es
Feedback
كلمات

كلمات

Ir al canal en Telegram

📈 Análisis del canal de Telegram كلمات

El canal كلمات (@posts74) en el segmento lingüístico de Árabe es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 10 497 suscriptores, ocupando la posición 8 880 en la categoría Religión y espiritualidad y el puesto 11 680 en la región Irak.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 10 497 suscriptores.

Según los últimos datos del 22 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -171, y en las últimas 24 horas de -4, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.74%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener N/A% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 0 visualizaciones. En el primer día suele acumular 0 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 0.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
Postz

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 23 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Religión y espiritualidad.

10 497
Suscriptores
-424 horas
-447 días
-17130 días
Archivo de publicaciones
يارب و إنت بتوزع العوض و جبر الخواطر ع عبادك وزع علينا فرحه و راحة بال تشبه كرمك ..❤

" ماهانش عليا " ؟ بحِس اللي دائما بيقول الجُملة دي شايل جواه حُب كبير ! ماهانش عليا أشوفك متضايق وأسيبك مِن غير ما أراضيك، ما
" ماهانش عليا " ؟ بحِس اللي دائما بيقول الجُملة دي شايل جواه حُب كبير ! ماهانش عليا أشوفك متضايق وأسيبك مِن غير ما أراضيك، ماهانش عليا أعرف أنك بتحب الحاجة الفُلانية و مجبهاش، مهانش عليا أسيبك تروح المشوار ده لوحدك عشان أكون معاك أشجعك، ماهانش عليا أكُل وانتَِ مُش موجود فـَ قُلت أستناك لما تيجي ناكُل سوى ! شعور حِلو لما يكون في حياتنا أشخاص مانهونش عليهُم، والحقيقة أن الشخص الحنين هوا اللي بيكسب دائمًا ! ♥️⁩

‏هقولكوا سر مجرباه كتير اوي و اشكروني بعدين كل ما اروح اشتري اكل البيت من السوبر ماركت و انا خارجة اقول " الحمد لله الذي رزقني من دون حول لي ولا قوة ،الحمد لله الذي اطعمني و سقاني و كفاني و آواني " و حرفياً اي مبلغ دفعته بييجي بداله بعدها علي طول 🙌🏽❤️

‏"نسألك العوض عن أيامًا مَرت؛ و أنت وحدك تعلم كيف مَرت."

photo content

هو الرد المناسب لكلمة بحبك، شكرًا ولا ربنا يخليك؟!

‏في أيّامكم الثقيلة تذكّروا دائمًا مقولة ابن القيم ؛ "لو كشف الله الغطاء لعبده، وأظهر له كيف يدبر له أموره ، وكيف أن الله أكثر حرصًا على مصلحة العبد من العبد نفسه ، وكيف أنه أرحم به من أمه لذاب قلب العبد محبةً لله ، ولتقطّع قلبه شكرًا لله!"

انا عارِف ان طاقتك خلصِت بس ربنا هيجبر بخاطرك قُريب واللهِ " اطمِن " وقول يارب ❤️

- مقولتليش اعمل ايه في الموضوع اللي حكيتلك عليه من شوية --
- مقولتليش اعمل ايه في الموضوع اللي حكيتلك عليه من شوية --

اذكروا " أبي" في دعواتكم ف والله كان طيباً، هيّناً، ليّناً، لم يؤذِ أحداً .. 🤍

لا تكن سبب في قهر أحد فيظل طوال عمره كلما أتت سيرتك يردد: حسبي الله ونعم الوكيل!

أنا حرفيًا ما بنساش؛ ما بنساش حد تعمّد التقليل منّي، ما بنساش كلمة وحشة إتقالتلي ولا نظرة ضايقتني ولا رد فعل ما عجبنيش، ما بنساش مين ما عملش إيه وقت ما كان مفروض يعمل، ومين عمل إيه لما ما كونتش مستنّي منه دا، أنا ما بنساش أي موقف إتخذلت فيه، ومهما رجعت مع أى حد عادى وزى الأول بفضل فاكر ومدوّن لكل واحد في السجل بتاعه، ودي حاجة مالهاش عِلاقة بسواد القلوب؛ أنا بسامح بس ما بنساش.

‏”أحلى دعوة سمعتها: "عساك كل مانويت خير قويت".. تخيّل لو استجيبت هالدعوة! وكل مانويت تسوي شيء تقدر عليه ويروح منك قلّ الحيلة والضعف، يا الله على جمال الدعوة.” ♥️

‏قولى الآية اللي بتقولها لنفسك.. ‏لما بتكون في أسوء حالاتك ♦️.

‏" سامح لكن لا تثق مرتين ."

ستشهد أصابعك يوم القيامة أنك اليوم صليت على سيدنا مُحمد و إستغفرت .

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2455166007908760&id=100002461555616 افضل فديو ممكن تشوفه في يومك ❤❤

‏أنا شايف إن أحسن حاجة تقدمها لنفسك الفترة دي إنّك تتعوّد على الحياة لوحدك، تعيش لوحدك، تخرُج لوحدك، تاخُد قرارات لوحدك، تخطط لمُستقبلك لوحدك، مش عُزلة ولا إكتئاب قد ما هي مُحاولة للتعايش مع مرحلة بقت مُعظم العِلاقات البشرية فيها تحكمُها مزاجية الناس وقُدرتهم على الاستغناء.

‏بسمع مزيكا وانا مليش مزاج بس علشان صوتها يكون أعلى من صوت أفكاري ومسمعش نفسي او مركزش معايا وف نفس الوقت مبركزش مع المزيكا .

‏مش اي حد بيعرف يبقى خدوم و مش اي حد بيعرف يبقى جدع و مش اي حد بيفهم في الذوق و الاصول و مش اي حد بيعرف يجبر بخاطر اللي حواليه و مش اي حد بيعرف يتكلم كلام مفيد و موزون و في محله و حقيقي اي حد في حاجه من الصفات اللي فوق دي بيبقى special و هو مش حاسس