es
Feedback
Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊

Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊

Ir al canal en Telegram

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🤘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨

Mostrar más
5 447
Suscriptores
+324 horas
+257 días
+17230 días
Archivo de publicaciones
BATCH 09 GOODLUCK DENGAN KORANG PUNYE KK

HAHAHAHAHA

HIDUP JOKOWIIII

Tunggu Countdown...

RAJINKAN DIRI UNTUK SCROLL ATAS ATAS

batch 09, rajinkan diri untuk baca notes notes yang rose bagi

LOVEEE U

byeee guyssss

Last tip for Dipper, - Kuatkan bahagian SQL - Coding ikut cikgu korang perlu fokus atau tak That's all 😉

Forgot to say that this will be the last JJ video, if you guys want to see the previous one, press this

last tips from me NEVER AND EVER PERCAYA RAMALAN SAY NO TO RAMALANN !!!!!

Byee all (from Admin Batch 07) maaf jarang buat kelas/mengajar🥲 admin ken busy dgn life after SPM😮‍💨 Sem Break baru ada masa nak buka Telegram, anyways, tahniah kepada batch 08 kerana telah berjaya menamatkan SPM yg berakhir pada hari ini dan good luck 08 life after SPM and semoga dapat results yg cemerlang gemilang ya nanti🔥 dan untuk batch 09, start belajar dari skrg sbb SPM is around the Conner, mungkin Admin Ken tidak akan jadi admin Spmnetic lagi(I guess?), kita bagi peluang dgn Batch 08&09 jadi mentor mentee Spmnetic hehehe, orait that's all from Admin Ken ❤️ luv you all semoga berjaya dlm kehidupan & mampu mencapai masa depan yg diimpikan ✌🏻☺️ #08Ready²IsiPermohonanKemasukkanIPTA😆

Goodbye, Batch 08 and 09

RASA NAK SAMBUNG TAHUN DEPAN 😭😭

tak sanggup weh nak tinggalkan spmneticc hmmmm

Wel... ngescrol tiktok...

KANTOII TAK TENGOK GROUPPP

Oh really...? Damn... Well, from Dipper, Thanks to all for accompany this channel and thanks to admin of SPMNetic for giving me chance to experience this, maybe that's all... Dipper Pines, admin of Computer Science SPMNetic, signing offf...

BERJURAI AIR MATA AKUU HUHUHU 😭😭😭😭

rose admin sains komputer spmnetic, perniagaan spmnetic and science spmnetic signing off 🥰