es
Feedback
" 🇩​🇪​🇱​🇧​🇦​🇷​| ﬤܠܥߺ᳝ߺر " ❤️‍🔥

" 🇩​🇪​🇱​🇧​🇦​🇷​| ﬤܠܥߺ᳝ߺر " ❤️‍🔥

Ir al canal en Telegram

مجله هنری دلـــبــر ❤ یه عالمه حــس خــــوب و انـــرژی مـــثـــبــت🥰 و همانا دُچارتر از #مـــن برای #تـــو پیدا نشد و نخواهد شد⛓💌💍 تگ های دیگه و ایدی های دیگه فیک هستن💥

Mostrar más
2 082
Suscriptores
-124 horas
+1267 días
+11830 días
Archivo de publicaciones
صمیمیت واقعی در رابطه با یک شخص؛ از جایی شروع می‌شه که آدم جرئت می‌کنه اون تاریک ترین بخش ها، ترس ها،اشک های بی دلیلش، تروماهای کودکیش، حتی مشکلاتی که داره رو بدون ترس از قضاوت شدن مطرح کنه و بدونه اگر فقط یک نفر اَمن وجود داشته باشه که اونو بشنوه، همون فرده.همون فرد ک بی چشم داشت کنارش🥹🤍

‏بنظرم قشنگ‌ ترین حرف به یه آدم میتونه این باشه که "من کنار تو ، خود واقعیمم" آدم کنار هرکسی نمیتونه خود واقعیش باشه . . .

بغلت همیشه خونه‌ی امنه منه .. خدایی هیچ جا خونه‌ی آدم نمیشه :)))
بغلت همیشه خونه‌ی امنه منه .. خدایی هیچ جا خونه‌ی آدم نمیشه :)))

کاش بتونم بدون هیچ فاصله‌ای بغل بگیرمت.شبیه پسر کوچولوها نازت کنم. توی بغلم نگهت دارم تا تنت بوی منو بگیره, برقو تو چشات ببینم،حال خوبو تو نگات ببینم.توام مدام قربونم بری،چون من جذابیت رو تو پسری خلاصه میکنم که وسط بغل کردنو عاشقی کردنات کلی قربون صدقت میره :)) 💖🔞

𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐦𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞 ✨️🪞⚕️☯️
𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐦𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞 ✨️🪞⚕️☯️

ممکنه من همیشه نتونم همه‌ی کارهایی رو که ازم میخوای انجام بدم یا دقیقا همون‌ طوری که تو میخوای باشم، تو هم نمیتونی، ولی ترجیح میدم این‌طور فکر کنم که ما میتونیم از اون دسته آدمایی باشیم که جرئت میکنن خود واقعی‌ شون رو به هم معرفی کنن و برای هم باشن.. در غیر این‌صورت چیزی که بینمون میمونه سکوت هست و دروغ، که دشمنان اصلی عشق هستن.. آلن دوباتن

درود دوستان ، خیلی وقته که اینجا نیومده بودم تا چیزی بنویسم اینم دلی مینویسم برا کسایی ک باید کدی براشون باز شه وگرنه این کانال موضوعش مشخصه ... دلبر ❤️‍🔥 با این بینشو نگاه و پنجره ای که‌ بهت میدمو به این شرایط نگاه کنی که شاید بهت کمک کنه که با امید و دید متفاوتی به همه چیز نگاه کنی و مسیر تازه بسازی چون شرایط گاهی خیلی خاص متفاوت همراه با ترسه؛ اتفاقات و آسیب‌هایی که تجربه شده برای همه روی آگاهی جمعی مون تأثیر گذاشته ی حس رکود و کرختی .. با این حال، حس می‌کنم این اتفاقات فقط یه بحران معمولی نیست؛ تاریکی‌هایی که تا الان پنهان بودن دارن از دل زمین و واقعیت بیرون میان تا دیده بشن بعد سالیان سال. آگاهی جمعی داره ناظر این تاریکی‌ها میشه و همین دیدن و مواجهه باعث میشه پاکسازی در سطح بزرگی اتفاق بیفته. انرژی‌ها خیلی شدید شدن و این شدت به‌زودی در بعد فیزیکی هم خودشو نشون میده، شاید خیلی‌ها نگران اتفاقات بدتر باشن هرچند تابستون عجیبی پیش رو داریم اما قرار نیست رخ بدن، چون ما تنها نیستیم یک سری محافظان و آگاهی‌های بالاتر، چه در سطح انرژی و چه در قالب انسان‌هایی که انتخاب‌ های درست میکنن، حضور دارن و از وقوع اتفاقات خیلی شدید جلوگیری می‌کنن ..بارها خواب هایی در این بابت دیدم ،دیشب هم خواب بسیار عجیبی دیدم ک نمیتونم شرح بدم اما این شرایط با همه تلخی‌ هاش، بخشی از یک روند بزرگ‌تره .. در طول تاریخ همیشه بین نور و تاریکی کشمکش بوده و این هم یکی از مراحل مهم و شاید پایانی بیداری آگاهی ،دردهایی که تجربه شده خیلی عمیقه،اما همین درد باعث شده خیلی از باورهای کهنه و ریشه‌دار شروع به فرو ریختن کنن.همه باور های نادرست باید از بین برن.حتی این ایده که باید به هر عقیده‌ای احترام گذاشت هم واقعا درست نیست ،به درون برید شناسایی کنید ، ایده های آسیب زایی که از ذهن های بسته و قلب های نا آرام میان ولی مهم اینه که به مسیر رشد هر فرد احترام بذاریم، اما همزمان آگاهی‌ رسانی کنیم . با همه این سختی‌ها، ما داریم وارد یک دوره جدید با انرژی‌های قوی‌تر و روشن‌تر میشیم. از قبل هم این روند شروع شده و الان شدت گرفته.اتفاقاتی که داره میفته، در مقایسه با هدف بزرگی که همون تکامل و صعود آگاهیه، معنای متفاوتی پیدا میکنه. ما برای همین مأموریت روی زمین اومدیم و با تمام وجود داریم در این مسیر نقش ایفا می‌کنیم ..
این مسیر به سمت پیروزی نوره و ما قرار نیست با انتقام، خشونت یا نفرت جلو بریم؛ بلکه با نور و عشق, باید به هم کمک کنیم.
 مسیر اصلی، بازگشت به قلب‌هاست؛ بیدار شدن انسان‌ها و اتصال دوباره به درون خودشون بدون نقاب .. هرچقدر این بیداری بیشتر بشه، این تحول سریع‌تر و عمیق‌تر اتفاق میفته. ما برای گسترش عشق و نور اینجاییم و این مسیریه که در نهایت به یک آینده روشن‌تر برای همه منتهی میشه.. به امید اینکه همه در صلح و عشق و آرامش زندگی کنیم 🫆🙏🤍✨️ #ellen 

این مسیر به سمت پیروزی نوره و ما قرار نیست با انتقام، خشونت یا نفرت جلو بریم؛ بلکه با نور و عشق, باید به هم کمک کنیم.
مسیر اصلی، بازگشت به قلب‌هاست؛ بیدار شدن انسان‌ها و اتصال دوباره به درون خودشون بدون نقاب .. هرچقدر این بیداری بیشتر بشه، این تحول سریع‌تر و عمیق‌تر اتفاق میفته. ما برای گسترش عشق و نور اینجاییم و این مسیریه که در نهایت به یک آینده روشن‌تر برای همه منتهی میشه.. به امید اینکه همه در صلح و عشق و آرامش زندگی کنیم 🫆🙏🤍✨️ #ellen

درود دوستان ، خیلی وقته که اینجا نیومده بودم تا چیزی بنویسم اینم دلی مینویسم برا کسایی ک باید کدی براشون باز شه وگرنه این کانال موضوعش مشخصه با این بینشو نگاه و پنجره ای که‌ بهت میدمو به این شرایط نگاه کنی که شاید بهت کمک کنه که با امید و دید متفاوتی به همه چیز نگاه کنی چون شرایط گاهی خیلی خاص متفاوت همراه با ترسه؛ اتفاقات و آسیب‌هایی که تجربه شده برای همه روی آگاهی جمعی مون تأثیر گذاشته.. با این حال، حس می‌کنم این اتفاقات فقط یک بحران معمولی نیست؛ تاریکی‌هایی که تا الان پنهان بودن دارن از دل زمین و واقعیت بیرون میان تا دیده بشن بعد سالیان سال. آگاهی جمعی داره ناظر این تاریکی‌ها میشه و همین دیدن و مواجهه باعث میشه پاکسازی در سطح بزرگی اتفاق بیفته. انرژی‌ها خیلی شدید شدن و این شدت به‌زودی در بعد فیزیکی هم خودشو نشون میده.تابستون عجیب غریبی پیش رو داریم ، شاید خیلی‌ها نگران اتفاقات بدتر باشن اما قرار نیست رخ بدن، چون ما تنها نیستیم .. بارها خواب هایی در این بابت دیدم ،دیشب هم خواب بسیار عجیبی دیدم ک نمیتونم شرح بدم اما این شرایط با همه تلخی‌ هاش، بخشی از یک روند بزرگ‌تره . در طول تاریخ همیشه بین نور و تاریکی کشمکش بوده و این هم یکی از مراحل مهم و شاید پایانی بیداری آگاهی ،دردی که تجربه شده خیلی عمیقه،اما همین درد باعث شده خیلی از باورهای کهنه و ریشه‌دار شروع به فرو ریختن کنن. همه باور های نادرست باید از بین برن. حتی این ایده که باید به هر عقیده‌ای احترام گذاشت هم واقعا درست نیست .ایده های آسیب زایی که از ذهن های بسته و قلب های نا آرام میان.. مهم اینه که به مسیر رشد هر فرد احترام بذاریم، اما همزمان آگاهی‌ رسانی کنیم و تفاوت بین باورهای سازنده و مخرب رو نشون بدیم. با همه این سختی‌ها، ما داریم وارد یک دوره جدید با انرژی‌های قوی‌تر و روشن‌تر میشیم. از قبل هم این روند شروع شده و الان شدت گرفته.اتفاقاتی که داره میفته، در مقایسه با هدف بزرگی که همون تکامل و صعود آگاهیه، معنای متفاوتی پیدا میکنه. ما برای همین مأموریت روی زمین اومدیم و با تمام وجود داریم در این مسیر نقش ایفا می‌کنیم .. این مسیر به سمت پیروزی نوره و ما قرار نیست با انتقام، خشونت یا نفرت جلو بریم؛ بلکه با نور و عشق, باید به هم کمک کنیم. مسیر اصلی، بازگشت به قلب‌هاست؛ بیدار شدن انسان‌ها و اتصال دوباره به درون خودشون بدون نقاب .. هرچقدر این بیداری بیشتر بشه، این تحول سریع‌تر و عمیق‌تر اتفاق میفته. ما برای گسترش عشق و نور اینجاییم و این مسیریه که در نهایت به یک آینده روشن‌تر برای همه منتهی میشه.. به امید اینکه همه در صلح و عشق و آرامش زندگی کنیم 🫆🙏🤍✨️ #ellen به این شرایط نگاه کنی که شاید بهت کمک کنه که با امید و دید متفاوتی به همه چیز نگاه کنی شرایط خیلی خاصو متفاوت همراه با ترسه؛ اتفاقات و آسیب‌هایی که تجربه شده برای همه روی آگاهی جمعی تأثیر گذاشته.. با این حال، حس می‌کنم این اتفاقات فقط یک بحران معمولی نیست؛ تاریکی‌هایی که تا الان پنهان بودن دارن از دل زمین و واقعیت بیرون میان تا دیده بشن .. آگاهی جمعی داره ناظر این تاریکی‌ها میشه و همین دیدن و مواجهه باعث میشه پاکسازی در سطح بزرگی اتفاق بیفته. انرژی‌ها خیلی شدید شدن و این شدت به‌زودی در بعد فیزیکی هم خودشو نشون میده.تابستون عجیب غریبی پیش رو داریم، شاید خیلی‌ها نگران اتفاقات بدتر باشن اما قرار نیست رخ بدن، چون ما تنها نیستیم .. یک سری محافظان و آگاهی‌های بالاتر، چه در سطح انرژی و چه در قالب انسان‌هایی که انتخاب‌های درست میکنن، حضور دارن و از وقوع اتفاقات خیلی شدید جلوگیری می‌کنن .. بارها خواب هایی درراین بابت دیدم ،دیشب هم خواب بسیار عجیبی دیدم ک نمیتونم شرح بدم اما این شرایط با همه تلخی‌ هاش، بخشی از یک روند بزرگ‌تره . در طول تاریخ همیشه بین نور و تاریکی کشمکش بوده و این هم یکی از مراحل مهم و شاید پایانی بیداری آگاهی ،دردی که تجربه شده خیلی عمیقه،اما همین درد باعث شده خیلی از باورهای کهنه و ریشه‌دار شروع به فرو ریختن کنن. همه باور های نادرست باید از بین برن. حتی این ایده که باید به هر عقیده‌ای احترام گذاشت هم واقعا درست نیست .ایده های آسیب زایی که از ذهن های بسته و قلب های نا آرام میان.. مهم اینه که به مسیر رشد هر فرد احترام بذاریم، اما همزمان آگاهی‌ رسانی کنیم و تفاوت بین باورهای سازنده و مخرب رو نشون بدیم. با همه این سختی‌ها، ما داریم وارد یک دوره جدید با انرژی‌های قوی‌تر و روشن‌تر میشیم. از قبل هم این روند شروع شده و الان شدت گرفته.اتفاقاتی که داره میفته، در مقایسه با هدف بزرگی که همون تکامل و صعود آگاهیه، معنای متفاوتی پیدا میکنه. ما برای همین مأموریت روی زمین اومدیم و با تمام وجود داریم در این مسیر نقش ایفا می‌کنیم ..

در زندگی هر کس، یک نفر وجود دارد که شبیه هیچ‌کس نیست . . . کسیکه وقتی هست، انگار تمام حفره‌های خالی روح آدم پر می‌شود و وقتی می‌رود، چنان جای خالی‌اش بزرگ میشود که با تمامِ آدم‌های دنیا هم پر نخواهد شد . مراقب "یک نفر"های زندگی‌تان باشید؛ این‌ها نسخه کپی ندارند .. 👌🤍

در زندگی هر کس، یک نفر وجود دارد که شبیه هیچ‌کس نیست . . . کسیکه وقتی هست، انگار تمام حفره‌های خالی روح آدم پر می‌شود و وقتی می‌رود، چنان جای خالی‌اش بزرگ میشود که با تمامِ آدم‌های دنیا هم پر نخواهد شد . مراقب "یک نفر"های زندگی‌تان باشید؛ این‌ها نسخه کپی ندارند .. 👌🤍

این سری اگه ازت پرسید دوستم داری بهش بگو: تو هدیه ای بودی که خدا به من داد بدونِ اینکه آرزوت کنم 👼🏻🫀 پس بی نهایت دوستت دارم

عشق در مورد این نیست که همیشه شرایط قراره آسون باشه! اما قطعا به این معنیه که ی نفر ارزششو داره که براش تلاش کنی صبوی کنی و گ
عشق در مورد این نیست که همیشه شرایط قراره آسون باشه! اما قطعا به این معنیه که ی نفر ارزششو داره که براش تلاش کنی صبوی کنی و گاهی از خودت براش بگذری! عشق به این منظوره ❤️‍🔥✨️

این موسیقی ملایم روایتگر صدای باد در بامبو و صدای فلوته که ساز زنگ بادی هم در اون شنیده میشه ، میتونه باعث آرامسازی ذهن بشه.خودتون رو در این صدا و فضا رها و پخش کنین،رها از هر آنچه هست و نیست

من همیشه آدم خوش قلبی بودم اما آدم‌ ها اصلاً مسئلشون قلب نیست، اغلب پشیمونت میکنن . . .

Can i kiss u more and more and more?
Can i kiss u more and more and more?

اگر دوست داشتن رو بخوام ساده بیان کنم می‌گم احساس واقعی بودن کنار کسی که کنارش میتونی با همه دنیا بجنگی، قدرت داری، امنیت داری! میگم اگر آدم درست باشه همه چیز ممکن و همه نشدنی‌ ها میشه ، دلگرمی برای تلاش‌های زیادتر، عمیق‌تر و واقعی‌تر، کنار کسی باش که واقعی باشی، دروغ نگی، دروغ نشنوی، امن باشه و امن باشی. اینکه همیشه توی مغزت دنبال جواب بگردی که چی؟ چرا اینطوری شد و نتونی درباره‌ اش حرف بزنی یعنی نمی‌شه، کل زندگیتون رو روی پایه‌ی نمیشه‌ها بنا بشه، فرق کنید، متفاوت فکر کنید و ازین هم نترسید. آدم امن زندگی هم باشید در این نا امنی ها -آیلین یوسفی