ch
Feedback
چیزای مفید

چیزای مفید

前往频道在 Telegram

هرروز یه بیلبیلکی،چیزی،باهم یاد می‌گیریم!✨ ✉️📬صندوق نامه: https://t.me/chat_hidebot?start=sec-gjchabhce

显示更多

📈 Telegram 频道 چیزای مفید 的分析概览

频道 چیزای مفید (@sahacrown) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 11 415 名订阅者,在 教育 类别中位列第 17 514,并在 伊朗 地区排名第 27 732

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 11 415 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 98,过去 24 小时变化为 -7,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 34.65%。内容发布后 24 小时内通常能获得 24.52% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 3 955 次浏览,首日通常累积 2 798 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 310
  • 主题关注点: 内容集中在 چیز, وقت, چیزا, اصن, کس 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
هرروز یه بیلبیلکی،چیزی،باهم یاد می‌گیریم!✨ ✉️📬صندوق نامه: https://t.me/chat_hidebot?start=sec-gjchabhce

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 教育 类别中的关键影响点。

11 415
订阅者
-724 小时
+207
+9830
帖子存档
سلاام✨ یه دو روز اینجا چیزی نمینویسی کلا به‌ وجودیت خودت شک می‌کنی! که تاحالا اصن چرا انقد حرف می‌زدم بابا؟ چیزی ندارم که واس
سلاام✨ یه دو روز اینجا چیزی نمینویسی کلا به‌ وجودیت خودت شک می‌کنی! که تاحالا اصن چرا انقد حرف می‌زدم بابا؟ چیزی ندارم که واسه گفتن. سوییچام سوخته فک کنم از کار زیاد😂 این دو روز تا این ساعتها بی وقفه مشغول بودم بدون ثانیه‌ای نشستن واقعا و تازه یه دوش میگرفتم با حوله عکس گرفتم که باور کنی حرفمو:)عین این دوست‌پسر تاکسیکا خلاصه شرمنده که به حضور منورت نرسیدم دلتنگ ملکه بودی می‌دونم،ساده نیست دوری از من🙂‍↔️❤️ تو رو به راه هستی؟✨

سلااام احوال شما❤️✨ من که بصورت فشررده و فشنگی دارم کارامو میکنم چون فردا میخوریم تو تعطیلات و همه چیز قفل. این‌وسط اومدم یه
سلااام احوال شما❤️✨ من که بصورت فشررده و فشنگی دارم کارامو میکنم چون فردا میخوریم تو تعطیلات و همه چیز قفل. این‌وسط اومدم یه چای بخورم و درگاه بانکی رو چک کنم دیدم به‌بهههه چه اطلاعیه‌ای داده بهم😂 هفته پیش درباره این اختلالای بانکی گفتم یادته؟ گفتم که فک نکنید یهووو و الکیه و با پایین اومدن قیمت ارز و طلا مرتبطه! این کار رو میکنن که نتونید به راحتی از این فرصت استفاده و معاملات سنگین کنید و سهم عمده‌ای از این بازارا دست مردم نتونه بیاد، مگر خواااص که اجازه جابجایی دارن😅 یک بنده خدایی اومد ناشناس و گفت وای اینجوری نیستو سوییچا سوخته و کار دشمنه😂 چشم مام میگیم سوییچا سوخته. فقط گفتم خدمتتون اطلاع بدم که اطلاع دادن به ما امروز که سوییچای چندتا بانک دیگه هم علاوه بر قبلیا سوخت !😂 بعد کی؟ اول ماه،همزمان با حقوق گرفتن مردم!! ضمن اینکه ۴ بانک بزرگ قبلی که ملی و.. بودن اعلام کردن حالا حالاها و حداقل یکی دو هفته ادامه داره این وضع و سوییچا خوب نمیشن😂👋🏻

قبل خواب اینو گوش بده رویا داشته باش نذار ازت بگیرن رویاهاتو حتی اگه بعیده رویا که سقف نداره❤️✨ شب‌شب🍃

ناناها یه چیزی بگم بخوابیم، یکی از دوستان نازنین من توی همین دوران مهاجرت کرد فرانسه ❤️ این پستش برای ۲۰۱۹ هست، کپشنش رو بخون
ناناها یه چیزی بگم بخوابیم، یکی از دوستان نازنین من توی همین دوران مهاجرت کرد فرانسه ❤️ این پستش برای ۲۰۱۹ هست، کپشنش رو بخونید الان ازدواج کرد طی دو سال گذشته با یه آقای خیلی شایسته✨ که یکی از حسرتام واقعا اینه که نتونستم توی مراسمشون شرکت کنم درگیر کار بودم خارج از تهران. و رفتن باهم پاریس✨ گفتم بین این‌همه نشدن و نرسیدن و نه و نه و .. یکم شدن و رسیدن و آخیش و واقعی شدن رویا ببینید✨❤️

شما دقت کنی سراسر اینجا نکات و چیزای مفید ارائه میدم بقران برای آنان که می‌اندیشند. هرچی بیشتر دقت کنی به محتواها بهره‌‌ی بیشتری میبری از این کانال به فول فردوسی مرحوم : چنل سر به سر حکمت و عبرت است چرا بهره‌ی ما همه غفلت است؟

سوال خوبی پرسیدی چون باید طعم کارامل ماکیاتو بده طبق ادعای روی جلد اما در حقیقت طعم قرمه سبزی و شنبلیله میده گفتم اطلاع بدم هزینه نکنید شما چون من واسه پول خیلی ارزش قائلم😂 فقط شکلاتیه اینا خوشمزه‌اس.

چرا باید به بیسکولته فلش قرمه سبزی زده بشه

تمام مدت هم حین تمرین داشت برام توضیح میداد که چقدر موتورسواریش خوبه و یه بار پلیس دوستشو گرفته بوده این چون شجاع و منطقی و قویه،رفته کارت ملی داده دوستشو ازاد کرده:)) کارررت ملی اخههه مرد؟:))) در لحظه داشت داستان میساخت برام در حد سریع و خشن۳. بعد فک کن تو هم باید اصلا خنده‌ات نگیره که یه پسربچه که تا زانوته داره اینارو میگه و به وجد هم باید بیای:)) هی سعی میکردم بحثو عوض کنم که کمتر مجبور شه دروغ بگه،بهش میگم کارتون مورد علاقه‌ات چیه؟ با پووزخند گفت کارتتووون؟ من فقط فیلم میبینم عزیز!😂 آخر تمرینم اومدم دیدم وسایلای من نیست(تشک و تمام دمبلا و هالترام و استپ و..بعد اینا سنگینه‌هااا ببین!) دیدم نشسته رو نیمکت دوباره با همون حالت پوزخند که :«هه،من برات جمع کردم تو‌ خیلی هنوز بزرگ نیستی،اینام برات سنگینن:))) من جمع میکنم تو فشار نیار به خودت.» اصن نمیتونم توصیف کنم حسمو😂 ولی تجربه برخوردم با مرد ایرونی نشون داده که تا آخرررر همینن!مردای سالم و شاد که خوب تربیت شدن واقعاا همیییشه پسربچه‌ان و وقتی دوستون دارن و بهتون اعتماد میکنن خودِ سامین‌ان :) الان نشستم وسط کار هی یادش میفتم دوباره خنده‌ام میگیره:)))

پسر ایرونی چیههه بقران:)) از طفولیت در صدد اینه که بگه بیا رو من حساب کن من از تو زورم بیشتره تو باشگاه یکی از همکلاسیامون بع
پسر ایرونی چیههه بقران:)) از طفولیت در صدد اینه که بگه بیا رو من حساب کن من از تو زورم بیشتره تو باشگاه یکی از همکلاسیامون بعضی وقتا پسرشو میاره،اسمش سامینه. انقدرر موودب و شیطون و باامزه‌اس!۵ ۶ سالشه کلا دیروز روز پام بود،سامین برای اینکه ثابت کنه از من قویتره،تو کل تایم تمرین من باورررت نمیشه هر دمبلی من برمیداشتم برمیداشت جلوی روی من با یه حالت ریلکسی که اصن یعنی بهم فشار نمیاد سعی میکرد بزنه،بعد از فشااار و لرزش داشت پاررره میشد بهش میگم نکن آسیب میبینیاا! آقا ما اینو نگفتیم؟انگار بنزین ریختم رو اتیش! شد خود رونی کلمن پسربچه ۵ ساله‌ی قدِ گووز:))

اون بالا که گفتم باید، گفتم سرریع به این اشاره کنم که اگر این مشکلو داری، برای یه مغز لجباز باید خوب نیست و بعد اصلاح این میش
اون بالا که گفتم باید، گفتم سرریع به این اشاره کنم که اگر این مشکلو داری، برای یه مغز لجباز باید خوب نیست و بعد اصلاح این میشه فکر کرد به دیسیپلین❤️ ببینید چقدر ساختار مغز پیچیده‌اس ولی! بعد میدید افسار زندگیتونو دست این ماتیلی‌های اینستاگرامی:)) که میان یه نسخه از پاچه‌اشون واسه همممه میپیچن. *ماتیلی به معنای گوساله‌ی کوچک=]

امروز هم دقیقا همین اتفاق میفته.. متاسفانه مغز ما به درستی متوجه نیست که دیگه اون سالها گذشته‌و احتیاجی به مقاومت نیست! و همچنان یکم که ما برنامه‌امون جدی،دوست نداشتنی یا استرس آور مثلا باشه،مقاومت میکنه.. ذهن تو با کار نکردن، داره از استقلالش دفاع می‌کنه درواقع:) و میخواد ثابت کنه که ربات دستور پذیر کسی نیست!حتی از دستورات خودش هم سرپیچی میکنه! حالا اینجا سرزنش بدترررررین چیزه! همون‌کاریه که پدر و مادرت با اون بچه‌ی کوچولو کردن! هرچی بیشتر خودتو سرزنش کنی یا سخت بگیری بیشتر مغزتو تحریک به لجبازی کردی، اینجا اتفاقا باید با خودمختاری‌ای که به مغز میدی و بازی ساختن براش اوضاع رو بهتر کنی!

اینجای داستان خیلیاتون ممکنه بگید به خودتون تنبل! و تموم، اما خاایر! داستان تازه شروع میشه،اینکه انجام نمیدی اون‌کار هزارتا دلیل داره که یکیش خیلی خیلی عجیبه و اسمش هست «مکانیزم اراده متقابل» حالا چی‌چی هست؟ اگه وقتی بچه‌ بودین اصلا بهتون فضا داده نمیشد که خود واقعیتون باشید و همش بهتون باید نباید و بکن نکن میکردن، شخصیت و هویتتون برای اینکه له نشه و از بین نره یه مکانیزم دفاعی میساخته که در مقابل این فشارها وایسه!و فقط یه سلاح به ذهنش میرسیده و اون چی بوده؟«انجام ندادن!» عجیبه نه؟

شده اینجوری بشید که برای یه کاری برنامه ریزی کردین و واسه خودتون تایم گذاشتینو اینا بعد اون تایم که میرسه زاارت!فلججج میشی اصن! همه‌کار میکنی جز اون کار هشتصدساعت یهو تو گوشی میچرخی و خلاصه هرر دری میزنی اما انجام نمیدی کاره رو آخر شبم از خودت که چقدر بی اراده‌ای و روزت رو ترمال کردی با یه حس بسیار بدی میخوابی.

خب یه چیزی یاد بگیریم باهم؟ یه مفهوم جالبی هست اسمش «اراده متقابله» چیز بسیار عجیبیه که خودمم تازگی فهمیدمش.

کننی‌چیوَ❤️من اومدممم👋🏻 یه تعریف ساده بخوام از دیسیپلین بگم اینه که با اینکه تمام بدنت درد می‌کنه بیرون بشدددت گرمه و تو رو
کننی‌چیوَ❤️من اومدممم👋🏻 یه تعریف ساده بخوام از دیسیپلین بگم اینه که با اینکه تمام بدنت درد می‌کنه بیرون بشدددت گرمه و تو روی تخت نشستی زیر باد کولر و ده دقیقه‌ی آخر و حساس فیلم(اونم چه فیلمی شاترآیلند:)))) مونده، اما تو فیلمو استاپ میکنی ساک باشگاهو برمیداری و در گرمای سگ کش میری باشگاه چرا؟ چون باید بری. باید دنبال انگیزه‌ و هیچ چیزِ اضافه‌تر هم نباید بگردی! تمرینش باید کنیم اینو هرروز چون هربار که شل میگیری مغز فراخ‌تر و گشادتر میشه! جدی و علمی!

دارم میرم باشگاه من توام اینارو باید پاشیو انجام بدی نانا هرکدومو زیرش نوشته چندثانیه🦎
دارم میرم باشگاه من توام اینارو باید پاشیو انجام بدی نانا هرکدومو زیرش نوشته چندثانیه🦎

حالا یه پروژه دارم که تمومش کردم✨ یه ناهار که تولید کردم با موهیتو و یه فیلم و دو ساعت وقت تا باشگاه که ببینمش و شُلکس کنم. د
حالا یه پروژه دارم که تمومش کردم✨ یه ناهار که تولید کردم با موهیتو و یه فیلم و دو ساعت وقت تا باشگاه که ببینمش و شُلکس کنم. درود بر روتین‌های معمولی زندگی که در خاورمیانه نایابن!

Yiruma – River Flows in You.mp38.39 MB

من با این موزیکه دارم کار می‌کنم، کمکم میکنه وقتی تو پس زمینه هست با مزاحمت اضافه‌ای که ایجاد می‌کنه مغزم پر شه و میل به پاشدن از پشت میز ‌ بازیگوشی یا گوشی چک کردن کمتر شه✨ اگه توام پای کار یا درسی شاید به دردت خورد(با همه چیز میشهها البته تا جایی که حواس پرتیِ بیش از حد نیاره :)) من ممکنه شماعی زاده‌ام گوش کنم)

Yiruma – River Flows in You.mp38.39 MB