ch
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

前往频道在 Telegram

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

显示更多
8 194
订阅者
-2024 小时
-2167
+1 24330
帖子存档
توی الیوت بهش میگن فلت چون موج b بیشتر از ۷۸ درصد موج a رو برگشته ولی من چی میگم به اینا؟! افرین سکرت سیگنال وقتی از روی ftr
توی الیوت بهش میگن فلت چون موج b بیشتر از ۷۸ درصد موج a رو برگشته ولی من چی میگم به اینا؟! افرین سکرت سیگنال وقتی از روی ftr قیمت هانت اکسترنال بده و بره کف یا سقف جدید بزنه میشه سیگنال چرخش استاد ترکیبش با الیوت میشه Rtwave

یه نکته شیک و مجلسی دیگه هم رو چارت فولاد بگم که جایی پیدا نمیکنید (اینارو پرینت بگیرید همیشه جلو چشمتون باشه)

در ادمه اش هم که چارت پونزده دقیقه گذاشتم اینجا👇 https://t.me/BourseTm/4507 بعد اینکه اف ال پایینی اینگلف شده بود و چون به تارگت نرسیده بود مجدد میتونست قیمت رو هولد کنه دیدید که چقد شیک هولد شد و رفت تارگت بزنه.

اینم از مقیاس روی فولاد که تو چارت بالا توضیح دادم مقیاس همون بازی قیمت بین دوتا گره یا fl هم اسکیل یکیش اینگلف میشه روی طرف
اینم از مقیاس روی فولاد که تو چارت بالا توضیح دادم مقیاس همون بازی قیمت بین دوتا گره یا fl هم اسکیل یکیش اینگلف میشه روی طرف مقابل فیک اوت میکنه بهمین سادگی ار یو اندرستند؟!

1404/28/12.

تا دیروز که اهرم بالا میرفت همه میگفتن سقف میده بدو بدو بخر جا نمونی 😂 الان که داره میاد کف بزنه همه تحلیلا برعکس شدن میگن نه خیلی میاد پایین فعلا نخر میره تو پاچت گرووونه😂😂😂 جالبیش اینجاس همشون جا میمونن 😂😂😂😂 حذب باد میگن حزب توده میگن نمیدونم

از اون کف اخر ۸۰۰ پیپ اومده بالا 😐 نامرد ببینیم ورود میده دوباره

اینم اپدیتش شماتیکا سیو نشدن من خودم دیشب مارکتی بای زدم چون زیاد فرصت نمیکنم چارت انس ببینم الان دیدم استاپشو خوردم و رفته م
اینم اپدیتش شماتیکا سیو نشدن من خودم دیشب مارکتی بای زدم چون زیاد فرصت نمیکنم چارت انس ببینم الان دیدم استاپشو خوردم و رفته میبینید تحلیل یک چیزه درست هم هست ولی بخاطر یه اشتباه کوچیک من استاپ خوردم و تریدم شکست خورده استاپ گذاشته بودم این کف ک فلش زدم (دیگه نرفتم چک کنم ریز نشدم روش واس همین اومده هانت کرده استاپ خوردم) و بای به این زیبایی از دست دادم

نکته میلیون دلاری کلا تو همه چارتها اگر نزدیک مقاومت دیدید اینطوری بصورت اردر فلو نزدیک میشه بدونید مقاومت پودر خواهد شد

قبلا هم این نکته رو عرض کردم تو استوری هم نوشتم که :

#xauusd این دونا چارت دیشب استوریش کردم برای انس اینجا بخاطر معرفی پراپ نزاشتم دیگه
+1
#xauusd این دونا چارت دیشب استوریش کردم برای انس اینجا بخاطر معرفی پراپ نزاشتم دیگه

فقط بجا اینکه بالا برن با قطعیت تمام پایین اومدن😂 البته قضاوت نکنیم شاید منظورش این بوده بفروشید !🤨

اوشون با قطعیت ضهرم هارو کال کرد تبریک میگم 😂

منم مثل کیهانی هی بگم سبک جدید اختراع کردم 😂 نیست در دنیا سبک میلادویو با قطعیت تمام مارکت رو شخم خواهد زد چی؟ میلاد ویو کی؟ میلاد ویو کجا؟ میلاد ویو

خود الیوت کاراش اینجا فک میکردن کارکشن تموم شده ولی استاد ار تی ام کاره سبک rtwave بلده 😂 گفت نه هانت نشده پس موج c هنوز مونده 😜

شستا ولی فک کنم کف نزنه دیگه تحلیلشو اپدیت میکنم یه نکته ریزی داره

بفرست واس عستادت یاد بگیره تک سناریو کار کنه فولاد و بقیه سهامم همینطور

وجودشو