es
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

Ir al canal en Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Linuxor ?

El canal Linuxor ? (@linuxor) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 26 094 suscriptores, ocupando la posición 5 185 en la categoría Tecnologías y Aplicaciones y el puesto 13 022 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 26 094 suscriptores.

Según los últimos datos del 24 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 1 033, y en las últimas 24 horas de 170, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 36.60%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 23.44% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 9 535 visualizaciones. En el primer día suele acumular 6 107 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 1.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 25 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Tecnologías y Aplicaciones.

26 094
Suscriptores
+17024 horas
+2747 días
+1 03330 días
Archivo de publicaciones
Linuxor ?
26 083
💎 روی خودت سرمایه‌گذاری کن!‌ 🎁 هدیه ۶.۳۲۰.۰۰۰ تومانی، بهترین فرصته تا اگه علاقمندید هوش‌مصنوعی رو تخصصی یاد بگیرید و در همی
💎 روی خودت سرمایه‌گذاری کن!‌   🎁 هدیه ۶.۳۲۰.۰۰۰ تومانی، بهترین فرصته تا اگه علاقمندید هوش‌مصنوعی رو تخصصی یاد بگیرید و در همین حوزه مشغول به کار بشید، اولین قدم رو بردارید. 🔖ویژگی‌های دوره: 🟣 فرصت استخدام و کارآموزی و امریه 🟣 ۲۴۰ ساعت آموزش پروژه محور 🟣 ارائه مدرک معتبر 🟣 رقابت برای ۵ جایزه ۱۰.۰۰۰ دلاری! 🗓 شروع دوره:‌ ۲۰ مرداد 💰فقط تا پایان روز ۱۹ مرداد فرصت دارید با تخفیف ۸۰ درصدی در سومین دوره جایزه سالانه هوش‌مصنوعی ایران (iAAA) نام کنید. ❌ کد تخفیف ۸۰ درصدی: gift80 ➡️ ✔️ همین الان ثبت نام کنید: 🔗 سومین دوره جامع هوش مصنوعی   ⭐️ راه‌های ارتباطی: 📞 02191096992 📩 @iaaa_event ⭐️ کانال اطلاع رسانی: 🆔 @iaaa_ai ➖➖➖➖➖➖

Linuxor ?
26 083
جدیدا یه چارچوب جالب ساختن به اسم R-zero که بدون نیاز به هیچ داده ای که انسان برچسب گذاشته باشه مدل استدلال می‌کنه؛ مدل های فعلی برای یادگیری نیاز به دیتای برچسب شده انسان دارن اما R-Zero خودش داده آموزشی تولید می‌کنه؛ یه مدل Challenger (چالشگر) و یه Solver (حل‌کننده) داره که Challenger مسئله هایی در حد Solver طرح می‌کنه و Solver حلشون می‌کنه. توی Qwen 3 ازش استفاده شد و خیلی تاثیر خوبی داشت. توضیحات بیشتر : huggingface.co/papers/2508.05004 @Linuxor

Linuxor ?
26 083
گوگل امروز توی وبلاگش، یه روش یادگیری فعال جدید برای گردآوری داده‌های با کیفیت بالا ارائه داده که نیازهای داده‌های آموزشی برا
گوگل امروز توی وبلاگش، یه روش یادگیری فعال جدید برای گردآوری داده‌های با کیفیت بالا ارائه داده که نیازهای داده‌های آموزشی برای فاین-تیون LLMها رو به میزان قابل توجهی (حدود 10 هزار برابر کمتر) کاهش می‌ده. اینجا کاملش رو بخونید : research.google/blog/achieving-10000x-training-data-reduction-with-high-fidelity-labels @Linuxor

Linuxor ?
26 083
بزرگترین ترس یه Developer چیه؟ اینکه کدی که با کلی زحمت نوشته، فقط روی یه پلتفرم خاص (مثلا AWS یا Azure) کار کنه و نشه راحت ج
بزرگترین ترس یه Developer چیه؟ اینکه کدی که با کلی زحمت نوشته، فقط روی یه پلتفرم خاص (مثلا AWS یا Azure) کار کنه و نشه راحت جابجاش کرد. Dapr با یه ایده هوشمندانه این مشکل رو حل کرده. این ابزار یه لایه انتزاعی (abstraction layer) روی سرویس‌های مختلف مثل صف پیام (message queues) و دیتابیس‌ها می‌کشه. یعنی تو کد خودت رو فقط برای Dapr می‌نویسی، و Dapr خودش با هر سرویسی که زیرش باشه (مثل RabbitMQ یا Redis) ارتباط برقرار می‌کنه. این یعنی اگه امروز از سرویس‌های AWS استفاده می‌کنی و فردا خواستی بری سراغ گوگل کلاد، لازم نیست حتی یه خط از کد اصلی اپلیکیشنت رو تغییر بدی. فقط کافیه کانفیگ Dapr رو عوض کنی. این یعنی آزادی عمل واقعی و جلوگیری از قفل شدن روی یک تکنولوژی خاص. برای تیم‌هایی که می‌خوان زیرساختشون رو در آینده راحت تغییر بدن، این ویژگی یه برگ برنده است. مستندات و توضیحات بیشتر : dapr.io @Linuxor

Linuxor ?
26 083
🔊 کارخانه هیولاسازی SRE 💜 قراره از ۳۰ مرداد با حمایت همروش و آروان کلاد دوباره کنار هم جمع بشیم 💯 این دوره به صورت پروژه م
🔊 کارخانه هیولاسازی SRE 💜 قراره از ۳۰ مرداد با حمایت همروش و آروان کلاد دوباره کنار هم جمع بشیم 💯 این دوره به صورت پروژه محور برگزار میشه. 📌 که در اون مفاهیم: ✔️ Python for SRE & Automation ✔️ Linux & Bash Scripting ✔️ Network ✔️ Ansible ✔️ Git & Gitlab CI/CD ✔️ GitOps-ArgoCD ✔️ Docker and Containerzation ✔️ Observability ✔️ Kubernetes & Orchestration ✔️ Terraform ✔️ MiniO ✔️ Go (Go lang) آموزش و تمرین خواهد شد. 🔘 تسهیل فرآیند استخدام 🔘 بدون پیش‌نیاز قبلی 🔘 پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته 🔘 امکان بهره گیری از کوچینگ منابع انسانی 💳 با امکان پرداخت اقساطی 🔗 ثبت نام: evnd.co/272wz ➡️ 🎬 توضیحات بیشتر: t.me/Ista_ac/445 🟣🟣🟣🟣🟣🟣🟣

Linuxor ?
26 083
توی این جنگ پنج روزه پایتون توی توییتر؛ PHP مثل آمریکا بود هی می‌خواستن پاشو بکشن وسط جنگ ولی مستقیم نمی‌اومد با گروه های نیابتی وردپرس و لاراولش می‌اومد و یه حمله می‌کرد می‌رفت. @Linuxor

Linuxor ?
26 083
می‌دونستین با ابزار gping می‌تونید گرافیکال ping بگیرید؟ خیلی باحاله نوسان پینگ رو قشنگ نشون می‌ده @Linuxor
می‌دونستین با ابزار gping می‌تونید گرافیکال ping بگیرید؟ خیلی باحاله نوسان پینگ رو قشنگ نشون می‌ده @Linuxor

Linuxor ?
26 083
یکی از مشکلات لینوکس اینه که بعضی برنامه ها بعد از نصب توی سیستم عامل ریشه می‌دَونَن و خودشونو پخش می‌کنن اگه نخوایش دکمه uninstall وجود نداره باید با کاردک جمش کنی. @Linuxor

Linuxor ?
26 083
بچه ها امیدوارم که تبلیغ هایی که می‌زارم اذیتتون نکنه هرچند خیلیاشو فیلتر می‌کنم و بیشتر اون مفیدهارو میزارم؛ این چند وقت اخیر بخاطر اینکه تمام وقت آزاد نیستم، بیکارم و هیچ کاری ندارم کل درآمد من همین 5 الی 10 تومن ماهیانه کانال هستش. دارم روی استارتاپ جدیدم کار میکنم و این مشکلات اینترنت هی عقبش میندازه، اگه موفق شد تجربه هاشم می‌گم بهتون :) اگه تبلیغ دیدید تو کانال نگید اه اینو نگاه کن حالمونو بهم زد... @Linuxor

Linuxor ?
26 083
ایده هاتون رو بیشتر مواقع با بقیه به اشتراک بزارید؛ ایده های پیاده نشده واقعا آنچنان ارزش ندارن؛ ولی ممکنه زود تر به این نتیجه برسید که ایده اشتباهه. یه جوری مثل Bloom Filter هستش ... شاید تضمینی برای تایید کسی بهتون نده ولی تضمین رد دقیقی ممکنه بگیرید. بلوم فیلتر : یه چیزیه که توی دیتابیسا استفاده میکنن برای اینکه سریع بفهمن یه داده وجود نداره؛ اما اگه بگه وجود داره ممکنه اشتباه باشه. @Linuxor

Linuxor ?
26 083
تا حالا شده چند روز درگیر تیون کردن یه مدل یادگیری عمیق باشی و آخرش هم نتیجه نگیری؟ حس می‌کنی داری شانسی پارامترها رو عوض می‌کنی و هیچ روش مشخصی نداری؟ این مشکل خیلی از ماهاست. انگار داریم توی تاریکی دنبال کلید می‌گردیم و فقط وقت و پول (هزینه پردازش) رو هدر می‌دیم. گوگل یه "پلی‌بوک" یا دفترچه راهنما منتشر کرده که دقیقاً برای همین ساخته شده. به جای آزمون و خطای بی‌هدف، یه فرآیند علمی و قدم‌به‌قدم برای تیون کردن مدل بهت می‌ده. از کجا شروع کنی، اول کدوم هایپرپارامتر رو تغییر بدی و چطور نتایج رو تحلیل کنی تا به جواب برسی. github.com/google-research/tuning_playbook @Linuxor

Linuxor ?
26 083
قضیه چیه ما این همه تو شرکت ها کد می‌زنیم ولی یه چیز ساده موفق نمی‌تونیم برای خودمون بسازیم ؟ بین اون چیزی که قراره "این شکلی باشه" با اون چیزی که "برم یه چیز خفن از توش در میارم" شاید خیلی فاصله نباشه ولی خیلی فاصلس ؛) @Linuxor

Linuxor ?
26 083
یوآی و یوایکس @Linuxor ~ uisavior
یوآی و یوایکس @Linuxor ~ uisavior

Linuxor ?
26 083
آموزش هوش مصنوعی دیدی ولی هنوز نمی‌دونی چرا Random Forest اینقدر خوب کار می‌کنه؟ یا فرق SVM و KNN چیه دقیق؟ این ریپو دونه‌به‌دونه الگوریتم‌ها رو با کد پایتون خام پیاده کرده، برای دانشجوها، معلم‌ها، یا کسایی که می‌خوان مصاحبه ML بدن، یه مرجع واقعی و ساده‌فهمه. github.com/eriklindernoren/ML-From-Scratch @Linuxor

Linuxor ?
26 083
فکر می‌کنی مانیتورینگ فقط متریک CPU و رم گرفتن از سروره؟ SkyWalking می‌گه نه، باید بفهمی سرویس A چرا دیر جواب داد، کدوم کال ا
فکر می‌کنی مانیتورینگ فقط متریک CPU و رم گرفتن از سروره؟ SkyWalking می‌گه نه، باید بفهمی سرویس A چرا دیر جواب داد، کدوم کال ازش رد شد و چطور به سرویس C رسید. اینجاست که tracing و dependency mapش به کارت میاد. یه ابزار لازم برای هرکسی که با معماری سرویس‌محور (microservices) زیاد سرو کله می‌زنه، خیلی جالبه آپاچی انقدر ابزار هاش زیاده من تازه اینو دیدم :) دانلود : skywalking.apache.org @Linuxor

Linuxor ?
26 083
Repost from N/a
📢 Monidev VPN فیلترشکن با سرعت بالا و امنیت کامل مناسب گیم یوتیوب اینستا واتساپ پشتیبانی از همه دستگاه‌ها قیمت مناسب طبق حجم
📢 Monidev VPN فیلترشکن با سرعت بالا و امنیت کامل مناسب گیم یوتیوب اینستا واتساپ پشتیبانی از همه دستگاه‌ها قیمت مناسب طبق حجم و زمان دلخواه شما تحویل فوری و پشتیبانی پاسخ‌گو 🟢سرور ۱۰ گیگ یک ماهه تانل شده 20/000t 🟢سرور ۲۰ گیگ یک ماهه تانل شده 40/000t 🟢سرور ۳۰ گیگ یک ماهه تانل شده 60/000t 🟢سرور ۵۰ گیگ یک ماهه تانل شده 100/000t 🟢سرور ۷۰ گیگ یک ماهه تانل شده 140/000t 🔴🔴🔴انواع سرور ها در حجم‌های مختلف و زمان های مختلف موجوده😍 🟢 سفارش از طریق: 🧑🏻‍💻@monidevvpn 📢 کانال رسمی: @monidevvpnchanel

Linuxor ?
26 083
ساخت یه وب اپلیکشین بزرگ تیمی سخته؟ Ember یه راه‌حل قدیمی ولی کارآمده، وقتی همه اعضای تیم دارن با یه سری الگو و ابزار مشخص کا
ساخت یه وب اپلیکشین بزرگ تیمی سخته؟ Ember یه راه‌حل قدیمی ولی کارآمده، وقتی همه اعضای تیم دارن با یه سری الگو و ابزار مشخص کار می‌کنن، دیگه لازم نیست بابت تفاوت سبک کدنویسی سختی بکشی. Ember با معماری opinionatedش این هماهنگی رو به‌صورت طبیعی ایجاد می‌کنه. شرکت هایی مثل نتفلیکس، مایکروسافت، لینکدین و اپل ازش استفاده می‌کنن ابزارهایی مثل Ember Inspector و testing داخلی کمک می‌کنن راحت‌تر باگ بگیری و توسعه رو پایدارتر پیش ببری یه خط فرمان هم داره باهاش می‌شه کد تولید کرد. راهنما : guides.emberjs.com/release/getting-started @Linuxor

Linuxor ?
26 083
چند ساله داره این اتفاق تکرار می‌شه هر زبانی که بهش حمله می‌شه یعنی پول توشه...پارسال هم چند نفر هی بد پی اچ پی رو میگفتن چند ماه بعدش با سوییچ ماشیین و خونه عکس گذاشتن، خلاصه یه پولی تو پایتون هست نمی‌دونم کجاشه گول نخوریدا. - ستاد جلوگیری از ورود پایتون کارا به بقیه حوزه ها. @Linuxor

Linuxor ?
26 083

Linuxor ?
26 083
یه روش باحال برای استارتاپ، کپی کاری از استارتاپ های موفق + جایگزینی بزرگ ترین مشکل اون استارتاپ موفقه. مثلا یه دیجی کالا بسازی که هزینه ارسالش رایگان باشه؛ از اون طرف هم با یه خرپول هماهنگ کنی که پول ارسال رو پرداخت کنه ولی عکسش روی همه جنسا چسبیده بشه😂 به احتمال 99 درصد این جای دیجی کالا رو می‌گیره، البته این ایده رو شوخی کردم با این هدف که ایده رو یکم مسخره جلو ببرید چون احتمالا شانس زیادی برای مقابله با استارتاپ های بزرگ رو ندارین پس باید کاری کنید که اونا جرات انجامش رو نداشته باشن. چاقو زیر گردن مدیر دیجی کالا بزارید به همچین کاری تن نمیده. (با احترام به اقای مسعود طباطبایی‌ مدیر عامل دیجی کالا) @Linuxor