es
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Ir al canal en Telegram
2 366
Suscriptores
Sin datos24 horas
-47 días
-2230 días
Archivo de publicaciones
‌ ‌ ‌‌‌ ‌ تمام شد.حالا تو دیگر خوشحالیِ خودت را داری وَ من هم غم‌های همیشگی ام را.دلم میخواهد بازهم نزدیکت شوم وَ برایت از تمام چیزهایی بگویم که در این مدت به هیچکس نتوانسته ام بگویم.یعنی میدانی، دلیلش این بود که آن‌ها ،تو نبودند تا من احساس خوبی بگیرم از توضیح دادنِ احساساتم برایشان.آنها فقط میخواهند بدانند دیگری چه مرگش شده است وَ وقتی فهمیدند که چیزِ عجیبی نیست ،او را در حس های لجن‌وارش رها می‌کنند تا غرق شود و بمیرد.راستش را هم اگر بخواهی اتفاق های زیادی افتاد که به مرگ روحم ،امضایی حتمی و دقیق زد.اما تو در هیچ‌کدامِ این لحظه ها حضور نداشتی تا فقط بشنوی که چطور مرگ را احساس میکنم.میفهمی؟تو میتوانستی که حضور داشته باشی ،اما خودت را دریغ کردی ...

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ خیلی بی دلیل دلم میخواد گریه کنم:)) کمک....

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ یکیو دوست داشتم یکبار ازدواج کرده بود جدا شده بود خانوادم راضی نشدن ۵سال همو میخواستیم با کلی مشکل و ناراحتی اما امید داشتیم اما غم انگیز ترین قسمتش اینه فروردین پارسال فوت کرد و برای همیشه یه حسرت تو دلم موند...🙂 خلاصه که این نفسا مشقی من مردم...

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ زنم با بهترین رفیقم ریختن رو هم دوسال طول کشید تا بتونم جدا بشم هرچی ک داشتم دادم تا تونستم جدا بشم اینروزا برای پول سیگارمم میمونم با اینکه معلمم خیلی اوضاع وخیمه کلی زیر قرضم هیچ امیدی ندارم😔

این پست مخصوص دردو دل شماست: برام بفرستید میذارم چنل🖤 https://t.me/BiChatBot?start=sc-144973-F6XlvPA

‏دوست داشتن، آدمو زیبا میکنه، دوست داشته شدن، زیباتر @nesfeaW 🖤

اونی که بهت میگه دوست دارم رو بیخیال کسیو داری برات آهنگای مورد علاقتو بفرسته؟ @nesfeaW 🖤

🥺🥺🥺 @nesfeaW 🖤
🥺🥺🥺 @nesfeaW 🖤

Hot girls are single. @nesfeaW 🖤

امیدوارم صب که بیدار شدی اون نوتیفی که مدتهاست منتظرشی رو صفحه گوشیت ببینی. @nesfeaW 🖤

ولی ‏اکثر کسایی که از سینگلی مینالن حال و حوصله رابطه رو هم ندارن.. @nesfeaW 🖤

‏میدونی چه تغییری از همه بدتره؟ اینکه از یه ادم شیطون تبدیل به ساکت ترین و گوشه گیر ترین ادم شی @nesfeaW 🖤

مرگ ها دو دسته اند مردی كه قدم می زند زنی كه حرف نمی زند @nesfeaW 🖤

Let it all go, see what stays... @nesfeaW 🖤

‏كاش وسط اين همه نمي شه، يه بار بشه @nesfeaW 🖤

شبا یجوریه که اگه همه دنیا رو هم داشته باشی باید دلتنگی رو بچشی. @nesfeaW 🖤

اطمینان «دکتر هلاکویی» 00:00

‏دونت كال مى بيبى آم نات يور بيبى @nesfeaW 🖤

photo content