه.
#وهامون به شکل حلزونی ونچسبی داره بالا میره چون خیلی کند و ضعیفه حرکتش. ول کنید به حال خودش تا اون دو تا تارگت رو بزنه.

#وخارزم تا وقتی تارگتی که گذاشتم رو نزنه اروم نمی گیگیره. مراقب باشید اون جا نخرید چون سقف سقفه و خطرناکه.
#وخارزم تا وقتی تارگتی که گذاشتم رو نزنه اروم نمی گیگیره. مراقب باشید اون جا نخرید چون سقف سقفه و خطرناکه.

#توان انتظارم ازش فعلا یک نزول تا کف کانال صعودیش هست و لاغیر....
#توان انتظارم ازش فعلا یک نزول تا کف کانال صعودیش هست و لاغیر....

#کرمان روی حمایت ماهانه قرار گرفته و به نظرم فروختنش اشتباهه و توصیه به نگهداری سهم دارم. سهم در آینده حرکت خوبی خواهد کرد ول
+1
#کرمان روی حمایت ماهانه قرار گرفته و به نظرم فروختنش اشتباهه و توصیه به نگهداری سهم دارم. سهم در آینده حرکت خوبی خواهد کرد ولی فعلا درگیر دو تا مقاومت هست که براتون گذاشتم و به چشم تارگت سهم هم بهش می تونید نگاه کنید.

#فولاد عزم و اراده جدی برای اصلاح و ریزش تا محدوده 3000 رو داره. به هیچ وجه نخرید و فعلا فقط تماشاچی باشید......
#فولاد عزم و اراده جدی برای اصلاح و ریزش تا محدوده 3000 رو داره. به هیچ وجه نخرید و فعلا فقط تماشاچی باشید......

#غنوش سهم داخل یک الگوی فشرده سازی قیمت هست. به نظرم روی 10655 ارزش خرید پیدا می کند چون پولبک 50% آن جا قرار دارد. بعدش میتو
+1
#غنوش سهم داخل یک الگوی فشرده سازی قیمت هست. به نظرم روی 10655 ارزش خرید پیدا می کند چون پولبک 50% آن جا قرار دارد. بعدش میتونه واسه تارگت سقف بره......

مابقی تحلیل ها فردا ارسال میشن. لطفا درخواست تحلیل سهم جدیدی نکنید چون انجام نمیدیم تا اطلاع رسانی بعدی. ممنون که درک می کنید وقت ما محدوده 😇

#وتجارت داخل الگوی اصلاح بنفش رنگ رفته و یک مدتی دور و بر محدوده 500 باید بچرخه تا تعیین تکلیف بشه. فعلا فقط به درد نوسان می
#وتجارت داخل الگوی اصلاح بنفش رنگ رفته و یک مدتی دور و بر محدوده 500 باید بچرخه تا تعیین تکلیف بشه. فعلا فقط به درد نوسان می گیری و اگه نوسان گیر نیستید بهتره کارش نداشته باشید.

#انرژی برای این سهم هم همچین حرکتی رو پیشبینی می کنم. روی قیمتی که علامت زدم خیلی جای خوبیه برای اضافه کردن.
#انرژی برای این سهم هم همچین حرکتی رو پیشبینی می کنم. روی قیمتی که علامت زدم خیلی جای خوبیه برای اضافه کردن.

#کماسه سهم خوبی به نظر میرسه. چارتشم خوبه. به نظرم یه تارگت سود 167% ای داره. منتها باید به اصلاح هایی که میده به چشم فرصت ور
#کماسه سهم خوبی به نظر میرسه. چارتشم خوبه. به نظرم یه تارگت سود 167% ای داره. منتها باید به اصلاح هایی که میده به چشم فرصت ورود نگاه کرد. سیگنال خرید نیست و تحلیل درخواستی است.

#کسرام تحلیل است و سیگنال خرید نیست. گارد صعودی خیلی خوبی دارد. منتظرم ببینم واکنشش به محدوده مقاومت 11218 چی هست. اون جا میش
#کسرام تحلیل است و سیگنال خرید نیست. گارد صعودی خیلی خوبی دارد. منتظرم ببینم واکنشش به محدوده مقاومت 11218 چی هست. اون جا میشه در مورد رسیدنش به سایر تارگت ها نظر داد.

#فباهنر فعلا در حال نزول و استراحت هست. توقع ده درصد دیگه ریزش دارم تا به حمایت خوبی که داره برسه. نخرید، اگر از قبل دارید رو
#فباهنر فعلا در حال نزول و استراحت هست. توقع ده درصد دیگه ریزش دارم تا به حمایت خوبی که داره برسه. نخرید، اگر از قبل دارید روی حمایت میانگین کم کنید.

#قشیر دو تا تارگت قیمتی داره اون جاها خوبه برای سیو سود. اگه ندارید نخریدش. اگر دارید صبر کنید به اون تارگت ها برسد.
#قشیر دو تا تارگت قیمتی داره اون جاها خوبه برای سیو سود. اگه ندارید نخریدش. اگر دارید صبر کنید به اون تارگت ها برسد.

#اهرم تحلیل است. فعلا درون کانال صعودی هست ولی مومنتوم نزولی دارد. هر وقت به قیمتی که مشخص کردم رسید ارزش بررسی پیدا میکند. ف
#اهرم تحلیل است. فعلا درون کانال صعودی هست ولی مومنتوم نزولی دارد. هر وقت به قیمتی که مشخص کردم رسید ارزش بررسی پیدا میکند. فعلا وارد نشوید.

#فخوز همچنان نزولی است بهتر است نخرید و صبور باشید. اگر هم داریم به فکر میانگین کم کردن روی قیمتی که علامت زدم باشید.
#فخوز همچنان نزولی است بهتر است نخرید و صبور باشید. اگر هم داریم به فکر میانگین کم کردن روی قیمتی که علامت زدم باشید.

#ثبهساز در حال تکمیل پولبک هست برای حمله به سمت سقف تاریخی فعلا تا وقتی که مومنتومش صعودی نشده به نظرم نخرید. کسایی که از قبل
#ثبهساز در حال تکمیل پولبک هست برای حمله به سمت سقف تاریخی فعلا تا وقتی که مومنتومش صعودی نشده به نظرم نخرید. کسایی که از قبل دارن نگهداری کنن.

#دی تحلیل است. سهم نزدیک به کف خودش قرار گرفته منتها هنوز برای خریدش زود است. تا قیمتی که علامت زدم احتمال ریزش دارد. اون جا
#دی تحلیل است. سهم نزدیک به کف خودش قرار گرفته منتها هنوز برای خریدش زود است. تا قیمتی که علامت زدم احتمال ریزش دارد. اون جا مجددا باید بررسی شود.

اگر سهمی برای تحلیل مد نظرتون هست می تونید با آیدی پشتیبانی ما در ارتباط باشید. هر نفر فقط یک سهم. @sadmin25

#شاخص کل روزانه حمایت شاخص کل روی 3 میلیون و 90 هزار واحد براش مهم هست. اگر از دست برود یک اصلاح تا ناحیه 2900 خواهیم داشت. ح
#شاخص کل روزانه حمایت شاخص کل روی 3 میلیون و 90 هزار واحد براش مهم هست. اگر از دست برود یک اصلاح تا ناحیه 2900 خواهیم داشت. حالا یا قیمتی یا اصلاح کف کانال رو باید ببینه. اگر سهام بزرگ و شاخص ساز دارید دقت کنید چون این سهم ها رو بیشتر تحت تاثیر خودش قرار خواهد داد.

جهت یادآوری