ar
Feedback
Save Your Tears!

Save Your Tears!

الذهاب إلى القناة على Telegram

مُحتوي عشوائي و مُتقلب.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Save Your Tears!

تُعد قناة Save Your Tears! (@crying033) في القطاع اللغوي العربية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 14 761 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 909 في فئة الدين والقيم الروحية والمرتبة 8 270 في منطقة العراق.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 14 761 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 236، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 8، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 23.89‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 6.94‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 3 527 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 024 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 50.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل نَفس, إِنسَان, حَاجَة, دَنِيَّة, شَخص.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
مُحتوي عشوائي و مُتقلب.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدين والقيم الروحية.

14 761
المشتركون
+824 ساعات
+407 أيام
+23630 أيام
أرشيف المشاركات
كل عام ونحن نشهد أن لا إله إلا الله وحده لا شريك له وأن محمداً عبده ورسوله❤️❤️
كل عام ونحن نشهد أن لا إله إلا الله وحده لا شريك له وأن محمداً عبده ورسوله❤️❤️

https://t.me/Giiii_6 واحد يدخل🌹

_
_

‏انت خسارة في المعصية مش لايقة عليك ليها ناسها، ودول كتير جدا أما أنت: فقد أذاقك لذة القرب وأقامك بين أحبائه زمانا عرّفك سبيل الطاعة قمت طويلا وبكيت كثيرا يا رجل: كنت فقيرا فأغناك وسائلا فأجابك وعاصيا فأرخى ستره عليك ولم يرض فضيحتك

photo content

بعد فترة طويلة من التعب والحيرة وعدم اليقين، بييجي وقت كل حاجة فيه تبدأ تتظبط مرة واحدة، وتلاقي نفسك بتتقدم في أكتر من جانب في حياتك. المُهم تستسلمش ومتسيبش نفسك في نص الطريق، لأن الفرج ساعات بيكون أقرب مما تتخيل.

♡

مكانش ب ايدي

‏محتاجين نبطل نسكت على قلة التعاطف واللأمبالاة، ونواجة الناس اللي بتسمع عشان ترد مش عشان تفهم، واللي بتضحك علي وجع غيرها، واللي صوتها بيعلي في الرأي وبيختفي قدام الظلم. لأن أخطر حاجة مش القسوة نفسها، لكن إننا نتعود عليها لحد ما ننسي يعني إيه رحمة وإنسانية.

😭🎓.
+5
😭🎓.

‏أكبر إنجاز في زمننا إنك تفضل إنسان نضيف من جوّاك، بتخاف ربّنا وبتعرف الصح من الغلط، تمسك نفسك كويس عن الغلط، وكرامتك تبقى خط أحمر عند الكل، ومحدش يقدر يوجّهك أو يتحكم فيك. تعيش بطريقتك ودماغك حتى لو لوحدك، وتكمل مُستقيم مهما الدنيا لفّت ولا الناس إتغيّرت حواليك.

‏الإنسان اللي قلبهُ مليان رضا عمرهُ ما يشغل نفسهُ برزق غيرة، عارف إن لكل واحد نصيبهُ وقسمتهُ، فبيركز في طريقة ويشكر ربنا على اللي عندة. الرضا راحة، والمقارنة تعب مالوش آخر.

‏خايف أحارب في الأوقات اللي لازم أمشي و انسحب فيها و خايف أنسحب في الأوقات اللي لازم احارب فيها فاهمني؟

https://t.me/Giiii_6 انضمو ❤

‏﴿ إنّ اللّٰهَ ومَلائكتَهُ يُصَلُّونَ على النبي يا أيُها الذينَ آمنوا صَلُّوا عليهِ وسلِّمُوا تسليمًا ﴾ قالَ رسولُ اللَّه ﷺ:
‏﴿ إنّ اللّٰهَ ومَلائكتَهُ يُصَلُّونَ على النبي يا أيُها الذينَ آمنوا صَلُّوا عليهِ وسلِّمُوا تسليمًا ﴾ قالَ رسولُ اللَّه ﷺ: إنَّ مِن أَفْضلِ أيَّامِكُمْ يَوْمَ الجُمُعةِ، فَأَكْثِرُوا عليَّ مِنَ الصلاةِ فِيهِ، فإنَّ صَلاتَكُمْ معْرُوضَةٌ علَيَّ

‏أوقات الإنسان بيستعجل على إيّ باب يتفتح قدامهُ بعد الرفض، ويمسك فيهِ حتى لو مش مُريح أو مؤذي بس لأنهُ عطشان للقبول. ينسى إن مش كل اللي يقبلهُ هو الصح، وإن التسرّع ممكن يضيّع فرص أحسن، ولو كان هادي شوية، كان عرف إن اللي جاي ممكن يكون أهدى وأبقي وأصدق.

‏أنا خانتني العواصف والفُصول والله

‏في حاجات حرام مبنعملهاش علشان مجاتلناش الفرصة إننا نعملها مش أكتر، ولا اتحطينا في اختبار الإختيار ما بين اللذة والثواب، وساعات بننسي دا فيبدأ عقلنا يصورلنا اننا ملتزمين ونبدأ نتغر ونتعالي علي غير الملتزمين، بلاش تراهن علي مبادئك لو لسه مختُبرتش وإن اختُبرت فلا تُراهن على الثبات

♡

‏الغريب إن أغلب الناس المؤذية اللي قابلناها كانوا دايمًا بيقدموا نفسهم على إنهم ملايكة بجناحات، والشخصيات اللي مفيش منها اتنين. عندهم قدرة عالية على التمثيل، لدرجة إنك ممكن تصدّق صورتهم المزيّفة سنين. ولما الحقيقة بتبان، بتتصدم إنهم كانوا بالشكل دا! فحقيقي ربنا يبعد عننا النوع دا من البشر، ويعوّض كل واحد عاشرهم خير، ويحميه من شر قلوبهم.