es
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

Ir al canal en Telegram

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

Mostrar más
8 090
Suscriptores
-2624 horas
-1897 días
+1 13530 días
Archivo de publicaciones
#خودرو زیر ۲۱۰۷ رو دیده یا نه؟! حداقل ۳۰ درصد ریخته یا نه؟!
#خودرو زیر ۲۱۰۷ رو دیده یا نه؟! حداقل ۳۰ درصد ریخته یا نه؟!

تنها اهرم نیس باقی چارتهایی هم ک گذاشتم شامل همین توضیحات بالا میشن.

این نکته رو هم تو آخرین پست اهرم نوشتم توجه کنید احتمال سکرت دادن رو فراموش نکنید :) سکرت یا همون سیگنال چرخش ها معمولا رفت و برگشت شارپ دارن

اشتباهی ک داشتم چی بود ؟! اشتباهم روی شاخص کل بود ک با هزار جور دستکاری نذاشتن بیاد پایین و منم انتظار داشتم کف شاخص زده بشه بعد وارد سهام بشم (ک البته خودم و سبدا رو سهم داشتیم) منظور اگر شاخص کف رو میزد برای شما هم اعلام خرید میکردم ک متاسفانه شاخص اونطور ک باید نشد. اشتباهم رو هم توجیح نمیکنم و قبول دارم شما سهام رو ببینید و شاخص کل رو شاخص کل سقف زد ولی تمام سهام شاخص ساز هنوز زیر سقف قبلی هستن خنده دار نیست؟! دامنه نوسان هم ک سه درصدی باقی موند

هیچکدوم از پستا هم ادیت نخورده

زیر ۱۵۰۰ کمریسک ترین قیمت خرید میبینیدش؟!

اینم دقت کن 👆

خب سوالم اینه #اهرم زیر ۱۵۰۰ رو دید ؟! بعد چه مدت بعد چند تحلیل لگ به لگ ؟! تمام این مسیر بالای ۳۰ تا چارت لحظه ای پست کردم اشتباهی توش نبود ک درسته؟!

#اهرم به همین زیبایی
#اهرم به همین زیبایی

#اهرم آپدیت بسیجی معتقد به اصول :)
#اهرم آپدیت بسیجی معتقد به اصول :)

دقت کن

تحلیلای #اهرم رو از روی هشتک دنبال کنید از اولین تحلیل نزولی تا حال حاضر و آینده ... از همون ۲۴۰۰ نوشتم زیر ۱۵۰۰ رو میبینه. همچین تحلیلی اگر جایی دیدید سلام برسونید

#اهرم پوت آپشن بعد کال آپشن بعد صراط مستقیم...
#اهرم پوت آپشن بعد کال آپشن بعد صراط مستقیم...

همچنان دقت کن به این جمله

#اهرم بله همچنان همین مسیر رو داریم حداقلی ترین تارگت نزولی زیر ۱۵۰۰ت اینجا زیاد نباید خوشبین بود
#اهرم بله همچنان همین مسیر رو داریم حداقلی ترین تارگت نزولی زیر ۱۵۰۰ت اینجا زیاد نباید خوشبین بود

#اهرم طبق تحلیل اولم مطمعن بودم زیر FTR زده میشه (شماره ۱) و این اتفاق افتاد ولی چون سمت چپ چارت دیتایی نداریم بعد اینکه زیر
#اهرم طبق تحلیل اولم مطمعن بودم زیر FTR زده میشه (شماره ۱) و این اتفاق افتاد ولی چون سمت چپ چارت دیتایی نداریم بعد اینکه زیر FTR زده شد کفی ک ساخته (علامت سوال زدم) نمیدونیم دقیقا به چی واکنش داده (ولی من اونو اینگلف در نظر گرفتم). (شماره ۲) ک نوشتم یک FTR دیگه داریم ک من نظرم اینه زیر اونم بزنه ینی زیر ۱۵۰۰ت و کمریسک ترین قیمت خرید بنظرم همونجاست ک مشخص کردم. ولی در اخر یه سناریو خوشبینانه هم میتونیم داشته باشیم ک تعریفای من از حرکت قیمت اشتباه باشه و مسیر (شماره ۳) رو ادامه بده.

دقت کن

#اهرم آپدیت هدف اهرم همونطور ک در چارت اول مشخص کردم زیر ۱۵۰۰ ت هست حالا اینجا مطمعن نیستم بالا بده یا نه ولی اگر اومد بالا ۱
#اهرم آپدیت هدف اهرم همونطور ک در چارت اول مشخص کردم زیر ۱۵۰۰ ت هست حالا اینجا مطمعن نیستم بالا بده یا نه ولی اگر اومد بالا ۱۸۸۰ت قیمتیه که باید فرار کرد. از فردای نتیجه ی انتخابات ک قرار بود پرزیدنت حمایت کنن تا اینجا ۲۳ درصد ریخته و من الله توفیق.