Nesfea🌌
Ir al canal en Telegram
پلی لیست 👇🔥 https://t.me/nesfeaplaylist @Nesfeaa https://t.me/BChatBot?start=sc-eec0271236
Mostrar más2 366
Suscriptores
Sin datos24 horas
-47 días
-2230 días
Archivo de publicaciones
2 366
۳ سال با ی نفر بودم ک خودش بحث ازدواجو پیش کشید من اصن ب اینموضوع حتی فکرم نمیکردم؛منتظر بودیمک بتونه یکم پول جم کنه و بیاد جلو
یروز ک بیرون بودیم و رفته بود سرویس کافه حالا ب اشتباه یا درست گوشیشو چک کردم و فهمیدم خانوم باز بوده و با همه رابطه جنسی داشته..
الان جوریم ک دیگه ب هیشکی نمیتونم اعتماد کنم:)نکنید اینکارارو با کسی کل زندگیشو خراب میکنید🖤
2 366
از دوست پسر دوست صمیمیم خوشم اومد که طرفدار زیادی داشت البته من بعد از دیدن شخصیتش ازش خوشم اومد از فرم و استیلش سعی کردم نشون ندم ولی ناخودآگاه عاشقش شدم و اونم بهم حس پیدا کرده بود دوستم متوجه شد و من پا پس کشیدم بعد از ۷ ماه هنوز مثل روز اول برام جذابیت داره ولی همه چی خراب شده ولی تنها کاری که ازم بر میاد امیدواریه🙏
2 366
واسه نزدیک یک سال همه چی شبیه فیلمای رمانتیک بود،انگار داشتم تو یه رویا زندگی میکردم...
حتی تا شب آخر
که صبح شد و گفت دیگه نمیخواد
کاملا بی دلیل
چون دوست داشتن بی دلیله و دوست نداشتنم بی دلیل میتونه باشه
همنقد راحت...
از اون روز حس میکنم ناقصم
انگار یه چیز مهمیو گم کردم
سرگردونم
و گیجم
انگار از یه جای بلند پرت شدم پایین
یا یه عضو بدنمو از دست دادم
کاش اون شب تموم نمیشد
کاش هیچوقت صبح نمیشد...
2 366
عاشق يكي شدم البته اونم احتمالن يه حسي داشت چون مگه ميشه ادم كسيو كه بهش حسي نداره اونطوري نگاه كنه و بخاطر شرايطي كه بود نزديك بود بهم و ميديدمش اكثر اوقات اوايل بهش حسي نداشتم حتي بدمم ميومد ازش ولي بعد يه مدت كه حس كردم يه حسايي داره منم به قول معروف روش كراش زدم اما خب نشون نميدادم هي كه گذشت حسم بيشتر شد خيلي بيشتر شد و خب منم هي وقت ميخريدم كه حالا يكم صبر كن فعلا نزار بفهمه كه بياد جلو و سعي ميكردم با ديدنش يكم خودمو اروم كنم و الان يه مدته كه ازش و ديگه نميبينمش نميدونم بايد چيكار كنم اولش گفتم شايد الان كه رفته فراموشش كنم اما هنوزم هر روز بدتر ميشم و الان نميدونم چيكار كنم خب دخترا نميتونن راحتپا پيش بزارن و من نه ميتونم فراموش كنم نه نميتونم بهش بگم و از ممبراتون كمك ميخوام بهم بگن چيكار كنم؟!😞
2 366
دعا کن زودتر بمیرم
از خودم از آدمای اطرافیم ک منو به مرز جنون و بی انگیزه بودن کشیدن بدم میاد
هیچ لذتی از زندگی نمیبرم
احساس یاس ناامیدی دارم
جواب زنده بودنم مرگ نبود
2 366
خیلی غمگینم
تو نهایت بی انگیزگی دارم دست و پا میزنم
حس میکنم تو هیچ چیزی کافی نیستم حتی برای دوستامم دوست خوبی نیستم .
من واقعا بی عرضه ترینم
احساس پوچی میکنم
2 366
بعد از 3سال رابطه ای رو تموم کردیم که از همه لحاظ اوکی بود بجز تفاوتای دینی مسخره😔هنوز همدیگرو میبینیم و باهم حرف میزنیم ولی هربار قلبم بیشتر از قبل به درد میاد
2 366
خیلی درده اونی ک باید باشه دیگه نیست
خیلی درده خاطره هاش از خوده الانش قشنگ تر باشن
خیلی درده دلت بخواد تیکه کلاماشو بشنوی ولی نیست ک بگه
اگر درد و ناراحتی جزو سرمایه ها بود،قطعا ما جزو ثروتمند ترینا بودیم...
2 366
من از یه پسره ای خیلی خوشم میاد همه جوره واقعا ولی اون از من خوش نمیاد اولین باره واسم پیش میاد حتی بهش گفتم واسه رابطه ولی اون قبول نکرد عن توش دیگه
2 366
دانشجو ام چون دخترم کلی محدودیت دارم برای کار و لنگ پولم برای پایان نامه، برای زندگی
۴ سال یکی رو میخواستم که منو نخواست بعد از اونم هر کسی میخواد بیاد تو زندگیم بعد از یه هفته دیگه نمیخوامش
از زندگی کردن خسته ام نمیدونم چی میخوام انگیزه ندارم دلخوشی ندارم و فکر میکنم همه جیز پوچه!
همه اینا در شرایطیه که اطرافیانم منو خدا میبینن که تو یکی از بهترین رشته ها و بهترین دانشگاه ها دارم درس میخونم و هیچ کسی رو در حد خودم نمیبینم
2 366
چند ساله یکیو خیلی دوس دارم
با رفیقم وارد رابطه شدن و الان دارم نمیتونم
تو شخمی ترین حالت ممکنه مغز و روانم
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
