es
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Ir al canal en Telegram
880
Suscriptores
-124 horas
+137 días
+11030 días
Archivo de publicaciones
Repost from ژاژخا
=))))))) Sali-R Amini @zhazhkha
=))))))) Sali-R Amini @zhazhkha

اخیرا خیلی نگران بودم که نکنه تنها بمیرم، الان واقعا دلم میخواد که تنها بمیرم. کیرم تو آدمیزاد، انسان، آدم، بشر، هرکسشری که اسمش هست. یکیش رو (خودم) به صرف اجبار دارم تحمل می‌کنم، اون‌وقت فکر کن یکی دیگه هم باشه. ولم کن بابا آدمیزاد کیری، کیرم تو خلقتِ اجتماعی بودنت. بمیر. زودتر.

صبحت بخیر عزیزم با آنکه در نگاهت حرفی برای من نیست.

There is no one else to blame But me.

امام حسین شب تاسوعا خطاب به مردم کوفه:
امام حسین شب تاسوعا خطاب به مردم کوفه:

بچه‌ی بیچاره‌م اگه یه روز بگه مامان از جوونیات خاطره تعریف کن باید بگم گریه؟

Repost from ژاژخا
‏این چه رشته‌ای بود انتخاب کردی آخه ۱۸ ساله‌ی کسخل. Literally @zhazhkha

بله. آدم خوب صرفا هم اتاقی خوبی هم نیست و بلعکس؛ ممکنه آدمی در واقعیت هیچ جوره مورد تایید شما نباشه اما در زندگی جمعی خیلی سازگار و خوب باشه. چیزی که می‌خوام بگم اینه که حالا تو ببین بعضی‌ها دیگه چه گند و کثافتی‌ان که هم آدم کسشر، و هم هم اتاقی کیری‌ای هستن‌.

دوستان این رو دوباره به خودم و شما یادآوری می‌کنم و شب بخیر.

ای دنیای لعنتی😥🫠💔

خود عربستان داره تمام تلاشش رو می‌کنه که از عربستان بودن دربیاد، ایران داره کون خودش رو پاره می‌کنه بشه عربستان ۱۴۰۰ سال پیش.
خود عربستان داره تمام تلاشش رو می‌کنه که از عربستان بودن دربیاد، ایران داره کون خودش رو پاره می‌کنه بشه عربستان ۱۴۰۰ سال پیش. کاسه‌ی داغ‌تر از آش و خایه‌مالی بیجا و این حرف‌ها.

هر سگی رو‌ میبینی یه ریمل گرفته دستش داره در مورد رابطه و طرز زندگی کردن تز میده. ممنون عزیزان حالا دیگه میدونم باید با زندگیم چیکار کنم. باید ریمل زدن رو بذارم کنار‌.

وقت‌هایی که احساس بی‌مصرف بودن می‌کنم یادم میاد مردم به کسی به بی‌مصرفی جان اسنو میگن قهرمان و آروم می‌شم

دوستان مغز صفر و صدی‌تون رو گاییدم که فکر می‌کنید یه دختر یا معتقده حقوق زنان تو اسلام دارای عدالته، یا اینکه فمینیسته. حتما باید زیر پرچم یک قشر کسخل باشید تا زنده بمونید؟

واقعا اگه مامانم نبود همون دو ثانیه‌ای که میتونم آینه رو تحمل کنم رو هم نمی‌تونستم. از آسمون ویدیومسیج گرفته بودم و خودم هم ا
واقعا اگه مامانم نبود همون دو ثانیه‌ای که میتونم آینه رو تحمل کنم رو هم نمی‌تونستم. از آسمون ویدیومسیج گرفته بودم و خودم هم اول ویدیو بودم؛ واکنش صادقانه‌ی مامانم:

آهنگ موردعلاقه‌ی بنده در تمامی ادوار زندگی.

کلاس عمومی= حمام زنانه

این مترو صنعت هم مارو از کون کرد. از سرش سوار می‌شی پیاده میشی می‌بینی تو کونش بودی. از در چپ سوار می‌شی به راست تکیه می‌دی یهو ایستگاه بعدی می‌بینی چپ بسته‌ست راست باز شده مادرت رو گاییده. قطار میاد یک لحظه بالاش و نخونی کجا میره باید یک ساعت سوال جواب کنی که این خوارکسده قراره کدوم وری بره. اون سمتی که مدنظرته هم که اگر خدایی نکرده از دست بدی بعد بیست دقیقه قطار بعدیش میاد. نه جدا مادرکسه‌ها چندتا داستان و ما باید کنترل کنیم آخه؟ تموم کنید زودتر کسشرهای این‌ خط کیری رو دیگه‌.

شاه اسماعیل صفوی، پنج دقیقه قبل از اینکه شیعه رو مذهب رسمی ایران اعلام کنه:
شاه اسماعیل صفوی، پنج دقیقه قبل از اینکه شیعه رو مذهب رسمی ایران اعلام کنه:

حالا چنین کسشری می‌گم؛ اون‌وقت خودم تو عکس پروفایلم کاپشن بابام تنمه.