ch
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

前往频道在 Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

显示更多
621
订阅者
无数据24 小时
+27
+1730
帖子存档
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست و دلم بس تنگ است، باز هم می‌خندم آنقدر می‌خندم که غم از روی رود. زندگی بـاید کرد گاه بـا یک گل سرخ گاه با یک دل تنگ گاه بـاید روییددر پس این بـاران گاه بـاید خندید @Matn_NOCHAT

امروز یه بیسکوئیتم که رفته ته لیوان چایی. @Matn_NOCHAT

بی‌مهابا بغلم كن وسط مردم شهر      بخدا عشق به رسوا شدنش می‌ارزد... @Matn_NOCHAT

از محمد شریف: "هر جای این جهان بروی غرق غربتی.... برگرد سوی من که وطن چیز دیگری‌ست" @Matn_NOCHAT

بعضی ها آمده اند که معجزه ی زندگی آدم باشند... می آیند که وسطِ بدبختی های روزمره ات، برای لحظاتی هم که شده پرت شوی وسط خوشبختی... می آیند که حتی وقتی از دردهایت برایشان حرف میزنی، از اینکه او را داری که اینطور دو جفت گوش شده برای شنیدنِ حرف هایت، کیف کنی و یکهو دردهایت فراموشت شوند... اصلا بعضی ها آنقدر با خودشان معجزه می آورند که اگر یک روز نباشند، همین نبودنشان می شود بزرگ ترین دردِ زندگی... @Matn_NOCHAT

كسى كه تورو بخواد هم وقت داره، هم حالتو ميفهمه، هم حرفى رو كه نبايد، نميزنه، هم حرفى رو كه بايد، ميزنه. از من و تو و صد تاى ما هم بهتر ميفهمه. ‌ @Matn_NOCHAT

‌ 𝑌𝑜𝑢 𝑠𝑒𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒'𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙 𝑐𝒉𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟 𝑤𝒉𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑛𝑜 𝑙𝑜𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑛𝑒𝑓𝑖𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑖𝑡 ... شخصیت واقعی هر کسی رو وقتی می بینی که دیگه براش سودی نداشته باشی . ‌ @Matn_NOCHAT

“ Wenn meine Augen meine Seele zeigen können, werden alle weinen, wenn sie mein Lächeln sehen اگه چشام میتونس روحمو نشون بده، همه با دیدن لبخندم گریه میکردن @Matn_NOCHAT

پلیکان اگر غذا گیر نیاره با منقار از گوشت تَنِش میکَنه و میذاره دهن جوجه‌ها یه داستان معروف میگه تو عصر یخبندان یه پلیکان اونقدر این کارُ تکرار کرد تا از شدت ضعف جون داد در همین حال یکی از جوجه‌ها گفت "بالاخره از شر غذای تکراری خلاص شدیم". و این حکایت خیلی از آدمهای امروزه .. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

شازده کوچولو : هرکی دوستت داره برمیگرده ؟ روباه : نه! هرکی پشیمون میشه برمیگرده. هرکی دوستت داره میمونه :) شازده کوچولو 📚 ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

آدم ها ناگهان خداحافظی نمی کنند، ناگهان دلسرد نمی شوند و ناگهان رابطه را تمام نمی کنند.جایی در مسیر رابطه اتفاق هایی می افتد، درد هایی را تجربه می کنند که هر درد، آنها را به تصمیمشان نزدیک تر می کند و روزی ناگهان تصمیمشان را با ما در میان می گذارند. آدم ها آرام آرام خسته می شوند. آرام آرام دلسرد می شوند از تمام تلاش هایی که کرده اند و دیده نشده است. آرام آرام دوست داشتنشان کم و سپس تهی می شود. مراقب رفتارها و حرف هایمان در برابر آدم ها باشیم :) ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

رفتار آدما وقتی باارزشه که از ته دلشون باشه نه از سر زور...🩶 @Matn_NOCHAT

‏تهش میرسیم به حرف نزار قبانی: "‏به اندازه‌ای که دوستت دارد تو را میبیند، تلاش بیهوده نکنید." ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @Matn_NOCHAT

••𝕋𝕙𝕖 𝔼𝕗𝕗𝕖𝕔𝕥 𝕆𝕗 𝕎𝕠𝕦𝕟𝕕𝕤 ℝ𝕖𝕞𝕒𝕚𝕟𝕤 𝕀𝕟 𝕋𝕙𝕖 𝕄𝕖𝕞𝕠𝕣𝕪..! اثرِ زخم‌ها در حافظه باقی می‌ماند..! @Matn_NOCHAT

نمیشه به زندگی روزهای بیشتری اضافه کرد ولی میشه به روزهامون زندگی بیشتری ببخشیم حـالِ‌ خـوب نصیب لحظه‌هاتون @Matn_NOCHAT

فراموش کردنی در کار نیست نهایتا دیگه حرفشو نمیزنی ... @Matn_NOCHAT

خـیـلـے سـختـہ بـراش یـہ دنـیا حــرف داشتـہ باشـے ولـے خـودشـو نـداشـتـہ باشي @Matn_NOCHAT ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

. خدایا ما اندازه باورمون ازت میخوایم ولی کمه تو اندازه بزرگی خودت بده... @Matn_NOCHAT

‌. کاش "تنهایی" پرنده بود... گاهی هم به کوچ فکر می کرد! ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @Matn_NOCHAT

. کفشهایم خسته اند ! پاهایم اما ، امیدوار هنوز میشود هزار پله را برای رسیدن تا  " تو " بالا آمد  ‏ @Matn_NOCHAT