867
Suscriptores
+124 horas
+157 días
+10230 días
Archivo de publicaciones
867
شما فکر کن این میل به بقا و این کسشرها تو آدمیزاد چقدر قویه که بعد از این همه سال پیشرفت بشریت و جدا شدن از حیوانات، با این همه چیزهای دیوانهکننده و روی مخی که از بچهها میبینه، باز نهایتا کسخل میشه و دلش بچه میخواد.
867
شما هم احساس میکنید هیچچیز جدیدی رخ نمیده و همهچیز یه کپی ضعیف از اتفاقات و روزهای مربوط به گذشتهست؟ آهنگها و فیلمها، مد و لباس، نفس کشیدن حتی.
867
Repost from همه به جز سعدی
از آمدنم نبود گردون را سود
وز رفتنِ من جلال و جاهش نفُزود
وز هیچ کسی نیز دو گوشم نشُنود
کهاین آمدن و رفتنم از بهرِ چه بود
.:خیّام:.
867
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
صبح بعد از روزهایی که یه اتفاق بدی میوفته، خیلی *یریه. از خواب بیدار میشی، یادت میاد چی شده، دلت میخواد دوباره بخوابی و اصن هیچوقت به دنیای واقعی برنگردی. منتها زندگی به طرز بیرحمانهای شوخی نداره. باید بیدار شی، بری سر کار، به آدما لبخند بزنی، انگار نه انگار که اتفاقی افتاده.
_سپ_
@uttweet
867
Repost from SUT Twitter
من و پدرِ دخترم در حال برگشت از عروسی دوست نزدیکمان به قصد اتوبان گردی، با آهنگ قرارمون یادت نرهی منصور:
«Mademoiselle»
@sut_tw
867
تا حالا دقت کردید چشمهای معشوق چقدر تو ادبیات فارسی مورد توجه قرار گرفته؟ به نظرم این هم یک دلیل کافیه برای اینکه به زیبایی چشمهای آدمها بیشتر از اینها باید اهمیت داد. آدمهایی که چشمهای خوشگلی دارن وقتی برای اولین بار نگاهت میکنن درواقع دارن تشک و پتو با خودشون میارن و تو قلبت میخوابن، چون حتی اگه خودشون هم از قلبت برن چشمهاشون هیچوقت از اونجا نمیره. حالت چشمها، رنگشون، حالت ابروها و مژهها، پشت همهشون کلی قصه هست که من میتونم تا آخر عمرم وقت بذارم و فقط با نگاه کردن بهشون به داستانهای هر کدوم گوش بدم.
867
ببخشید، ولی تهران غروبهاش هم قشنگ نیست. آسمونش که زرد و نارنجی میشه با پس زمینه دود و هوای آلوده و ساختمونهای زشت و خیابونهای شلوغ و ترافیک سنگین، بیشتر بهت این احساس رو منتقل میکنه که فاجعه هستهای چیزی رخ داده و هوا آلوده به تشعشعات رادیواکتیوه و همگی درحال تخلیه کردن شهر برای همیشه هستن و رئیس سازمان انرژی هستهای هم قراره بیاد داخل اخبار شبانگاهی و با نقل قول از مسئول اتاق کنترل نیروگاه اعلام کنه که "میزان تشعشعات ۳.۶ رونگتنه، که نه خیلی خوب و نه خیلی بده".
867
این قضیه که فکر میکنید خیلی باهوش و بامزهاید تا جایی میتونه قابل باور باشه که دهنتون رو باز نکنید
867
«درخواست بازداشت ولادیمیر پوتین در اولان باتور؛ مغولستان اعتنایی به دیوان بینالمللی کیفری نکرد»
نه مادرجنده، همین الان دستگیرش میکنه و یکراست هم با پست پیشتاز برات ارسالش میکنه به لاهه. جدی برام سواله آدمها چجوری با گول زدن خودشون انقدر راحتن و ازش پول هم درمیارن؟
867
«کی اشکاتو پاک میکنه شبا که غصه داری؟» نمیدونم ابی جان، دست خودم و بالشم شاید؟ مثل کل ۲۰ سال گذشته که همیشه فقط همینها بودن و نه هیچکس دیگهای؟
867
خسته شدم انقدر دوستام رو برای آخرین بار دیدم در حالی که نمیدونم دیدار بعدیمون قراره چند هفته یا چند ماه بعد یا حتی سال بعد باشه. من در لانگ دیستنس نیستم، من خود لانگ دیستنسم اسکایلر.
867
اگه قراره با استدلال هوشمندانه و بینهایت زیرکانهی «درسته برامون اهمیت نداره اما داریم توش زندگی میکنیم» شگفتزدهم کنید باید بگم این دیگه اصلا «اهمیت ندادن» نیست. متاسفم.
867
جدی این رو خیلی قبول دارم. از همهچیز این کشور متنفری باشه قابل درکه؛ ولی گوه میخوری درمورد سیاستهای مدنظرت برای آیندهی چیزی که «برات اهمیتی نداره» نظر میدی.
867
به نظرم یکی از بهترین ویژگیهای آدمیزاد اینه که به همهچیز عادت میکنه. اتفاقا یکی از بدترین و کیریترین ویژگیهای آدمیزاد هم اینه که به همهچیز عادت میکنه
867
یه جور میگید چرا زمستون نمیشه خوشگل کنیم بریم بیرون انگار کاپشن خلبانی و سویشرت شلوارهای اورسایز مدل بیخانمانهای محله هم خوشگلی داره
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
