es
Feedback
ʀᴀᴘɪᴏ

ʀᴀᴘɪᴏ

Ir al canal en Telegram
1 281
Suscriptores
-324 horas
-67 días
-3630 días
Archivo de publicaciones

بیش از حد بودم

حالا دیگ هردومون پشیمونیم. من از انتظار برگشتنت و تو از رفتنت

پرده پرده آنقدر از هم دریدم خویش را… تا که تصویری ورای خویش دیدم خویش را…

MSiC - welcome goodbye (slowed + reverb).mp36.47 MB

میخوام اصا از همه بکنمو…

The Night Sky (Remastered).mp321.86 MB

هر وقت آدم های مثل خودم را میبینم به این فکر میکنم چرا دنیا تمام توانش را برای نشان دادن زور و قدرت پوچش به یک نفر گذاشته دقیقا چرا ؟ میخواهد چه چیزی را به رخ بکشد ؟ ته تمام کار هایش میخواد کاپ قهرمانی بالا سرش ببرد و دور محوطه بدود ؟ حتی اگر به این هم برسد یک سالن سکوت برایش میماند و در نهایت تمام تشویق ها برای تاب آورنده این ماجرا باقی میماند .

AaRON - Embers.mp310.09 MB

برگردیم به تاریکی

Intig - Falling.mp310.19 MB

Tark Kardanet.m4a12.04 MB

06 - Godsmack - Under Your Scars.mp38.97 MB

Rapture - Two Dead Names.mp39.01 MB

03 We Lost The Sea - The Last Dive of David Shaw.mp338.90 MB

02. O' Brother Sleep.mp38.10 MB

02 The Beautified Project - All Alone.mp310.11 MB