Milad | بورس فارکس کریپتو
Ir al canal en Telegram
#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.
Mostrar más8 194
Suscriptores
-2024 horas
-2167 días
+1 24330 días
Archivo de publicaciones
توی الیوت بهش میگن فلت چون موج b بیشتر از ۷۸ درصد موج a رو برگشته
ولی من چی میگم به اینا؟! افرین سکرت سیگنال
وقتی از روی ftr قیمت هانت اکسترنال بده و بره کف یا سقف جدید بزنه میشه سیگنال چرخش استاد
ترکیبش با الیوت میشه Rtwave
یه نکته شیک و مجلسی دیگه هم رو چارت فولاد بگم که جایی پیدا نمیکنید (اینارو پرینت بگیرید همیشه جلو چشمتون باشه)
در ادمه اش هم که چارت پونزده دقیقه گذاشتم اینجا👇
https://t.me/BourseTm/4507
بعد اینکه اف ال پایینی اینگلف شده بود
و چون به تارگت نرسیده بود مجدد میتونست قیمت رو هولد کنه
دیدید که چقد شیک هولد شد و رفت تارگت بزنه.
اینم از مقیاس روی فولاد که تو چارت بالا توضیح دادم
مقیاس همون بازی قیمت بین دوتا گره یا fl هم اسکیل یکیش اینگلف میشه روی طرف مقابل فیک اوت میکنه بهمین سادگی
ار یو اندرستند؟!
تا دیروز که اهرم بالا میرفت همه میگفتن سقف میده بدو بدو بخر جا نمونی 😂
الان که داره میاد کف بزنه همه تحلیلا برعکس شدن میگن نه خیلی میاد پایین فعلا نخر میره تو پاچت گرووونه😂😂😂
جالبیش اینجاس همشون جا میمونن 😂😂😂😂
حذب باد میگن حزب توده میگن نمیدونم
اینم اپدیتش
شماتیکا سیو نشدن
من خودم دیشب مارکتی بای زدم چون زیاد فرصت نمیکنم چارت انس ببینم الان دیدم استاپشو خوردم و رفته
میبینید تحلیل یک چیزه درست هم هست ولی بخاطر یه اشتباه کوچیک من استاپ خوردم و تریدم شکست خورده
استاپ گذاشته بودم این کف ک فلش زدم (دیگه نرفتم چک کنم ریز نشدم روش واس همین اومده هانت کرده استاپ خوردم) و بای به این زیبایی از دست دادم
Repost from Milad | بورس فارکس کریپتو
نکته میلیون دلاری
کلا تو همه چارتها اگر نزدیک مقاومت دیدید اینطوری بصورت اردر فلو نزدیک میشه بدونید مقاومت پودر خواهد شد
+1
#xauusd
این دونا چارت دیشب استوریش کردم برای انس اینجا بخاطر معرفی پراپ نزاشتم دیگه
فقط بجا اینکه بالا برن با قطعیت تمام پایین اومدن😂
البته قضاوت نکنیم شاید منظورش این بوده بفروشید !🤨
منم مثل کیهانی هی بگم سبک جدید اختراع کردم 😂
نیست در دنیا
سبک میلادویو با قطعیت تمام مارکت رو شخم خواهد زد
چی؟ میلاد ویو
کی؟ میلاد ویو
کجا؟ میلاد ویو
خود الیوت کاراش اینجا فک میکردن کارکشن تموم شده
ولی استاد ار تی ام کاره سبک rtwave بلده 😂
گفت نه هانت نشده پس موج c هنوز مونده 😜
بفرست واس عستادت یاد بگیره
تک سناریو کار کنه
فولاد و بقیه سهامم همینطور
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
