es
Feedback
چیزای مفید

چیزای مفید

Ir al canal en Telegram

هرروز یه بیلبیلکی،چیزی،باهم یاد می‌گیریم!✨ ✉️📬صندوق نامه: https://t.me/chat_hidebot?start=sec-gjchabhce

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram چیزای مفید

El canal چیزای مفید (@sahacrown) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 11 415 suscriptores, ocupando la posición 17 514 en la categoría Educación y el puesto 27 732 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 11 415 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 98, y en las últimas 24 horas de -7, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 34.65%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 24.52% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 3 955 visualizaciones. En el primer día suele acumular 2 798 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 310.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como چیز, وقت, چیزا, اصن, کس.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
هرروز یه بیلبیلکی،چیزی،باهم یاد می‌گیریم!✨ ✉️📬صندوق نامه: https://t.me/chat_hidebot?start=sec-gjchabhce

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Educación.

11 415
Suscriptores
-724 horas
+207 días
+9830 días
Archivo de publicaciones
سلاام✨ یه دو روز اینجا چیزی نمینویسی کلا به‌ وجودیت خودت شک می‌کنی! که تاحالا اصن چرا انقد حرف می‌زدم بابا؟ چیزی ندارم که واس
سلاام✨ یه دو روز اینجا چیزی نمینویسی کلا به‌ وجودیت خودت شک می‌کنی! که تاحالا اصن چرا انقد حرف می‌زدم بابا؟ چیزی ندارم که واسه گفتن. سوییچام سوخته فک کنم از کار زیاد😂 این دو روز تا این ساعتها بی وقفه مشغول بودم بدون ثانیه‌ای نشستن واقعا و تازه یه دوش میگرفتم با حوله عکس گرفتم که باور کنی حرفمو:)عین این دوست‌پسر تاکسیکا خلاصه شرمنده که به حضور منورت نرسیدم دلتنگ ملکه بودی می‌دونم،ساده نیست دوری از من🙂‍↔️❤️ تو رو به راه هستی؟✨

سلااام احوال شما❤️✨ من که بصورت فشررده و فشنگی دارم کارامو میکنم چون فردا میخوریم تو تعطیلات و همه چیز قفل. این‌وسط اومدم یه
سلااام احوال شما❤️✨ من که بصورت فشررده و فشنگی دارم کارامو میکنم چون فردا میخوریم تو تعطیلات و همه چیز قفل. این‌وسط اومدم یه چای بخورم و درگاه بانکی رو چک کنم دیدم به‌بهههه چه اطلاعیه‌ای داده بهم😂 هفته پیش درباره این اختلالای بانکی گفتم یادته؟ گفتم که فک نکنید یهووو و الکیه و با پایین اومدن قیمت ارز و طلا مرتبطه! این کار رو میکنن که نتونید به راحتی از این فرصت استفاده و معاملات سنگین کنید و سهم عمده‌ای از این بازارا دست مردم نتونه بیاد، مگر خواااص که اجازه جابجایی دارن😅 یک بنده خدایی اومد ناشناس و گفت وای اینجوری نیستو سوییچا سوخته و کار دشمنه😂 چشم مام میگیم سوییچا سوخته. فقط گفتم خدمتتون اطلاع بدم که اطلاع دادن به ما امروز که سوییچای چندتا بانک دیگه هم علاوه بر قبلیا سوخت !😂 بعد کی؟ اول ماه،همزمان با حقوق گرفتن مردم!! ضمن اینکه ۴ بانک بزرگ قبلی که ملی و.. بودن اعلام کردن حالا حالاها و حداقل یکی دو هفته ادامه داره این وضع و سوییچا خوب نمیشن😂👋🏻

قبل خواب اینو گوش بده رویا داشته باش نذار ازت بگیرن رویاهاتو حتی اگه بعیده رویا که سقف نداره❤️✨ شب‌شب🍃

ناناها یه چیزی بگم بخوابیم، یکی از دوستان نازنین من توی همین دوران مهاجرت کرد فرانسه ❤️ این پستش برای ۲۰۱۹ هست، کپشنش رو بخون
ناناها یه چیزی بگم بخوابیم، یکی از دوستان نازنین من توی همین دوران مهاجرت کرد فرانسه ❤️ این پستش برای ۲۰۱۹ هست، کپشنش رو بخونید الان ازدواج کرد طی دو سال گذشته با یه آقای خیلی شایسته✨ که یکی از حسرتام واقعا اینه که نتونستم توی مراسمشون شرکت کنم درگیر کار بودم خارج از تهران. و رفتن باهم پاریس✨ گفتم بین این‌همه نشدن و نرسیدن و نه و نه و .. یکم شدن و رسیدن و آخیش و واقعی شدن رویا ببینید✨❤️

شما دقت کنی سراسر اینجا نکات و چیزای مفید ارائه میدم بقران برای آنان که می‌اندیشند. هرچی بیشتر دقت کنی به محتواها بهره‌‌ی بیشتری میبری از این کانال به فول فردوسی مرحوم : چنل سر به سر حکمت و عبرت است چرا بهره‌ی ما همه غفلت است؟

سوال خوبی پرسیدی چون باید طعم کارامل ماکیاتو بده طبق ادعای روی جلد اما در حقیقت طعم قرمه سبزی و شنبلیله میده گفتم اطلاع بدم هزینه نکنید شما چون من واسه پول خیلی ارزش قائلم😂 فقط شکلاتیه اینا خوشمزه‌اس.

چرا باید به بیسکولته فلش قرمه سبزی زده بشه

تمام مدت هم حین تمرین داشت برام توضیح میداد که چقدر موتورسواریش خوبه و یه بار پلیس دوستشو گرفته بوده این چون شجاع و منطقی و قویه،رفته کارت ملی داده دوستشو ازاد کرده:)) کارررت ملی اخههه مرد؟:))) در لحظه داشت داستان میساخت برام در حد سریع و خشن۳. بعد فک کن تو هم باید اصلا خنده‌ات نگیره که یه پسربچه که تا زانوته داره اینارو میگه و به وجد هم باید بیای:)) هی سعی میکردم بحثو عوض کنم که کمتر مجبور شه دروغ بگه،بهش میگم کارتون مورد علاقه‌ات چیه؟ با پووزخند گفت کارتتووون؟ من فقط فیلم میبینم عزیز!😂 آخر تمرینم اومدم دیدم وسایلای من نیست(تشک و تمام دمبلا و هالترام و استپ و..بعد اینا سنگینه‌هااا ببین!) دیدم نشسته رو نیمکت دوباره با همون حالت پوزخند که :«هه،من برات جمع کردم تو‌ خیلی هنوز بزرگ نیستی،اینام برات سنگینن:))) من جمع میکنم تو فشار نیار به خودت.» اصن نمیتونم توصیف کنم حسمو😂 ولی تجربه برخوردم با مرد ایرونی نشون داده که تا آخرررر همینن!مردای سالم و شاد که خوب تربیت شدن واقعاا همیییشه پسربچه‌ان و وقتی دوستون دارن و بهتون اعتماد میکنن خودِ سامین‌ان :) الان نشستم وسط کار هی یادش میفتم دوباره خنده‌ام میگیره:)))

پسر ایرونی چیههه بقران:)) از طفولیت در صدد اینه که بگه بیا رو من حساب کن من از تو زورم بیشتره تو باشگاه یکی از همکلاسیامون بع
پسر ایرونی چیههه بقران:)) از طفولیت در صدد اینه که بگه بیا رو من حساب کن من از تو زورم بیشتره تو باشگاه یکی از همکلاسیامون بعضی وقتا پسرشو میاره،اسمش سامینه. انقدرر موودب و شیطون و باامزه‌اس!۵ ۶ سالشه کلا دیروز روز پام بود،سامین برای اینکه ثابت کنه از من قویتره،تو کل تایم تمرین من باورررت نمیشه هر دمبلی من برمیداشتم برمیداشت جلوی روی من با یه حالت ریلکسی که اصن یعنی بهم فشار نمیاد سعی میکرد بزنه،بعد از فشااار و لرزش داشت پاررره میشد بهش میگم نکن آسیب میبینیاا! آقا ما اینو نگفتیم؟انگار بنزین ریختم رو اتیش! شد خود رونی کلمن پسربچه ۵ ساله‌ی قدِ گووز:))

اون بالا که گفتم باید، گفتم سرریع به این اشاره کنم که اگر این مشکلو داری، برای یه مغز لجباز باید خوب نیست و بعد اصلاح این میش
اون بالا که گفتم باید، گفتم سرریع به این اشاره کنم که اگر این مشکلو داری، برای یه مغز لجباز باید خوب نیست و بعد اصلاح این میشه فکر کرد به دیسیپلین❤️ ببینید چقدر ساختار مغز پیچیده‌اس ولی! بعد میدید افسار زندگیتونو دست این ماتیلی‌های اینستاگرامی:)) که میان یه نسخه از پاچه‌اشون واسه همممه میپیچن. *ماتیلی به معنای گوساله‌ی کوچک=]

امروز هم دقیقا همین اتفاق میفته.. متاسفانه مغز ما به درستی متوجه نیست که دیگه اون سالها گذشته‌و احتیاجی به مقاومت نیست! و همچنان یکم که ما برنامه‌امون جدی،دوست نداشتنی یا استرس آور مثلا باشه،مقاومت میکنه.. ذهن تو با کار نکردن، داره از استقلالش دفاع می‌کنه درواقع:) و میخواد ثابت کنه که ربات دستور پذیر کسی نیست!حتی از دستورات خودش هم سرپیچی میکنه! حالا اینجا سرزنش بدترررررین چیزه! همون‌کاریه که پدر و مادرت با اون بچه‌ی کوچولو کردن! هرچی بیشتر خودتو سرزنش کنی یا سخت بگیری بیشتر مغزتو تحریک به لجبازی کردی، اینجا اتفاقا باید با خودمختاری‌ای که به مغز میدی و بازی ساختن براش اوضاع رو بهتر کنی!

اینجای داستان خیلیاتون ممکنه بگید به خودتون تنبل! و تموم، اما خاایر! داستان تازه شروع میشه،اینکه انجام نمیدی اون‌کار هزارتا دلیل داره که یکیش خیلی خیلی عجیبه و اسمش هست «مکانیزم اراده متقابل» حالا چی‌چی هست؟ اگه وقتی بچه‌ بودین اصلا بهتون فضا داده نمیشد که خود واقعیتون باشید و همش بهتون باید نباید و بکن نکن میکردن، شخصیت و هویتتون برای اینکه له نشه و از بین نره یه مکانیزم دفاعی میساخته که در مقابل این فشارها وایسه!و فقط یه سلاح به ذهنش میرسیده و اون چی بوده؟«انجام ندادن!» عجیبه نه؟

شده اینجوری بشید که برای یه کاری برنامه ریزی کردین و واسه خودتون تایم گذاشتینو اینا بعد اون تایم که میرسه زاارت!فلججج میشی اصن! همه‌کار میکنی جز اون کار هشتصدساعت یهو تو گوشی میچرخی و خلاصه هرر دری میزنی اما انجام نمیدی کاره رو آخر شبم از خودت که چقدر بی اراده‌ای و روزت رو ترمال کردی با یه حس بسیار بدی میخوابی.

خب یه چیزی یاد بگیریم باهم؟ یه مفهوم جالبی هست اسمش «اراده متقابله» چیز بسیار عجیبیه که خودمم تازگی فهمیدمش.

کننی‌چیوَ❤️من اومدممم👋🏻 یه تعریف ساده بخوام از دیسیپلین بگم اینه که با اینکه تمام بدنت درد می‌کنه بیرون بشدددت گرمه و تو رو
کننی‌چیوَ❤️من اومدممم👋🏻 یه تعریف ساده بخوام از دیسیپلین بگم اینه که با اینکه تمام بدنت درد می‌کنه بیرون بشدددت گرمه و تو روی تخت نشستی زیر باد کولر و ده دقیقه‌ی آخر و حساس فیلم(اونم چه فیلمی شاترآیلند:)))) مونده، اما تو فیلمو استاپ میکنی ساک باشگاهو برمیداری و در گرمای سگ کش میری باشگاه چرا؟ چون باید بری. باید دنبال انگیزه‌ و هیچ چیزِ اضافه‌تر هم نباید بگردی! تمرینش باید کنیم اینو هرروز چون هربار که شل میگیری مغز فراخ‌تر و گشادتر میشه! جدی و علمی!

دارم میرم باشگاه من توام اینارو باید پاشیو انجام بدی نانا هرکدومو زیرش نوشته چندثانیه🦎
دارم میرم باشگاه من توام اینارو باید پاشیو انجام بدی نانا هرکدومو زیرش نوشته چندثانیه🦎

حالا یه پروژه دارم که تمومش کردم✨ یه ناهار که تولید کردم با موهیتو و یه فیلم و دو ساعت وقت تا باشگاه که ببینمش و شُلکس کنم. د
حالا یه پروژه دارم که تمومش کردم✨ یه ناهار که تولید کردم با موهیتو و یه فیلم و دو ساعت وقت تا باشگاه که ببینمش و شُلکس کنم. درود بر روتین‌های معمولی زندگی که در خاورمیانه نایابن!

Yiruma – River Flows in You.mp38.39 MB

من با این موزیکه دارم کار می‌کنم، کمکم میکنه وقتی تو پس زمینه هست با مزاحمت اضافه‌ای که ایجاد می‌کنه مغزم پر شه و میل به پاشدن از پشت میز ‌ بازیگوشی یا گوشی چک کردن کمتر شه✨ اگه توام پای کار یا درسی شاید به دردت خورد(با همه چیز میشهها البته تا جایی که حواس پرتیِ بیش از حد نیاره :)) من ممکنه شماعی زاده‌ام گوش کنم)

Yiruma – River Flows in You.mp38.39 MB