es
Feedback
كلمات

كلمات

Ir al canal en Telegram

📈 Análisis del canal de Telegram كلمات

El canal كلمات (@posts74) en el segmento lingüístico de Árabe es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 10 501 suscriptores, ocupando la posición 8 883 en la categoría Religión y espiritualidad y el puesto 11 686 en la región Irak.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 10 501 suscriptores.

Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -169, y en las últimas 24 horas de -4, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.74%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener N/A% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 0 visualizaciones. En el primer día suele acumular 0 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 0.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
Postz

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Religión y espiritualidad.

10 501
Suscriptores
-424 horas
-437 días
-16930 días
Archivo de publicaciones
- أعلم أن البكاء والحديث والصمت لن يُزيل كومة الكلمات المحشورة - بشكل قوي - في قاع حنجرتي، وأن الأكتئاب والفوضى والأنهيار مُجرد أمراض روحية يُصاب بها الإنسان نتيجة التهاب حاد في عواطف قلبه وأن العالم رُغم حجمه الواسع وسلطته العنيفة ينقرض تماما ، عندما تُخنق بأحساس ما بشكل مُفرط .

اول ما تحس انك تقيل على قلب حد امشى .. لا الدنيا مستاهله ولا انت مستحمل !

سكوتي لا يعني جهلي بما حولي ولكن بذمتك دي اشكال يترد عليها

لم أُرد أن أصبحَ شخصاً مثيراً للإهتمام ، لقد كان هذا صعباً ، كلُّ ما أردتهُ فعلاً هو مساحة ناعمةٌ و ضبابيةٌ لأعيش فيها، و أن أترك وحيداً. - تشارلز بوكوفسكي .

‏إحساس إنك تعمل delete لذكريات جمعتك بشخص ومبقاش موجود ف حياتك دا أسوأ إحساس ممكن تحسه لإنك بتكون وصلت لمرحلة اتقفلت فيها من
‏إحساس إنك تعمل delete لذكريات جمعتك بشخص ومبقاش موجود ف حياتك دا أسوأ إحساس ممكن تحسه لإنك بتكون وصلت لمرحلة اتقفلت فيها من كل حاجة ، مبقتش حابب تشوف حاجة تفكرك به ، ولا تفكرك بالأيام اللي تعبت وقضت علي طاقتك ونفسيتك بسبب محاولاتك مع حد ميستهلش .

‏متستغربش لو لاقيت حد تعب نفسياً بسبب الفراق في ناس فعلاً لما بتحب بتحب بكل حاجة فيها ولما بتتساب بيتاخد كل حاجة جواها، و في غياب كفيل يدمر حياتك وفي غياب كفيل يحولك ١٨٠ درجة، وفي الاخر خلينا نتفق ان الفراق مش بيموت، بس بيتعب، بيتعب فترة وبس..مهما طولت ف هيا فترة وهتعدي.

‏"أخبرني بتلك الجملة الشهيرة التي تقولها لنفسك !؟ ‏عندما تكون في أسوء حالاتك."

الاستغفار يمهد طريقك للسكينة والاستقرار.. #استغفروا

وفر طاقة النصيحة لنفسك.. إحنا بقينا في زمن لو نصحت حد هيفتكرك بتعدل عليه ومحدش بقى لا بيحب ياخد بالنصيحة ولا حد بقى بيتعظ

‏وما تلك الأيام إلا بداية لخَيرٍ آتٍ لا محالة.. "سَيجعَل الله بعدَ عُسرٍ يُسرًا."

فى مشكلة .. انا لما حد بيقولي صباح الخير .. بقوله صباح الفل لكن لما حد بيقولى " صباح الفل " أجهزتي بتهنج وبدخل في دوامة مالهاش قاع ، لأني حاسس إني ماينفعش أرد بصباح الفل على صباح الفل ، ولو رديت بصباح الخير هيبقى شكلي رسمي ونمطي وبايخ .. و I can't pull off صباح القشطة وصباحه عسل والحاجات دي عشان آي آم نوت كوول إناف ، ف صباح الزفت على دماغ اى حد مبيقولش " صباح الخير " ❤️

‏٥ | ذي الحجه "سيستجيب، سيجبرك، سيكرمك، لأنه الله."

لا حبيب يسأل ولا كراش يراقب فى صمت.. يعني جمال واخلاق على الفاضى؟

❤️❤️❤️
❤️❤️❤️

تذكر أن الشخص المناسب لن يتعب منك أبدًا🖤
تذكر أن الشخص المناسب لن يتعب منك أبدًا🖤

انا عارف ان انا ممل جداً فى طريقتى و انا بحكى لحد حاجة وان انا بحكى دايماً تفاصيل ملهاش لزمه ف انا اسف لو يوم صدعت حد بتفاصيلى المملة و شكراً لكل حد سمعنى للاخر من غير ما يمل .

‏جماعه العيد داخل اي حد حاسس اني زعلته ، يحس اني صالحته بارك الله فيكم. . . .

photo content

‏يمكن اكتر حاجه كويسه في الفتره دي ان الواحد بدأ يعقل كده و يفهم الدنيا حواليه و يعرف الصح من الغلط و مين يستاهل يبقى في حياته و مين لأ ‏و يعرف انه في حاجات مبقتش تنفعله ولا مناسبه ليه و مقتنعه جداً بده،بدأت افهم ان مش اي حاجه هعوزها هينفع تبقى ليا ‏و ان محدش بياخد كل حاجه و اي حاجه بتحصل هي دي الخير و اللي ربنا مختارها يعني مفيش احسن منها، و ان الواحد ملوش غير اهله مهمى حصل. ‏انا مبسوطه بكل حاجه بدأت افهمها كويس حتى لو ده حصل متأخر المهم انك تعرف قيمة نفسك و انها اهم من اي حاجه في الدنيا متبهدلهاش عشان اي حد. ‏الناس بتروح و تيجي بس ده مش معناه اننا نستهون باللي حوالينا،امسك في اي حد مقدرك و عارف قيمتك،اي حد يحسسك انه كتير عليك بلاش منه. ‏ربنا كاتبلنا كل حاجه و اللي بنختاره لنفسنا اكيد مش احسن من اللي هو مختارهلنا بس احنا نرضى و ربنا بيعوض والله.❤️❤️