es
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

Ir al canal en Telegram

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

Mostrar más
8 090
Suscriptores
-2624 horas
-1897 días
+1 13530 días
Archivo de publicaciones
#اهرم بالای ۱۷ درصد ریزش از قیمت مشخص شده به شماتیک ها دقت کنید چقد دقیق بوده و همچنان تایم بالا ادامه داره...
#اهرم بالای ۱۷ درصد ریزش از قیمت مشخص شده به شماتیک ها دقت کنید چقد دقیق بوده و همچنان تایم بالا ادامه داره...

#اهرم همچنان در مسیر ... ره رستگاری بجوی :)
#اهرم همچنان در مسیر ... ره رستگاری بجوی :)

این جمله رو دقت کن چنبار تاکید کردم

اینم چارت لایو #اهرم بنظرم زیر ۱۵۰۰ رو میبینه
اینم چارت لایو #اهرم بنظرم زیر ۱۵۰۰ رو میبینه

#اهرم سقفی ک فلش قرمز زدم بنظرم سفارشات برداشته شده ولی چون به ناحیه مورد نظرم نرسیده یک درصد احتمال میدم یه بالا بزنه و طبق
#اهرم سقفی ک فلش قرمز زدم بنظرم سفارشات برداشته شده ولی چون به ناحیه مورد نظرم نرسیده یک درصد احتمال میدم یه بالا بزنه و طبق سناریو آبی نزول کنه ولی در کل سناریو نزولی پابرجاست

بریم چارت اهرم رو از اول ببینیم👇

سلام و عرض ادب اولا این مدتی ک نبودم رو به بزرگی خودتون ببخشید یه مشکلاتی پیش اومد سر همون نتونستم آنلاین بشم. دوما یسری پیاما دیدم از کسایی ک تا دیروز پیوی رو سوراخ کرده بودن توروخدا تحلیل بده ... و الان موضوع رو عوض کردن و از عدم شخصیت خونوادگیشون برام فرستادن و کامنت گذاشتن: دوست خوبم من بدهکار شما نبودم و نیستم و نخواهم بود اصلا هم برام مهم نیس ... #موقت

sticker.webp0.04 KB

امروز و دیروز از صف خرید سهام خرید داشتید؟!
Anonymous voting

این نکته رو مجدد یادآوری کنم روی شستا دقت کنید

شاخص قیمت رو هم چک بکنم میفرستم منطقی تر از شاخص کل هست

#شاخص_کل چون هنوز داخل پاز (باکس بزرگ سبز) هستیم و کف معتبری رو نزده نواحی عرضه قبلی میتونه ریتست بشه
#شاخص_کل چون هنوز داخل پاز (باکس بزرگ سبز) هستیم و کف معتبری رو نزده نواحی عرضه قبلی میتونه ریتست بشه

این چارت شاخص fail شد اپدیت میکنم

#شاخص_کل #شاخص_قیمت
#شاخص_کل #شاخص_قیمت

#شستا حجم میانگین ماهانه و حتی سه ماه اش زیر ۳۰۰ میلیونه و امروز تا الان سه برابر میانگینش حجم خورده !!

دوسش دارم چون جلوتر از مارکت حرکت میکنه.
دوسش دارم چون جلوتر از مارکت حرکت میکنه.

مسولین گرامی دامنه رو قرار نیس دیگه برگردونید به روال عادی؟! همه چی ک گل و بلبله !!

#خمحرکه
#خمحرکه