621
Suscriptores
Sin datos24 horas
+27 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
و دلم بس تنگ است، باز هم میخندم
آنقدر میخندم که غم از روی رود.
زندگی بـاید کرد
گاه بـا یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه بـاید روییددر پس این بـاران
گاه بـاید خندید
@Matn_NOCHAT
از محمد شریف:
"هر جای این جهان بروی غرق غربتی....
برگرد سوی من که وطن چیز دیگریست"
@Matn_NOCHAT
بعضی ها آمده اند
که معجزه ی زندگی آدم باشند...
می آیند که وسطِ بدبختی های روزمره ات،
برای لحظاتی هم که شده
پرت شوی وسط خوشبختی...
می آیند که حتی وقتی از دردهایت برایشان حرف میزنی، از اینکه او را داری که اینطور دو جفت گوش شده برای شنیدنِ حرف هایت،
کیف کنی و یکهو دردهایت فراموشت شوند...
اصلا بعضی ها آنقدر با خودشان معجزه
می آورند که اگر یک روز نباشند، همین نبودنشان می شود بزرگ ترین دردِ زندگی...
@Matn_NOCHAT
كسى كه تورو بخواد
هم وقت داره،
هم حالتو ميفهمه،
هم حرفى رو كه نبايد، نميزنه،
هم حرفى رو كه بايد، ميزنه.
از من و تو و صد تاى ما هم بهتر ميفهمه.
@Matn_NOCHAT
𝑌𝑜𝑢 𝑠𝑒𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒'𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙 𝑐𝒉𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟 𝑤𝒉𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑛𝑜 𝑙𝑜𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑛𝑒𝑓𝑖𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑖𝑡 ...
شخصیت واقعی هر کسی رو وقتی می بینی که دیگه براش سودی نداشته باشی .
@Matn_NOCHAT
“ Wenn meine Augen meine Seele zeigen können, werden alle weinen, wenn sie mein Lächeln sehen
اگه چشام میتونس روحمو نشون بده، همه با دیدن لبخندم گریه میکردن
@Matn_NOCHAT
پلیکان اگر غذا گیر نیاره با منقار از گوشت تَنِش میکَنه و میذاره دهن جوجهها
یه داستان معروف میگه تو عصر یخبندان یه پلیکان اونقدر این کارُ تکرار کرد تا از شدت ضعف جون داد
در همین حال یکی از جوجهها گفت "بالاخره از شر غذای تکراری خلاص شدیم".
و این حکایت خیلی از آدمهای امروزه ..
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
شازده کوچولو :
هرکی دوستت داره برمیگرده ؟
روباه :
نه! هرکی پشیمون میشه برمیگرده.
هرکی دوستت داره میمونه :)
شازده کوچولو 📚
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
آدم ها ناگهان خداحافظی نمی کنند، ناگهان دلسرد نمی شوند و ناگهان رابطه را تمام نمی کنند.جایی در مسیر رابطه اتفاق هایی می افتد، درد هایی را تجربه می کنند که هر درد، آنها را به تصمیمشان نزدیک تر می کند و روزی ناگهان تصمیمشان را با ما در میان می گذارند. آدم ها آرام آرام خسته می شوند. آرام آرام دلسرد می شوند از تمام تلاش هایی که کرده اند و دیده نشده است. آرام آرام دوست داشتنشان کم و سپس تهی می شود.
مراقب رفتارها و حرف هایمان در برابر آدم ها باشیم :)
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
تهش میرسیم به حرف نزار قبانی:
"به اندازهای که دوستت دارد تو را میبیند، تلاش بیهوده نکنید."
@Matn_NOCHAT
••𝕋𝕙𝕖 𝔼𝕗𝕗𝕖𝕔𝕥 𝕆𝕗 𝕎𝕠𝕦𝕟𝕕𝕤 ℝ𝕖𝕞𝕒𝕚𝕟𝕤 𝕀𝕟 𝕋𝕙𝕖 𝕄𝕖𝕞𝕠𝕣𝕪..!
اثرِ زخمها در حافظه باقی میماند..!
@Matn_NOCHAT
نمیشه به زندگی
روزهای بیشتری اضافه کرد
ولی میشه به روزهامون
زندگی بیشتری ببخشیم
حـالِ خـوب نصیب لحظههاتون
@Matn_NOCHAT
خـیـلـے سـختـہ بـراش یـہ دنـیا
حــرف داشتـہ باشـے
ولـے خـودشـو نـداشـتـہ باشي
@Matn_NOCHAT
.
خدایا ما اندازه باورمون ازت میخوایم
ولی کمه
تو اندازه بزرگی خودت بده...
@Matn_NOCHAT
.
کاش
"تنهایی"
پرنده بود...
گاهی هم به کوچ فکر می کرد!
@Matn_NOCHAT
.
کفشهایم خسته اند !
پاهایم اما ، امیدوار
هنوز میشود هزار پله را
برای رسیدن تا " تو " بالا آمد
@Matn_NOCHAT
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
