621
Suscriptores
Sin datos24 horas
-17 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
از خدا پرسیدن:چرا باید آرزو کرد وقتی همه چی از قبل تو سرنوشتمون نوشته شده؟!
خدا لبخند زد و گفت: شاید تو بعضی از صفحات نوشتم هرچی آرزو کرد...
@matn_nochat
تو کتاب "نباید می ماندیم"
معین دهاز یه جا خیلی درست میگه:
"در زندگیم سختیهایی را تحمل کردم که پیش از واقعه گمان نداشتم بتوانم.
حتى بعدها، باور نکردم که در آن ماجرا تاب آوردم.
انسان خودش را نمی شناسد، خصوصا قدرتهایش را"
@matn_nochat
خواهر داشتنم واقعا خوبهها؛
فکر کن یکی هست که هم خوشگله هم هواتو داره هم مثل یه مادر دوست داره.
@Matn_NOCHAT
از نشونه های اینکه بیشتر از سنت میفهمی اینه که دغدغه های یه آدم چهل ساله رو داری در صورتی که چهل سالت نیست ،متولدین ۷۷تا ۸۳ یه همچین آدمایین.
@Matn_NOCHAT
بهترین ورژن «پسر ها» رو میتونین قبل بدست اوردن ببینین
ولی بهترین ورژن «مردها» رو بعد به دست اوردن میبینین.
@Matn_NOCHAT
کان علیک إن تبقی بجانبی عندما هزمتنی إلاشیاء لا إن تکون ضمنها.
«وقتی همه چیز مرا شکست داد باید کنارم میماندی نه اینکه در میانِ آنها باشی..!»
@Matn_NOCHAT
به اصطلاحی هست در انگلیسی که حتما شنیدین، devil’s advocate یا وکیل مدافع شیطان. به کسی میگن که خیلی دنبال بحثه و همیشه نظرات مخالف میده. حالا اگه یه همچین تیپی دوست صمیمی یا پارتنرتون باشه خیلی سخته. هروقت پیشش درد و دل کنین شروع میکنه از نقطه نظر مخالف شما بحث میکنه و اگه در شرایط روحی خوبی نباشین میتونه فرسایشی باشه.
من تازه فهمیدم بین مسیحیان، وقتی قراره به یکی درجه قدیس یا قدیسه از طرف کلیسا داده بشه، اون کشیشی که روی اون فرد تحقیق میکنه و میبینه ایا علیهش مدرکی وجود داره یا نه هم بهش میگن وکیل مدافع شیطان
@Matn_NOCHAT
یه جملهی خیلی قشنگ خوندم!
«زیرِ آوارِ همونی جون میدی که فکر میکردی خونهته».
@Matn_NOCHAT
برای بهبودی خودت تلاش کن؛
تا دیگه این تمایل رو درونت حس نکنی که باید ارزشمندی خودت رو به افرادی که نمیتونن اون رو ببینن ثابت کنی
برای بهبودی خودت تلاش کن
تا بتونی چیزهایی که گفته میشه رو مستقیماو همونطور که هستند بشنوی، نه اینکه اونها رو از فیلتر زخمهای درونت بشنوی
برای بهبودی خودت تلاش کن؛
تا اگر کسی خواست تلاش کنه تا نشون بده دوستت داره بهش این اجازه رو بدی
برای بهبودی خودت تلاش کن؛
تا بتونی بدون مزاحمت لایه های تروما، عمق عواطف خودت رو لمس کنی
📚نجات از هزار تو
👤دکتر نیکول لِپِرا
@Matn_NOCHAT
مدت زیادی زمان برد تا بفهمم تنها کسی که میتواند کاملم کند خودم هستم ؛
«فقط خودم»
خودم نقطه ی آغاز و پایان هر چیزی بودم.
بعضی وقتها لازمه دلت بشکنه، بهت بر بخوره، ناراحت بشی، گریه کنی، بعضی وقتها از دست دادن بهترین تجربهاس، هیچ آدمی تو شادی موفق نشده، این غم و سختیه که آدم رو هدایت میکنه به سمت هدفهاش پس از رفتنها، سختیها، نشدنها، نرسیدنها نترس.
@Matn_NOCHAT
افراد تاکسیک در انتخاب پارتنر بسیار بسیار دقیقتر و هوشمندترن
رفتارای تاکسیک رو خیلی سریع تشخیص میدن و میرن دنبال پسر/دختری که فداکار و محبتگره
اما افرادی که الگوهای رفتاری سالم دارن فریب Love bombing و محبتهای اولیه رو میخورن و حتی موقع Abuse فرض میکنن یه دورهی گذرائه
@Matn_NOCHAT
بعضی وقتها لازمه دلت بشکنه، بهت بر بخوره، ناراحت بشی، گریه کنی، بعضی وقتها از دست دادن بهترین تجربهاس، هیچ آدمی تو شادی موفق نشده، این غم و سختیه که آدم رو هدایت میکنه به سمت هدفهاش پس از رفتنها، سختیها، نشدنها، نرسیدنها نترس.
@Matn_NOCHAT
به زندگی فکر کن!
ولی برای زندگی غصه نخور
دیدن حقیقت است،
ولی درست دیدن، فضلیت...
ادب خرجی ندارد.
ولی همه چیز را میخرد
با شروع هر صبح فکر کن تازه بدنیا آمدی.
مهربان باش و دوست بدار و عاشق باش.
شاید فردایی نباشد.
شاید فردایی باشد! اما عزیزی نباشد...
@Matn_NOCHAT
بوسه روی پیشونی یعنی :
چقدر نازی،چقدر خوشگلی،چقدر دوست دارم،چقدر بهت افتخار میکنم،چقدر همه چیت خوبه.
@Matn_NOCHAT
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
