1 281
المشتركون
-324 ساعات
-67 أيام
-3630 أيام
أرشيف المشاركات
1 281
هر وقت آدم های مثل خودم را میبینم به این فکر میکنم چرا دنیا تمام توانش را برای نشان دادن زور و قدرت پوچش به یک نفر گذاشته
دقیقا چرا ؟
میخواهد چه چیزی را به رخ بکشد ؟
ته تمام کار هایش میخواد کاپ قهرمانی بالا سرش ببرد و دور محوطه بدود ؟
حتی اگر به این هم برسد یک سالن سکوت برایش میماند و در نهایت تمام تشویق ها برای تاب آورنده این ماجرا باقی میماند .
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
