es
Feedback
Save Your Tears!

Save Your Tears!

Ir al canal en Telegram

مُحتوي عشوائي و مُتقلب.

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Save Your Tears!

El canal Save Your Tears! (@crying033) en el segmento lingüístico de Árabe es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 14 781 suscriptores, ocupando la posición 5 878 en la categoría Religión y espiritualidad y el puesto 8 188 en la región Irak.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 14 781 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 231, y en las últimas 24 horas de 6, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 23.82%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 7.44% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 3 522 visualizaciones. En el primer día suele acumular 1 100 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 49.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como نَفس, إِنسَان, حَاجَة, دَنِيَّة, شَخص.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
مُحتوي عشوائي و مُتقلب.

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Religión y espiritualidad.

14 781
Suscriptores
+624 horas
+367 días
+23130 días
Archivo de publicaciones
❤

https://t.me/Giiii_6 انضمو 🌹

_
_

‏الناس الهادية واللي عندها ذوق وإحترام، العِشرة معاهم راحة وطمأنينة، حتي لو الحياة ضغطاهم. أما اللي طول الوقت صوتهم عالي، ومشاكلهم كتير، وداخلين في كل حاجة، بيحولوا إي مكان هما فيهِ لتعب وخنقة. العِشرة الحلوة مش بالمظاهر، العِشرة الحلوة براحة البال والإحترام والرقيّ وحُسن التعامل.

‏إنت واقف على بداية فصل جديد في حياتك، وكل اللي محتاجهُ شوية شجاعة مع شوية خوف طبيعي، الخوف مش معناة إنك مش جاهز، بالعكس، أحياناً بيكون دليل إن اللي جاي مهم. خُد الخطوة وثق في نفسك وسيب الأيام توريك إنك أقوى وأقدر مما كنت متخيل.

منظرك بعد ما خسرت كل حاجة:

صباح الخير ‏في الآخر بتدرك إن مش كل المعارك تتكسب، وفيهِ حاجات لازم تتقبلها مهما وجعتك، الطريق ممكن يكون حزين ومُخيف، لكن مفيش غير إنك تكمل، ويكفي إنك حاولت وقاتلت بصدق لحد آخر خطوة .

♡

صلُو عليهِ وسلِّمُو تسليماً ❤
صلُو عليهِ وسلِّمُو تسليماً ❤

‏زي ما الإحساس نعمة، فهو أحيانًا بيكون نقمة. ولما تكون شخص حساس زيادة عن اللزوم، بتبقى هدف سهل لأي تصرف مؤذي أو كلمة جارحة في زمن بقى فيه الخبث وقلة الذوق أمرًا معتادًا عند البعض، المبالغة في العاطفة بتخليك تدفع الثمن من راحة بالك؛ عشان كده، مش المطلوب إنك تفقد إحساسك، لكن تتعلم تحط حدود تحمي بيها نفسك من الناس اللي ما تستاهلش مشاعرك.

مين يصدق يحبيبي بعد شوقنا وحكايِتنا افترقنا واكتفينا بذكرياتنا

متسبنيش مع نااس بيخونو

انا طول اليوم
انا طول اليوم

‏لما تحس إن الدنيا كلها تقيلة عليك ومفيش حاجة في طاقتك، متفكرش في بكرة ولا الشهر الجاي، ركّز بس على الساعتين اللي جايين، إيه أهم حاجة تقدر تعملها دلوقتي ؟! وأعملها. وبعدها شوف الساعتين اللي بعدهم، خطوة صغيرة وراء خطوة صغيرة، هتلاقي نفسك إتحركت لقدام من غير ما تحمل نفسك فوق طاقتها.

‏كُتر الفُرص اللي اديناها للناس هي اللي أذتنا. كان المفروض نمشي من بدري، الإشارات كانت واضحة، بس إحنا كابرنا، وغمّضنا عينينا عن الحقيقة؛ خوفًا من الوجع والخُسارة. علشان كده، أوعى تعاند نفسك، وأوعى تغمّض عينك عن الحقيقة. دايمًا صدّق الصوت اللي جواك، ولما تحس إن في حاجة غلط امشي. لإن هيطلع فعلًا في حاجة غلط.

‏سيب نفسك تعيش أكتر شوية، وأخرج من دايرة الروتين، جرّب حاجة جديدة، وروح أماكن نفسك تشوفها، الحياة أوسع من اللي متعود عليهِ، إدّيها فرصة تفاجئك.

_
_

كل عام ونحن نشهد أن لا إله إلا الله وحده لا شريك له وأن محمداً عبده ورسوله❤️❤️
كل عام ونحن نشهد أن لا إله إلا الله وحده لا شريك له وأن محمداً عبده ورسوله❤️❤️

https://t.me/Giiii_6 واحد يدخل🌹